Kitanovsky, menys mal que no va entrar el Cabello!!!!!!!!!!!!!! Qui sap si ara estariem com el Terrassa, en ple procés de liquidació´de la societat i amb 3 milions d´euros de déficit ...
Mare meva
Jo et propuso a TU com a president. Ets el millor. Tens idees, potser posaries els diners per fer-te accionista majoritari i manar per sobre de tothom, ompliries el camp amb preus raonables per tothom, fitxaries bé, tindries un entrendor com cal... Jo et votaria segur. President...
Terrassa i Sabadell no ténen res a veure, res !!
A Terrassa hang hagut de regalar entrades Totalment d'acord amb tu, company.€ per que anessin al camp. Hi anaven 5000 persones el dia que més, peró a més de no fer caixa havíen de gastar-se els costos d'obrir el camps més 1€ per persona que hi anava... sense paraules!
A Terrassa, a 2aA hi anava casi la mateixa gent que a Sabadell, a 2aB i fotent el pena per la zona baixa.
A Terrassa, molta gent hi ha ficat calers i han acabat fins les 'pilotetes' per que no hi anava ningú, quatre gats al camp. No és que hagin arruïnat i endeutat al Terrassa, és que la mateixa ciutat ha passat del club i ha desaprofitat una oportunitat històrica de ser un equip gran i aixó motivarà que ara se'n desentenguin. EL TERRASSA passarà d'haver tingut l'oportunitat d'estrenar-se a primera divisió (HO TENÍEN TOT!) a poder caure al pou de la tercera en dos o tres anys.
I es que qui posa calers a un club per una banda busca favors, peró per l'altre notorietat que s'assoleix amb un estadi que fa patxoca. I desenganyeu-vos: un estadi olímpic de Terrassa on hi caben unes 10000 persones, amb entrades de 7-8000 n'hi hagués hagut prou per que ara seguíssin posant diners.
A SABADELL les coses haguessin set diferents. Encara que haguessim estat cinc anys seguits a 2aB sense ascendre, peró en zona alta, molts sabem que a la NCA els 4000 hagués estat una xifra sovint assolible. Només cal recordar la gentada que em mogut molt mal classificats a camps com Badalona, Huesca, Lleida,... per no recordar partits on ens jugavem la permanència a cara de gós.
Un cop a 2aA, si pugessim, el Sabadell tornaria a tenir 5000 socis i la NCA presentaria bones entrades. L'avantatge que tenim respecte molts equips es que si fossim capaços de tenir tres o quatre anys bons, la gent respon.
Es necessita un CABELLO amb ganes de posar diners i fer coses, peró el CABELLO necessita uns paràmetres que us acabo d'explicar i que els egarencs casi mai van donar.
A Sabadell, aquests paràmetres hi són. Només ens falta els diners, nosaltres posem la il·lusió.
PD: En condicions similars, fent una bona temporada a 2aB, el Terrassa no genera ni el 50% de beneficis que el Sabadell en taquilles, socis, estàtica, etc... Aixó és el que acaba desmotivant i creant deute.
És a dir, amb un pressupost de 1,5 milions d'euros, a Terrassa un Cabello n'hauria de posar 1,2 milions, a Sabadell potser amb 0,6 faríen.