Autor Tema: Garcia Llamas destituït.  (Llegit 30750 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Fum fum fum

• Visitant
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #120 el: 05 de Abril de 2009, 21:56:25 pm »
  Kitanoswky, *****************...,fins i tot semblas un soci compromisari, pero... he llegit per aquí que no ets ni soci del C.E.Sabadell, corregeix-me si m'equivoco .Gràcies. :rant:

Vaya pixada fora de test xD
« Darrera modificació: 09 de Abril de 2009, 00:06:47 am per WebTeam SBD »

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
« Respondre #121 el: 06 de Abril de 2009, 09:09:36 am »

Crec que és encertat si es vol professionalitzar el club d'una vegada per totes.
Potser, se'l hauria d'haver deixat fins final de temporada, tot donant entrada a un home de futur, per no alterar depèn què, peró en definitiva encertat.

COM MOLT ENCERTAT SERIA CONVIDAR A PLEGAR A L'ARROYOS I LA SEVA PENYA

Sobretot aquest home, al qual se'l hauria de deixar plegar tranquilament per iniciar una nova era al CES, SENSE HIPOTEQUES PASSADES.

El CES, pugi o no de categoria, necessita fer net d'un passat recent que dura 20 anys i ens ha portat a l'època més fosca de la història. S'ha de professionalitzar el club, s'ha de professionalitzar el futbol base, ...

Sobretot el futbol base ha de fer net, i acabar amb els amiguismes en totes les esferes del club.

Altres persones et diran que son els que van salvar al Sabadell quan va estar a punt de desapareixar,tots son opinions però el cert es que quan es buscava algú per posar-se davant del club no hi havia ningú
 :unsure:

I mai t'has preguntat per quina raó no va aparéixer ningú?  Quan erem en època de bonança al totxo, i quan a tots els equips apareixíen mecenes posant calers...
Mai t'has preguntat per què sempre era aquí on no hi havia manera, i només aquí?

Massa casualitat que justament ningú volgués entrar en un club tan històric i que dona tant de nom a qui hagués invertit. I més un club que feia relativament pocs anys era a 1a divisió. Vamos, que no som l'Europa...

Van trobar mecenes molts clubs, fins i tot el Ripollet que a mitjans dels 90 tenia pressupostos de casi la meitat que el Sabadell...  i ningú s'interesava pel Sabadell peró sí pel Terrassa, Gavà, Badalona, Grama, Mataró, Rubí, Premià,...   aixó als 90, quan ningú es posava davant el nostre estimat club.

Es parlava de desaparició, que ningú volia agafar el club, que tot era pel deute que mai ha set un deute brutal...  Ja sabeu els deutes que corren! 

Sempre he pensat que hi ha gent que s'omple la boca de quadrets blanc-i-blaus, peró que caldria veure aquests quadrets.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #122 el: 06 de Abril de 2009, 09:18:51 am »
  Kitanoswky, *************...,fins i tot semblas un soci compromisari, pero... he llegit per aquí que no ets ni soci del C.E.Sabadell, corregeix-me si m'equivoco .Gràcies. :rant:

Vaya pixada fora de test xD

MENDRUSKI,

Primer de tot benvingut al fòrum. Et recordo que per ser-hi i poder opinar no cal que et facis soci del club. Si hi ets, és per que t'interessa el Sabadell.
Només faltaria que -si fós el cas- de que no t'arribés pel carnet, no en puguessis opinar.

Per una altra banda no sé quina part del missatge meu et va emprenyar per escriure el que vas escriure i com el vas escriure. Ja m'ho comentaràs.
Si formes part del futbol base potser t'entendré, ja sigui per interessos personals teus, totalment fundats. Sino, necessito que m'aclareixis que vols dir quan "parlo massa" i, sobretot, que es pot dir i que no en aquest fòrum.

Finalment, desconec si el Sabadell té avui socis compromissaris peró diria que no. Si sóc soci? Això és cosa meva i qui potser sí s'equivoca ets tu... o no!

Una abraçada company i fins aviat!
I esperem tots que aquest aviat sigui a finals de juny a 2aA, que ja toca...
« Darrera modificació: 09 de Abril de 2009, 00:07:42 am per WebTeam SBD »

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #123 el: 06 de Abril de 2009, 11:23:22 am »

Crec que és encertat si es vol professionalitzar el club d'una vegada per totes.
Potser, se'l hauria d'haver deixat fins final de temporada, tot donant entrada a un home de futur, per no alterar depèn què, peró en definitiva encertat.

Sobretot aquest home, al qual se'l hauria de deixar plegar tranquilament per iniciar una nova era al CES, SENSE HIPOTEQUES PASSADES.

El CES, pugi o no de categoria, necessita fer net d'un passat recent que dura 20 anys i ens ha portat a l'època més fosca de la història. S'ha de professionalitzar el club, s'ha de professionalitzar el futbol base, ...

