Autor Tema: Garcia Llamas destituït.  (Llegit 30748 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #160 el: 11 de Abril de 2009, 20:11:51 pm »
Pesoto a Cordova també hi han ordinadors pots continuar amb contacte amb el forum i tot el que representa el Sabadell :trebol
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #161 el: 11 de Abril de 2009, 21:19:08 pm »
inda claro que estare, conectado la proxima semana baja mi hijo a ponermelo y instalarlo soy un poco torpe para la informatica y eso es que hice un curso basico por mi empresa  que me obligo mi jefe. eso si sin pastillas, inda que este año subimos fijo y si no pues el año que viene. antcancer  hablas de mi amigo jose luis de compuesto y sin novio no fui yo quein lo saco en este forum y cuando lo hice se enfado bastante conmigo, yo se que su ilusion es el sabadell desde siempre, y si se quedo sin equipo pues los engañaron a todos los que fueron a algeciras para colmo un tal verdejo de sabadell que era el presunto patriarca y por lo visto era un tieso, ademas es una gran persona yo tuve un problema y necesite algo de dinero y se l pedi y no lo dudo fuimos alban y me lo dejo y se lo delvolvi 3 años despues, como mister le segui siempre desde que tuvo a mi hijo en el romulo y me dijo que se dedique a otra cosa que el futbol no es lo suyo que tio lo que piensa lo dice tal cual pero al final mi niño hasta parecia bueno , lo pasabamos muy bien con aquel elevin eran autenticos ganadores, lo e visto en nuestro amater del can rrull la mejor epoca, que futbol se veia expectacular, le e visto en hospitalet genial y subiendo jugadores  al primer equipo y como lo quiere la gente en hospi. por algo sera, tendra pronto su recompensa pues la buena gente y gran entrenador pronto estara en el tajo de echo me dijo que ya le an dicho que vuelva a hospitalet, pero creo que tiene algo mejor pero no me lo quiso decir dijpo que me lo diria el dia que firme y nos iriamos a comer con nuestros amigos ortega el chupe, manolo , jose  el rafa, el tato, nunca nosdejo de lado siguio tomando el cafe los lunes como siempre con sus amigos

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #162 el: 12 de Abril de 2009, 23:25:56 pm »
Birrero de veritat que so sé aque et refereixes i si dones informació ens enterarem tots aixó esllibertat d'expresió .

Per cert per motius de feina marcho al sur pero intentaré informarme del nostre Sabadell i tan de debó tinguen aquestes converses en segona A

Jo només dono informació quan tinc proves i n'estic completament segur de les coses. Una altre cosa és la suposició gratuïta i els castells sobre núvols que alguns es fan.

Bona sort per el sud.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #163 el: 12 de Abril de 2009, 23:31:03 pm »
Por cierto, a modo de información. García Llamas estaba hoy en el palco, en su asiento habitual como si no hubiera pasado nada. Deduzco que dejará el cargo el 30 de junio, pero según entendí en el comunicado, dejaba el cargo de forma inminente, y más viendo las informaciones que han salido sobre Sicart que se decía que podía ser presentado esta semana que viene... :mmmm
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #164 el: 13 de Abril de 2009, 10:48:13 am »
da igual que estuviera o no ahora hay que mirar al futuro, haber si hay suerte, me voy diez dias  fuera para poder ver el proximo partido en casa tenemos que subir sea como sea, bueno me llama la jefa me voy de viaje a disfrutar de unos dias que hay buenas ofertras de viajes un abrazo a todos :scut :scut :scut

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #165 el: 14 de Abril de 2009, 17:48:05 pm »
Por cierto, a modo de información. García Llamas estaba hoy en el palco, en su asiento habitual como si no hubiera pasado nada. Deduzco que dejará el cargo el 30 de junio, pero según entendí en el comunicado, dejaba el cargo de forma inminente, y más viendo las informaciones que han salido sobre Sicart que se decía que podía ser presentado esta semana que viene... :mmmm

