Autor Tema: Garcia Llamas destituït.  (Llegit 30753 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #140 el: 06 de Abril de 2009, 23:24:58 pm »
Evidentment que la directiva NO té cap interès que la cosa vagi malament, només faltaria. Seria ja per parar bojos del tot.

I tampoc crec que els jugadors hagin pres una represalia cap a la directiva pel tema Llamas. Ja sabem que la llum a alguns directius els marxa sovint i fa el possible perque sigui el món a l'inrevés. Aquí s'ha desmotrat un cop més. Ara que la cosa va bé, Llamas marxa a 30 de juny i tots tan amics.
Però lluny d'això em semblaria impensable i no em creuria que els jugadors no ho haguéssin donat tot per aquest tema. La falta de respecte seria tan greu cap a l'afició que inmediatament haurien de ser despedits a l'instant. A més, Paco Garcia Llamas, si acabem entre els 4 primers i ni que sigui poc, o molt, també tindrà la seva part de responsablilitat i per tant s'hauria de sentir cofoi i content pels èxits del seu equip. I guanyar partits seria el millor premi i la millor mostra dels jugadors cap a Llamas per demostrar que no es va equivocar amb ells.
« Darrera modificació: 06 de Abril de 2009, 23:35:17 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #141 el: 07 de Abril de 2009, 01:16:08 am »
Destitució de Garcia Llamas i ensopegada de l'equip a camp del cuer i amb molts jugadors jugant amb desgana...espero que només sigui casualitat.

A mi també em dóna que pensar, això   :mmmm

perdona però si haguésim guanyat això ara no hagués sortit... no crec que tingui res a veure el joc de l'equip amb la destitució d'en Llamas.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #142 el: 07 de Abril de 2009, 09:21:43 am »

Kitanovsky, menys mal que no va entrar el Cabello!!!!!!!!!!!!!!  Qui sap si ara estariem com el Terrassa, en ple procés de liquidació´de la societat i amb 3 milions d´euros de déficit ...

Mare meva

Jo et propuso a TU com a president. Ets el millor. Tens idees, potser posaries els diners per fer-te accionista majoritari i manar per sobre de tothom, ompliries el camp amb preus raonables per tothom, fitxaries bé, tindries un entrendor com cal...  Jo et votaria segur. President...

Terrassa i Sabadell no ténen res a veure, res !!

A Terrassa hang hagut de regalar entrades Totalment d'acord amb tu, company.€ per que anessin al camp. Hi anaven 5000 persones el dia que més, peró a més de no fer caixa havíen de gastar-se els costos d'obrir el camps més 1€ per persona que hi anava... sense paraules!

A Terrassa, a 2aA hi anava casi la mateixa gent que a Sabadell, a 2aB i fotent el pena per la zona baixa.

A Terrassa, molta gent hi ha ficat calers i han acabat fins les 'pilotetes' per que no hi anava ningú, quatre gats al camp. No és que hagin arruïnat i endeutat al Terrassa, és que la mateixa ciutat ha passat del club i ha desaprofitat una oportunitat històrica de ser un equip gran i aixó motivarà que ara se'n desentenguin. EL TERRASSA passarà d'haver tingut l'oportunitat d'estrenar-se a primera divisió (HO TENÍEN TOT!) a poder caure al pou de la tercera en dos o tres anys.

I es que qui posa calers a un club per una banda  busca favors, peró per l'altre notorietat que s'assoleix amb un estadi que fa patxoca. I desenganyeu-vos: un estadi olímpic de Terrassa on hi caben unes 10000 persones, amb entrades de 7-8000 n'hi hagués hagut prou per que ara seguíssin posant diners.

A SABADELL les coses haguessin set diferents. Encara que haguessim estat cinc anys seguits a 2aB sense ascendre, peró en zona alta, molts sabem que a la NCA els 4000 hagués estat una xifra sovint assolible. Només cal recordar la gentada que em mogut molt mal classificats a camps com Badalona, Huesca, Lleida,... per no recordar partits on ens jugavem la permanència a cara de gós.

