Aquí hi han dues formes de veure la destitució.
Una és que s'ha fet fora el Llamas. I l'altre és que s'ha fitxat a un professional qualificat per preparar un playoff i una temporada següent. Per mí, són compatibles, vull dir que crec que el Llamas ha fet bona feina i ha servit al seu club, però sempre hi han moments en què per créixer s'ha de professionalitzar més el club i això vol dir que s'han de dedicar més hores i esforços exclusivament al club.
Això és molt positiu, perquè trenca totalment amb la forma d'afrontar el futur immediat respecte a com es va fer "l'any del playoff". Aquell maleït any teniem un equipàs i es va celebrar la classificació pel playoff (recordeu els cabells tintats rossos dels jugadors).
Jo crec que al Sabadell s'ho estan començant a creure, no per tenir més pressupost sinó per que la crisi està posant a tothom al seu lloc, i molts baixen els seus números. És com quan un funcionari cobra 2000 al mes, peró cobra poc per que tothom en vaques grases cobra més. Peró amb la crisi, el funcionari segueix amb els seus 2000 i la resta són a l'atur cobrant 1100.
La propera temporada, si seguim a 2aB, farem bona campanya. Primer, per que tindrem un pressupost semblant a anys anteriors peró un dels més alts. Segon, per que els jugadors molts estaran escarmentats i simplement vindran per la seguretat de cobrar, cosa que costa molt a 2aB. I aquí fa anys que es cobra, i escarmentats, voldran fets no paraules.
Això comporta tenir la paella pel mànec i poder optar a un bon equip i uns bons professionals a preus raonables.
En Llamas haurà fet la seva feina com bonament hagi sabut fer, peró jo sincerament no el veig en un club que vol aspirar a tornar a les lligues de l' LFP. Haurà fet les seves coses o potser no, peró crec que em de buscar una persona més qualificada.
Ara be, sap greu que el facin fora d'aquesta manera, sense esperar a final de temporada. I es que volgueu o no és persona, i punt.
Be, també m'agradaria saber quina ha set la raó real d'aquesta sobtada destitució, ja que a mi no m'enganyen: hi ha alguna cosa més! Així no es fa fora gent que ha perdut temps en el club, ja m'enteneu.