Autor Tema: Garcia Llamas destituït.  (Llegit 30841 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: LLAMAS, fes-mos un favor i dimiteix.
« Respondre #60 el: 29 de de 2009, 21:02:02 pm »
Mendo i Umbria, jo també puc ser del parer de que dimiteixi el Sr. Llamas,  pero no per això aniré demanant la dimissió del Sr Llamas cada 2x3, i menys en un moment en el qual l'equip està funcionant i si alguna cosa s'ha de fer és recolzar a tot l'equip en general fins a final de temporada.
Llavors a final de temporada ja fotrem fora a qui s'hagi de fotre fora, pero ara mateix tots aquests comentaris només serveixen per a desestabilitzar i crear polèmiques innecessàries....  :ko

estimat amic Ferni:

jo no demano la dimissió del sr.llamas xq estic convençuda de que no dimitirà, aixi q l'acompanyin a la porta, li paguin el que se li hagi de pagar i li donin un pin "a los meritos prestados"
que no faci soroll, que  s'en vagi de puntetes.

i no crec que jo "una pobre socia de general" que pago el meu carnet religiosament i per ende el sou d'aquets senyor, pugui desestabilitzar un club, aixó ja ho fan entre ells... ;D
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
« Respondre #61 el: 29 de de 2009, 21:10:40 pm »
Mendo i Umbria, jo també puc ser del parer de que dimiteixi el Sr. Llamas,  pero no per això aniré demanant la dimissió del Sr Llamas cada 2x3, i menys en un moment en el qual l'equip està funcionant i si alguna cosa s'ha de fer és recolzar a tot l'equip en general fins a final de temporada.
Llavors a final de temporada ja fotrem fora a qui s'hagi de fotre fora, pero ara mateix tots aquests comentaris només serveixen per a desestabilitzar i crear polèmiques innecessàries....  :ko

estimat amic Ferni:

jo no demano la dimissió del sr.llamas xq estic convençuda de que no dimitirà, aixi q l'acompanyin a la porta, li paguin el que se li hagi de pagar i li donin un pin "a los meritos prestados"
que no faci soroll, que  s'en vagi de puntetes.

i no crec que jo "una pobre socia de general" que pago el meu carnet religiosament i per ende el sou d'aquets senyor, pugui desestabilitzar un club, aixó ja ho fan entre ells... ;D

Umbria ja saps per qui anava aquesta resposta. Evidentment que tu no tens cap ganes ni de cridar l'atenció ni de desestabilitzar el Sabadell.
Només em queixo que alguns ressucitin cada 2 setmanes  un post q  ara mateix no vindria al cas.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #62 el: 29 de de 2009, 21:19:17 pm »
Jo crec que quan un valora la feina que fa una altra persona, no la valora pels resultats. La secretaria tecnica del Sabadell no esta a la altura del club. I si ha anat repetint la dimissió es per fer constar que no ho deia perquè anessim malament, i ho demostrava enrecordar-se'n també quan l'equip guanya.

LLAMAS PLEGA!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #63 el: 29 de de 2009, 23:40:24 pm »
Jo crec que per raons òbvies ara mateix no convé parlar d'això. Ens estem jugant coses massa importants com per discutir si es vol o no es vol a un empleat del club.

Crec, que per lo bo i per lo dolent això ens ho hauriem de plantejar més endavant, tot i que si que penso que ja hauriem d'estar treballant en el futur.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #64 el: 30 de de 2009, 08:33:08 am »

Jo, personalment i amb els temps que corren tinc una mica de cada opinió.

Que l'equip ara funcioni no és gràcies a les gestions del Llamas, ja que les seves gestions les considero més aviat pèsimes.. Que l'equip abans no funcionés, tampoc.
Peró considerant quina és la seva feina i com la fa, si crec que un club com el nostre mereix d'algú molt més professional, o, simplement, d'un professional de veritat.