Supongo que el club y él han llegado a algún tipo de acuerdo. También soy de la opinión de que hasta fin de temporada puede observar nuevos jugadores, y que menos que contra el Vila-real, gran equipo, por si otro club le pide informes o en una contratación futura.
Por otra parte, al igual que la directiva ha querido prescindir de él, y al igual que a muchos no nos gustaba como llevaba su parcela, tampoco ha matado a nadie para expulsarlo del club sin más.
Hay que saber club señor y saber llevar estos temas correctamente. Nunca sabes que puerta tendrásque llamar en un futuro.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #166 el: 17 de Abril de 2009, 17:01:15 pm »
Aquí hi han dues formes de veure la destitució.
Una és que s'ha fet fora el Llamas. I l'altre és que s'ha fitxat a un professional qualificat per preparar un playoff i una temporada següent. Per mí, són compatibles, vull dir que crec que el Llamas ha fet bona feina i ha servit al seu club, però sempre hi han moments en què per créixer s'ha de professionalitzar més el club i això vol dir que s'han de dedicar més hores i esforços exclusivament al club.

Això és molt positiu, perquè trenca totalment amb la forma d'afrontar el futur immediat respecte a com es va fer "l'any del playoff". Aquell maleït any teniem un equipàs i es va celebrar la classificació pel playoff (recordeu els cabells tintats rossos dels jugadors).
Honor al Sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #167 el: 23 de Abril de 2009, 17:55:06 pm »
Aquí hi han dues formes de veure la destitució.
Una és que s'ha fet fora el Llamas. I l'altre és que s'ha fitxat a un professional qualificat per preparar un playoff i una temporada següent. Per mí, són compatibles, vull dir que crec que el Llamas ha fet bona feina i ha servit al seu club, però sempre hi han moments en què per créixer s'ha de professionalitzar més el club i això vol dir que s'han de dedicar més hores i esforços exclusivament al club.

Això és molt positiu, perquè trenca totalment amb la forma d'afrontar el futur immediat respecte a com es va fer "l'any del playoff". Aquell maleït any teniem un equipàs i es va celebrar la classificació pel playoff (recordeu els cabells tintats rossos dels jugadors).

Jo crec que al Sabadell s'ho estan començant a creure, no per tenir més pressupost sinó per que la crisi està posant a tothom al seu lloc, i molts baixen els seus números. És com quan un funcionari cobra 2000 al mes, peró cobra poc per que tothom en vaques grases cobra més. Peró amb la crisi, el funcionari segueix amb els seus 2000 i la resta són a l'atur cobrant 1100.

La propera temporada, si seguim a 2aB, farem bona campanya. Primer, per que tindrem un pressupost semblant a anys anteriors peró un dels més alts. Segon, per que els jugadors molts estaran escarmentats i simplement vindran per la seguretat de cobrar, cosa que costa molt a 2aB. I aquí fa anys que es cobra, i escarmentats, voldran fets no paraules.

Això comporta tenir la paella pel mànec i poder optar a un bon equip i uns bons professionals a preus raonables.

En Llamas haurà fet la seva feina com bonament hagi sabut fer, peró jo sincerament no el veig en un club que vol aspirar a tornar a les lligues de l' LFP. Haurà fet les seves coses o potser no, peró crec que em de buscar una persona més qualificada.

Ara be, sap greu que el facin fora d'aquesta manera, sense esperar a final de temporada. I es que volgueu o no és persona, i punt.

Be, també m'agradaria saber quina ha set la raó real d'aquesta sobtada destitució, ja que a mi no m'enganyen: hi ha alguna cosa més!  Així no es fa fora gent que ha perdut temps en el club, ja m'enteneu.