Un cop a 2aA, si pugessim, el Sabadell tornaria a tenir 5000 socis i la NCA presentaria bones entrades. L'avantatge que tenim respecte molts equips es que si fossim capaços de tenir tres o quatre anys bons, la gent respon.

Es necessita un CABELLO amb ganes de posar diners i fer coses, peró el CABELLO necessita uns paràmetres que us acabo d'explicar i que els egarencs casi mai van donar.

A Sabadell, aquests paràmetres hi són. Només ens falta els diners, nosaltres posem la il·lusió.

PD: En condicions similars, fent una bona temporada a 2aB, el Terrassa no genera ni el 50% de beneficis que el Sabadell en taquilles, socis, estàtica, etc...  Aixó és el que acaba desmotivant i creant deute.
És a dir, amb un pressupost de 1,5 milions d'euros, a Terrassa un Cabello n'hauria de posar 1,2 milions, a Sabadell potser amb 0,6 faríen.

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #143 el: 07 de Abril de 2009, 09:56:17 am »
Hi ha gent que es retrata ella sola...

si ho dius per mi no em costa reconèixer que no soc soci del sabadell, aquest any no he renovat el carnet de soci.
No, home no! Si estic a favor del que dius!! Em referia a algú de més a dalt...
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat LUCENA

• Aleví
  • Missatges: 42
« Respondre #144 el: 07 de Abril de 2009, 23:28:45 pm »
Estic segur que el primer que estaria content per assolir el objectiu de fer play-off i pujar seria el Llamas perque molts veiem com pateix en el partits i perque es del Sabadell mes que molts directius que sels ompli la boca i lo de veritat esl importa es estar a la Llotja i la foto ja que en aquesta decisió làn cagat de debó i que de segur que aquest home comenci a parlar a mes dún li caura la cara de vergoña., jo fa un temps que no parlo amb ell pero el vaig coneixer en els temps d'entrenador  i diria que molts dels que han dit moltes coses en temps futurs han de tindre el coratje i cabarellositat de rectificar ja que no tenen els  de dirle a la cara lo que diuen en aquest forum i de segur que els atendria amb educació y arguments espero que no molestar a ningú la meva opinió ja que jo sempre respecto les altres i que consti que jo en alguns fitxajes i decisions no estic d'acord.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #145 el: 08 de Abril de 2009, 09:44:07 am »
Estic segur que el primer que estaria content per assolir el objectiu de fer play-off i pujar seria el Llamas perque molts veiem com pateix en el partits i perque es del Sabadell mes que molts directius que sels ompli la boca i lo de veritat esl importa es estar a la Llotja i la foto ja que en aquesta decisió làn cagat de debó i que de segur que aquest home comenci a parlar a mes dún li caura la cara de vergoña., jo fa un temps que no parlo amb ell pero el vaig coneixer en els temps d'entrenador  i diria que molts dels que han dit moltes coses en temps futurs han de tindre el coratje i cabarellositat de rectificar ja que no tenen els  de dirle a la cara lo que diuen en aquest forum i de segur que els atendria amb educació y arguments espero que no molestar a ningú la meva opinió ja que jo sempre respecto les altres i que consti que jo en alguns fitxajes i decisions no estic d'acord.

Aquest és el problema, que moltes vegades es parla quan no toca !!!!!! la qüestió és: que hable ahora o calle para siempre ...
Caiga quien caiga.