Sobretot el futbol base ha de fer net, i acabar amb els amiguismes en totes les esferes del club.

Altres persones et diran que son els que van salvar al Sabadell quan va estar a punt de desapareixar,tots son opinions però el cert es que quan es buscava algú per posar-se davant del club no hi havia ningú

I mai t'has preguntat per quina raó no va aparéixer ningú?  Quan erem en època de bonança al totxo, i quan a tots els equips apareixíen mecenes posant calers...
Mai t'has preguntat per què sempre era aquí on no hi havia manera, i només aquí?

Massa casualitat que justament ningú volgués entrar en un club tan històric i que dona tant de nom a qui hagués invertit. I més un club que feia relativament pocs anys era a 1a divisió. Vamos, que no som l'Europa...

Van trobar mecenes molts clubs, fins i tot el Ripollet que a mitjans dels 90 tenia pressupostos de casi la meitat que el Sabadell...  i ningú s'interesava pel Sabadell peró sí pel Terrassa, Gavà, Badalona, Grama, Mataró, Rubí, Premià,...   aixó als 90, quan ningú es posava davant el nostre estimat club.

Es parlava de desaparició, que ningú volia agafar el club, que tot era pel deute que mai ha set un deute brutal...  Ja sabeu els deutes que corren! 

Sempre he pensat que hi ha gent que s'omple la boca de quadrets blanc-i-blaus, peró que caldria veure aquests quadrets.

i ara estan com estan

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #124 el: 06 de Abril de 2009, 14:09:20 pm »

Van trobar mecenes molts clubs, fins i tot el Ripollet que a mitjans dels 90 tenia pressupostos de casi la meitat que el Sabadell...  i ningú s'interesava pel Sabadell peró sí pel Terrassa, Gavà, Badalona, Grama, Mataró, Rubí, Premià,...   aixó als 90, quan ningú es posava davant el nostre estimat club.

Doncs si que m'hi fet algunes preguntes,com per exemple el Cabello va anar al Terrassa s'en de Sabadell i també perquè els Cano varen quasi ensorrar l'equip que en quatre temporades es tenia de pujar a primera,es diu que no el van ajudar i li varen fer la traveta,et dic tot això perquè jo nomes ser les coses de rumors doncs les lluites de palau no m'interessen massa,ara potser millor que no estiguin aquí perquè  guaita  com estan ara,ja et dic que jo se poques coses nomes el que es diu pels voltants,suposo que tindràs mes informació per dir el que dius
 :trebol
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #125 el: 06 de Abril de 2009, 15:09:07 pm »
Inda,

Símplement em faig preguntes inicialment estúpides que només poden donar respostes lògiques.
I es que de vegades no cal saber coses, només tenir una miqueta de lògica.

10 anys llargs de bonança econòmica total, i el Sabadell la majoria d'ells amb pressupustos de 80-120 kilos quan altres en tenien 300, 400, 500... i fins i tot 800!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #126 el: 06 de Abril de 2009, 16:52:25 pm »
Inda,

Símplement em faig preguntes inicialment estúpides que només poden donar respostes lògiques.
I es que de vegades no cal saber coses, només tenir una miqueta de lògica.

10 anys llargs de bonança econòmica total, i el Sabadell la majoria d'ells amb pressupustos de 80-120 kilos quan altres en tenien 300, 400, 500... i fins i tot 800!

Si en el fons ja ho entenc el que vols dir,però el que passa que basar-se nomes amb la lògica personal de cada un pot induir a errors;la lògica es molt subjectiva i cada un  la veu de la seva manera. Imaginem una parella que entra dins del bosc busquen un racó i s'abaixen els pantalons i la roba interior.....la lògica mes pura es que el que faran es fotra un clau........doncs no ¡¡¡¡¡ es posen a ***** (amb perdó).
Les cosses s'han de basar amb realitats,no personals,sinó tangibles que es puguin contrastar,aquí deus anar tu.
en quan a la lògica l'Antonio Machado va escriure això

El hombre es por natura la bestia paradójica,
un animal absurdo que necesita lógica.
Creó de nada un mundo y, su obra terminada,
"Ya estoy en el secreto -se dijo-, todo es nada."
 :)
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #127 el: 06 de Abril de 2009, 19:46:09 pm »

Inda, no té sentit.

En uns anys on tots els equips no han passat penúries, es força estrany que el nostre que és el que tenia més afició s'arrossegués per camps de Déu. Quan pass aixó, és que realment hi passa algo. I passava.

I si no que els hi diguin als Cano, que tot i el seu 'saber fer', els van fer fora amb unes històries increibles. I aixó que van ser la directiva del centenari.

Realment, crec que fins que no coincideixi que qui posa diners té majoria de decissió-accions, amb recolçament de la ciutat... i aixó ha pogut passar. Com bé es diu per aquí, en Cabello va voler entrar.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #128 el: 06 de Abril de 2009, 20:09:52 pm »

Inda, no té sentit.