Ara mateix, per una altra banda, sí crec que no és el moment de fer-lo dimitir. Només per afinitats que segurament alguns dels nostres jugadors -que ara sí funcionene- poden tenir amb ell. Per que són persones, vaja. Peró sí deixaria en l'aire buscar-l'hi relleu de cara la propera temporada i deixar-l'ho marxar sense fer gran soroll.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #65 el: 30 de de 2009, 10:02:27 am »
un secretari tecnic que no fa res perque el volem? si al final es fitxa els jugadors que moya coneix i demana,llamas nomes esta al club per la seva amistat amb miquel arroyos per res mes..per aixo que continui fitxan moya(que ja a demostrat que ho fa de conya) i llamas al carrer i ens estalviem un sou que no es guanya

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #66 el: 31 de de 2009, 17:49:30 pm »
no crec que estan 3rs amb la ratxa que portem sigui per demana la dimisio del secretari tecnic ja que penso que si estem on estem, alguna cosa tindran a veure els jugadors els quals ell ha fitxat

Apreciat company directiu:

Este any anem bé. Mos surt tot de cara, el grup, és realment fluix i amb el mateix equip de l’any passat, però amb un davanter més, estaríem possiblement vora de la puntuació que tenim este any.
Però no se pari en vore el paissatge, baixi del avió i mire com està tot de prop. I no me referesc entre els seus amics de les penyes clar de lluna i jogar. Vaja a general i als gols, que és on la gent és més visceral i li dirà les coses a la cara.

Jo aquest post quan el van obrir el vaig trobar molt correcte pero ara mateix demanar dimissions em semblen ganes de buscar polèmica o bé cridar l'atenció.....
Totalment sobrants aquests comentaris  :ko :ko

Apreciat company Ferni:

Demane la seua dimissió, per pura coherència. En el seu moment no la vaig demanar per anar malament l’equip, la vaig demanar per que no m’agrade la manera de treballar d’este home, ni de la parcela que ocupe en el club, a l’igual que no m’agrade algun dels que està vora seu, i que ja aniran sortint.
La seguix demanant per a fer constar que no és flor d’un dia ni per el cabreix d’una derrota. És per moltes més raons, i que estem arrastrant fa temps. Aprofite, a més de tant en tant per a incidir en que esta persona no és positiva per al club, i que s’ha de fer ja uns canvis en esta parcela, per a poder començar a planificar la propera temporada, estem on estem, sia en esta o una altri categoria. Este lloc que ocupa esta persona, té molta feina i responsabilitat, se té que sortir de contactes per a que li façan uns bons informes tècnics de jugadors, i per lo que he vist, se fitxa cada cop més car i a jugadors que no marquen tant la diferència com el que valen. Desprès mos tiraran en cara un desfase pressupostari de 200000 euros, i que la majoria del gasto va a sous de jugadors. Segurament desprès faran la llagrimeta, mos posaran 2 jornades econòmiques a 7 i 8 euros cadascuna i anant tirant. Supose que les dietes d’este home estaran també pagades d’estos quartos. I Arroyos mos seguirà portant Urbanos per que ell encara pense que els descartes del filial del Barça son aptes per a naltres. I sort que no mire gaire la cantera perica.

Per altri banda, te recomano que de tant en tant vages a vore per on cau este home. Quan el filial jugava a Sant Quirze, lo podies vore sovint per allà, sobretot en la zona del bar. Quan sonava que s’anaven a cicutrinyar al Moya, se va passejar per allà amb el seu amic Gail, si, ese que mos va deixar tirats fa anys al nostre club, i per acabar se volia portar a un entrenador de tercera, desconegut per a la majoria, sense experiència a segona b, però segurament conegut d’algú.
I seguiré de tant en tant, sobretot quan anem bé, per a que no se m’acusi de voler aprofitar i tal, demanant: LLAMAS DIMISSIÓ, i ARROYOS, TAMBÉ.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #67 el: 03 de Abril de 2009, 11:18:54 am »
Segons la web oficial, el Llamas plega...

El Centre d’Esports Sabadell comunica que, amb data d’avui, el Club i el secretari tècnic, sr. Francisco Garcia Llamas han decidit de mutu acord rescindir la relació contractual que els vinculava.

La recissió esmentada respon a la voluntat del Club de reestructurar aquesta àrea i professionalitzar al màxim el càrrec de director esportiu a plena dedicació.

De la mateixa manera, el Centre d’Esports Sabadell vol agraïr al sr. Francisco Garcia Llamas la tasca desenvolupada en aquests darrers tres anys i els serveis prestats a l’entitat, tot desitjant-li molta sort i èxits en un futur.

Sabadell
03 d’abril de 2009
Junta Directiva del C.E.Sabadell

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #68 el: 03 de Abril de 2009, 11:23:13 am »
Doncs que tingui molta sort.