Desconnectat LUCENA

• Aleví
« Respondre #146 el: 08 de Abril de 2009, 18:14:36 pm »
Evidenment ell i encara que alguns o dubten ha portat els jugadors excepte el primer any que el Moya va portar a cuatre del l'hospitalet pero les dues seguents temporades a sigut ell i no pas per intermediaris aixó dit pels propis jugadors,pregunteu per exemple al Montero,Fran Olles,De Navas ,Roberto etc. per citar algúns o aquest any Pelegri,Joel,Agustin,Mejias etc. o el mateix Pradas ,o Carralero tinc un company del meu poble Lucen i ell vavulgué fitchar a un altre ja que confirmat que va veure algún partit  pero al final es va decidir per ell yi se li va demanar referencies personals a Sergio Iglesias per cert aquest si que la fitxat el Moya.Es per lo mateix que vull trencar una pica al seu favor,os diria que no ha fichat cap jugador per video ni sense coneixer .Aquest any en el mes octubre va fer unes xarrades de fútbol en Barcelona i a un amic meu entrenador ell li va explicar moltes gestions de les habia fet i precisament els intermediaris no volen ni veurel ni ell a ells per tant jo mateix fa dues setmanes vaig parlar amb jugadors en van confirmar aquestes afirmacions ja que Moya no coneixia a cap dells o puc asegurar i repeteixo que en algunes coses no entenc afirmacions del Kitanosky(salutacions)o Sexsebirra estic mes aprop de pensar que teniu alguna cosa personal perque o sembla.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #147 el: 10 de Abril de 2009, 16:06:21 pm »
Hola me voy unos dias y la que se lia PACO LLAMAS A LA CALLE , pues creo que no era el momento de echar a nadie y menos al que diseño la plantilla pues ahora estamos entre los cuatro primeros, quien sera el proximo en esta gerra de acoso y derribo  MIQUEL ARROYOS  esto es una guerra interna que no conducira a nada bvueno se debia haber esperado al final de temporada, ya se busca segun leo por aqui un secretario tecnico nuevo un tal sicar de mala reputacion por figueras y por tarragona, error hay que reconocer el trabajo bien echo tanto a paco como a arroyos, el dijo que este equipo era de pley off y sino que dimitia, ahora que el equipo esta hay parece  que los quieren quitar del medio con puñaladas traperas, hay presiden que tu ers el que queria a pradas fuera junto al mister y ahora parece que lo habeis descubierto vosotros, que echasteis a fran arevalo pero alguien le hizo un contrato de dos años para no perderle, el presiden llevava tiempo detras de echar a moya y el dia que arroyos dice si el presi dice no y da marcha atras de lo decidido pero el tiempo es el juez que pone a cada uno en su sitio, demomento el equipo tercero obra de paco y arroyos, cuando el tema economico se complique veremos lo que tardan en salir corriendo del club como ya hicieron en otra epoca , no se a que precio se pagara lo de paco pues es una manera de desestabilizar la plantilla o ¿ esperaban la dimision de arroyos el presi y su junta? quien mal anda mal acaba en este caso el presi y su consejero espiritual , un saludo y adelante SABADELL que podria ser nuestro año y el club y esta aficion lo merece :scut :scut :scut :beer2 :beer2 :beer2 :beer2

Desconnectat LUCENA

• Aleví
« Respondre #148 el: 10 de Abril de 2009, 18:45:04 pm »
Pesoto por cierto sabes quien es el consejero espiritual ¿ no será un famoso periodista?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #149 el: 10 de Abril de 2009, 19:06:07 pm »
Pesoto por cierto sabes quien es el consejero espiritual ¿ no será un famoso periodista?

Tens dues opcions:

A) Envia-li un missatge privat.
B) Ves al seu bar i pregunta-li. 

:wink2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #150 el: 10 de Abril de 2009, 22:31:50 pm »

Tens dues opcions:

A) Envia-li un missatge privat.
B) Ves al seu bar i pregunta-li. 