En uns anys on tots els equips no han passat penúries, es força estrany que el nostre que és el que tenia més afició s'arrossegués per camps de Déu. Quan pass aixó, és que realment hi passa algo. I passava.

I si no que els hi diguin als Cano, que tot i el seu 'saber fer', els van fer fora amb unes històries increibles. I aixó que van ser la directiva del centenari.

Realment, crec que fins que no coincideixi que qui posa diners té majoria de decissió-accions, amb recolçament de la ciutat... i aixó ha pogut passar. Com bé es diu per aquí, en Cabello va voler entrar.

Mira jo no dic que ni tinguis rao ni la deixis de tindre,jo soc potser el menys indicat per dir-ho, el que passa que ja fa quasi cinquanta anys que estic "arrossegant-me" pels voltant del Sabadell i cada any es el mateix els que li agrada la directiva i els que no,però el que em fot emprenyar una mica es que les critiques es fan sense aportar res de nou,una alternativa clara.
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #129 el: 06 de Abril de 2009, 20:26:51 pm »

Kitanovsky, menys mal que no va entrar el Cabello!!!!!!!!!!!!!!  Qui sap si ara estariem com el Terrassa, en ple procés de liquidació´de la societat i amb 3 milions d´euros de déficit ...

Mare meva

Jo et propuso a TU com a president. Ets el millor. Tens idees, potser posaries els diners per fer-te accionista majoritari i manar per sobre de tothom, ompliries el camp amb preus raonables per tothom, fitxaries bé, tindries un entrendor com cal...  Jo et votaria segur. President...

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #130 el: 06 de Abril de 2009, 21:32:25 pm »

que pasa, que si un ja no es soci ja no pot estimar a un equip, o opinar sobre un equip, o ser d'un equip? donat el cas de que no ho fos.. poden arribar a influir varis factors a l'hora de fer-se soci o renovar, com per exemple la politica que faci servir la directiva..
« Darrera modificació: 09 de Abril de 2009, 00:10:30 am per WebTeam SBD »
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #131 el: 06 de Abril de 2009, 21:35:32 pm »
Hi ha gent que es retrata ella sola...
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #132 el: 06 de Abril de 2009, 21:36:18 pm »
Hi ha gent que es retrata ella sola...

si ho dius per mi no em costa reconèixer que no soc soci del sabadell, aquest any no he renovat el carnet de soci.
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat LUCENA

• Aleví
  • Missatges: 42
« Respondre #133 el: 06 de Abril de 2009, 22:04:30 pm »
Hola soc un nou forero en presento i a mès soc soci fa bastant temps ,amb el tema de la destitució de GARCIA LLAMAS ,No estic d'acord i en nous mitsajes os explicaré el perque,ja que fins ara sempre miraba el forum pero hi han opinions o afirmacions que han estat fora de lloc.Salutacions a tots els foreros

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #134 el: 06 de Abril de 2009, 22:09:00 pm »
Destitució de Garcia Llamas i ensopegada de l'equip a camp del cuer i amb molts jugadors jugant amb desgana...espero que només sigui casualitat.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #135 el: 06 de Abril de 2009, 22:20:23 pm »
Destitució de Garcia Llamas i ensopegada de l'equip a camp del cuer i amb molts jugadors jugant amb desgana...espero que només sigui casualitat.

A mi també em dóna que pensar, això   :mmmm
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat raros

• Entrenador
« Respondre #136 el: 06 de Abril de 2009, 22:21:50 pm »
igual a l'actual directiva no esta per jugar els play offs, i intenta crear nerviosisme dintre de la plantillla?
igual si juguem els playoffs, tenen que pagar una prima i no la tenen?
no es lògic fer-lo ara mateix, quan les coses van be, quan l'equip es juga tan. Una mica de coherència sisplau

antcarcer

• Visitant
« Respondre #137 el: 06 de Abril de 2009, 22:30:47 pm »
igual a l'actual directiva no esta per jugar els play offs, i intenta crear nerviosisme dintre de la plantillla?
no es lògic fer-lo ara mateix, quan les coses van be, quan l'equip es juga tan. Una mica de coherència sisplau

Home, Jo et puc dir centenars d'errors de la directiva, però això que dius em sembla impensable, ja seria el acabose.

Desconnectat raros

• Entrenador
« Respondre #138 el: 06 de Abril de 2009, 22:47:24 pm »

Home, Jo et puc dir centenars d'errors de la directiva, però això que dius em sembla impensable, ja seria el acabose.

crec, que com tots volen el millor pel Sabadell

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #139 el: 06 de Abril de 2009, 23:10:43 pm »

Yo tampoco creo k sea eso, y mas sabiendo k hay mucha aficion y k sacaran buenas takillas.

Lo k si da a pensar un poco es lo k dice Ferni... Pero bueno confio en k el empate fue un exceso de confianza...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!