I que no el trobem a faltar.

SANGUI

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #69 el: 03 de Abril de 2009, 11:45:14 am »
Bé, doncs crec que ja no haurà de dimitir.

En tot cas, amb més o menys encert, agrair la seva dedicació i el haver estat al costat de la nostra Entitat i dels nostres colors.

Molta sort !!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #70 el: 03 de Abril de 2009, 12:36:06 pm »
Una vez se ha demostrado el poder de este foro. Ya en noviembre se pedía la dimisión, ha tardado 5 meses pero ha llegado. Más vale tarde que nunca. Haber quin ocupará su butaca... :mmmm
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #71 el: 03 de Abril de 2009, 12:42:08 pm »
Una vez se ha demostrado el poder de este foro. Ya en noviembre se pedía la dimisión, ha tardado 5 meses pero ha llegado. Más vale tarde que nunca. Haber quin ocupará su butaca... :mmmm

Los tiros no van por ahi, almunia.

Ya dije en otro post que seria un verano calentito,pero no me esperaba que empezaran a salir Llamas (y nuca mejor dicho) antes de Semana Santa  :no:

Caliente Caliente eo  :balla

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #72 el: 03 de Abril de 2009, 12:47:41 pm »

Ya dije en otro post que seria un verano calentito,pero no me esperaba que empezaran a salir Llamas (y nuca mejor dicho) antes de Semana Santa  :no:

No, si de dimitir, no ha dimitido. Se marchará cobrando hasta el último céntimo de su contrato. Eso lo tengo clarísimo.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #73 el: 03 de Abril de 2009, 13:07:28 pm »

No, si de dimitir, no ha dimitido. Se marchará cobrando hasta el último céntimo de su contrato. Eso lo tengo clarísimo.

lo mas logico no que esperabas? lo veo lo mas normal del mundo que cobre hasta la ultima peseta como a cualquiera de nosotros nos gustaria en cualquier trabajo que estemos, no creo que se haya ido por que halla leido el foro ni mucho menos segun pone quieren reestructurar esta area y profesionalizar al maximo el cargo de director deportivo en plena dedicacion :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #74 el: 03 de Abril de 2009, 14:01:20 pm »

lo mas logico no que esperabas? lo veo lo mas normal del mundo que cobre hasta la ultima peseta como a cualquiera de nosotros nos gustaria en cualquier trabajo que estemos, no creo que se haya ido por que halla leido el foro ni mucho menos segun pone quieren reestructurar esta area y profesionalizar al maximo el cargo de director deportivo en plena dedicacion :beer2 :beer2

Anda que no !! desde el foro se ha ido dando polsaco cíclicamente con este tema pidiendo que la Directiva profesionalizara de una punyetera vez ese área y se dejara de fichar por video y por recomendaciones de representantes. Y no creo que tenga que cobrar nada hasta final de temporada, porque seguramente ya ha pillao lo que tenga que pillar de comisiones de fichajes, etc y además si ha sido de mutuo acuerdo, pos que le den el paro y a mamarla, como a todos  :laugh2:

Forero Més Catxondo

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #75 el: 03 de Abril de 2009, 14:14:13 pm »
És un acte de responsabilitat molt sincer.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #76 el: 03 de Abril de 2009, 17:26:57 pm »
A mi personalment no m'agraden les maneres del club. Però m'agrada que el Sabadell vulgui anar a més.

A mi Paco Garcia Llamas no m'agrada ni em convenç com a secretari tècnic del club i de ben segur que s'ha d'anar un pas més enllà. Però ni que fos resposabilitat seva l'1% de la bona segona volta de l'equip, crec que hauria merescut seguir fins a 30 de juny. I això sense tenir res a veure en ja pensar en el futur i professionalitzar una àrea amb persones que tinguin idea i puguin dedicar-se 100% a aquestes tasques tan vitals.

Paco García Llamas segurament hauria deixat igualment el seu càrrec a fi de temporada i per tan no crec que hagués "costat" gens mantenir-lo fins llavors per no tocar RES del que està funcionant al 100% dins el club actualment. I és que aquesta decisió sembla presa molt "de cop i volta" és difícil d'entendre. No sé ni si Llamas s'ho esperava.