:wink2:

¿Y cuál es su bar? :botador

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #151 el: 11 de Abril de 2009, 12:19:05 pm »
¿Y cuál es su bar? :botador

Quedem qualsevol diumenge per a veure el femení o el filial i m'invites a una birra en el seu bar. Amb sort, els veurem als dos. No et preocupis, no cau gaire lluny de la NCA.  ;D

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #152 el: 11 de Abril de 2009, 17:59:07 pm »
su consejero no tiene ningun bar es periodista  :scut

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #153 el: 11 de Abril de 2009, 18:02:08 pm »
su consejero no tiene ningun bar es periodista  :scut

No, si li dic a Lucena que es passi per el bar on us veieu i allà t'ho expliqui.  :wink2:

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #154 el: 11 de Abril de 2009, 18:07:52 pm »
es raro verme por los bares  y menos ahora que casi siempre estoy fuera, y pronto me voy a vivir a cordoba con mi hermano,  :beer2

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #155 el: 11 de Abril de 2009, 18:37:14 pm »
Pesoto imagino que encar que vagis a Cordovà continuaràs escrivint al fòrum? :wave:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

antcarcer

• Visitant
« Respondre #156 el: 11 de Abril de 2009, 19:07:43 pm »

Uns per que són amics del Llamas, i ja critiquen al nou secretari tècnic i encara no ha començat a treballar!!! altres per que són amics del Jose Luis i es va quedar compuesto y sin novia, per la marxa enrere del president...

Siguem seriosos senyors, si no es fan bé les coses es diuen, però els interessos dels amics es deixen de banda, el primer de tot és el Sabadell, i si han posat les entrades a 10 € pel consejero espiritual, encara que sigui a cop de trompeta anem aconseguint alguna cosa.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #157 el: 11 de Abril de 2009, 19:37:27 pm »
Siguem seriosos senyors, si no es fan bé les coses es diuen, però els interessos dels amics es deixen de banda, el primer de tot és el Sabadell, i si han posat les entrades a 10 € pel consejero espiritual, encara que sigui a cop de trompeta anem aconseguint alguna cosa.

Totalment d'acord amb tu, però hi ha gent que prefereix defensar els seus interessos particulars que no els del club.  :veryangry:

Desconnectat LUCENA

• Aleví
« Respondre #158 el: 11 de Abril de 2009, 19:59:24 pm »
Birrero de veritat que so sé aque et refereixes i si dones informació ens enterarem tots aixó esllibertat d'expresió .

Per cert per motius de feina marcho al sur pero intentaré informarme del nostre Sabadell i tan de debó tinguen aquestes converses en segona A
« Darrera modificació: 11 de Abril de 2009, 20:01:57 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #159 el: 11 de Abril de 2009, 20:06:02 pm »
aunque este pronto fuera si escribire pero vendre cada mes a ver a mi hijo y a mi nieto, y amis compañeros de trabajo y amigos, me e comprado una pequeña finca para criar animales con mi hermano, que era su ilusion y parte de  el dinero de la loteria me lo gaste en una casa con algo de tierra, yo solo quiero dejaros claro una cosa, que en la vida hay que ser agradecidos y cuando el SABADELL hemos estado para desaparecer el unico que siempre dio un paso al frente fue arroyos con sus aciertos y con sus errores nunca llego al nivel de su hermano pero siempre a defendido y nos a sacado de mas de una ruina y eso no se puede olvidar en lo de garcia llamas creo que se tenia que haber esperado al final de temporada y que todo este tranquilo y jugar las eliminatorias de ascenso con la mayor paz posible pues lo importante es el sabadell. yo respeto a todos los que hagan algo por el sabadell pero sin puñaladas como la de paco, y repito si no lo quieren para el proximo año al final se le dice y otro. pero ahora que nos jugamos tanto creo desde la humildad que es un error, o no. siempre volvere a SABADELL vine muy peque con mi padre de cordoba y en la salud esta enterrado me e ganado la vida en una empresa de sabadell 35 años y solo puedo que dar ls gracias a mis ex jefes, y mi hijo nacio y mi nieto aqui. no quiero nada malo para esta ciudad expectacular y todo lo mejor para ella y su gente y al sabadell quiero verlo en primera donde merece estar POR AFICION Y SEÑORIO,  un abrazo a todos si al guna vez moleste lo siento nunca fue mi intencion :beer2 :beer2 :beer2 :scut :bandera