Per altra banda si m'agradaria felicitar a la directiva perque per fi sembla que donarem un altre passet. Crec que és essencial tindre la parcel.la esportiva que dediqui TOT el seu temps laboral, i el que no ho és, a controlar jugadors, equips, rivals, equips base..... etc. N'hi ha moltes de coses a fer si es vol tenir previsió i no anar cuita corrents a fi d'any. Amb això es guanya planificació i és vital en un club de futbol que vol aspirar no només a jugar a la 2a B.

Llegint RS no s'apunten noms però es dóna una petita descripció. No tinc ni idea qui pot ser, i estic segur que no seria Paco Herrera, i espero que no ho sigui, perque tampoc seria apte per desenvolupar una feina que ja s'ha vist que no és capaç de fer.... i no ho dic per aquesta temporada a l'Espanyol.

Molta sort a Paco Garcia Llamas, perque  davant de tot és persona i del Sabadell.
« Darrera modificació: 03 de Abril de 2009, 17:31:11 pm per MUTIO »

www.miequipo.es

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #77 el: 03 de Abril de 2009, 17:38:31 pm »
la cadena es trenca sempre per l'eslabó més debil
« Darrera modificació: 03 de Abril de 2009, 17:45:07 pm per umbria »
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #78 el: 03 de Abril de 2009, 17:42:36 pm »
A mi personalment no m'agraden les maneres del club. Però m'agrada que el Sabadell vulgui anar a més.

A mi Paco Garcia Llamas no m'agrada ni em convenç com a secretari tècnic del club i de ben segur que s'ha d'anar un pas més enllà. Però ni que fos resposabilitat seva l'1% de la bona segona volta de l'equip, crec que hauria merescut seguir fins a 30 de juny. I això sense tenir res a veure en ja pensar en el futur i professionalitzar una àrea amb persones que tinguin idea i puguin dedicar-se 100% a aquestes tasques tan vitals.

Paco García Llamas segurament hauria deixat igualment el seu càrrec a fi de temporada i per tan no crec que hagués "costat" gens mantenir-lo fins llavors per no tocar RES del que està funcionant al 100% dins el club actualment. I és que aquesta decisió sembla presa molt "de cop i volta" és difícil d'entendre. No sé ni si Llamas s'ho esperava.

Per altra banda si m'agradaria felicitar a la directiva perque per fi sembla que donarem un altre passet. Crec que és essencial tindre la parcel.la esportiva que dediqui TOT el seu temps laboral, i el que no ho és, a controlar jugadors, equips, rivals, equips base..... etc. N'hi ha moltes de coses a fer si es vol tenir previsió i no anar cuita corrents a fi d'any. Amb això es guanya planificació i és vital en un club de futbol que vol aspirar no només a jugar a la 2a B.

Llegint RS no s'apunten noms però es dóna una petita descripció. No tinc ni idea qui pot ser, i estic segur que no seria Paco Herrera, i espero que no ho sigui, perque tampoc seria apte per desenvolupar una feina que ja s'ha vist que no és capaç de fer.... i no ho dic per aquesta temporada a l'Espanyol.

Molta sort a Paco Garcia Llamas, perque  davant de tot és persona i del Sabadell.

D'acord amic Mutio, només un però:
si s'ha de preparar la temporada vinent, és lògic fer-ho des de ja (de fet, hauria de fer-se des de fa força temps) pel que qui sigui el responsable dels fitxatges de la temporada vinent, sigui qui sigui, haurà de preparar-la des de ja.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #79 el: 03 de Abril de 2009, 18:33:39 pm »

D'acord amic Mutio, només un però:
si s'ha de preparar la temporada vinent, és lògic fer-ho des de ja (de fet, hauria de fer-se des de fa força temps) pel que qui sigui el responsable dels fitxatges de la temporada vinent, sigui qui sigui, haurà de preparar-la des de ja.

També estic d'acord en el que comenta Manelinho. Per planificar noves temporades, independentment en quina categoria jugues s'ha de fer amb antelació. Si és per anar a més no cal estar pendent de res. Si és per exemple per baixar a 3a, llavors si que crec que s'ha d'esperar una mica més.
Però si saps que com a mínim jugaras a 2a B la temporada següent, fa setmanes que hauries de tenir clares MOLTES coses del futur. Sinó malament.

www.miequipo.es