Desconnectat Miguelito

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #168 el: 23 de Abril de 2009, 17:57:18 pm »
Hola yo no quiero crear ninguna polemica pero ya que esto es un foro de opinion si me gustaria decir que algunas personas han sido muy injustas con Garcia Llamas porque el tiene bastante de culpa en estos momentos que estamos viviendo tan felices desde los tiempos que estuvo de entrenaor que no he vuelto hablar con el y me parece que en la opinion de XexiBirra se ha pasado ya que he visto su enfrentamiento con Isac y no puedes convencer en ninguno de tus argumentos ,lo que si quiero decir es que ahora segun todos no es el momento de  hablar,pero tampoco era el momento de pedir la dimision de ese señor ni el momento en que se ha ido.Destacar mi pesame a la familia Quereda ,por cierto estuve el domingo en Denia con El y aun no me lo creo.Viva el Cesabadell y a 2ª A   SB  4  Osasuna 0

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #169 el: 23 de Abril de 2009, 22:40:03 pm »
collona, surten com a bolets!

deu ser xq aquests dies feia: sol! pluja! sol! pluja!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Miguelito

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #170 el: 24 de Abril de 2009, 18:22:34 pm »
Perdona Umbria yo no salgo como una seta lo que ocurre es que llevo muchos años como socio y vivendo el Sabadell y lo que me molesta es que no queramos ver las cosas y que despues otros se apunten los tantos. Y lo que si quiero destacar es que el Domingo ganemos y despues a disfrutar pero la verda solo tiene un camino y es de coherencia y legalidad reconocer los terminos .Viva el Sabadell y a Segunda A

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #171 el: 24 de Abril de 2009, 18:33:25 pm »
coincidiras conmigo, amigo Miguelito, que en tiempo y circunstancias, son demasiados los que estan jugando al pim, pam, fuego.

Soy la primera critica con las actuaciones de esta Directiva y núnca he tenido ningun problema por decirles en persona y mirando a la cara lo que pienso. Máxime cuando considero que si algo esta bien hecho tampoco me duele en prendas decirlo.

Sospechosa considero la aparición de determinados nicks en el Foro que van impartiendo una particular justicia con sus hechos a medias, con sus verdades o mentiras y sobre todo con su opor/inopotunismo.

Pero lo que de verdad me molesta profundamente es que ahora tanta gente se suba al tren de los justicieros.
No dudo  vuestro amor por los colores, ni el respeto a la institución centenaria, pero la actual Junta no está en la directiva ni desde ayer, ni antes de ayer, ni siquiera el mes anterios, si no hace mucho tiempo.

Porque todos ahora?

- por el play-off
- por la destitución de García-LLamas (el tio debe estar flipando de ver cuantos amigos le han salido de golpe)
- por que alguien quiere determinado sillón
- o porque alguien no quiere q quien lo ocupa ahora siga en el?

Yo quiero ver más allá. Núnca me conformo con lo que veo o con lo que oigo ni siquiera con lo que está por escrito y por triplicado...

Quizás tu opinión si que es la de un socio de años molesto, pero lo siento,  en este Foro últimamente hay demasiados disfraces.

Con todos mis respetos...

Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #172 el: 24 de Abril de 2009, 18:40:07 pm »
Miguelito, como tú bien dices este es un foro de opinión, y caben todas, hasta las más dispares, siempre que se hagan desde el respeto y sin hacer daño. Por lo tanto puede haber gente que esté a favor y gente en contra de el trabajo del señor Llamas. Yo ni entro ni salgo porque no conozco las interioridades del club, pero lo que si creo es que porque en este foro 1 , 2 o 20 personas opinen que se debe destituir a un señor, desde el club se haga caso y se destituya por culpa de estas opiniones. Si se ha destituido deben haber otros motivos que alomejor ni tu ni yo los sabremos nunca, pero no puedes culpar a la opinion que hay en este foro para justificar las actuaciones de nuestro club.

Pel que dius tu umbria , jo estic disposat a donar el meu telefon, l'adreça, el que fagi falta al webteam per evitar certes intromisions de gent interesada. Si tots estiguessim fitxats pel web team potser no passarien aquestes coses dels isaacs i dassaev. Se que sembla una mesura franquista o dictatorial, però al final no sé que ens ajudaria més.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #173 el: 24 de Abril de 2009, 18:55:04 pm »
Miguelito, como tú bien dices este es un foro de opinión, y caben todas, hasta las más dispares, siempre que se hagan desde el respeto y sin hacer daño. Por lo tanto puede haber gente que esté a favor y gente en contra de el trabajo del señor Llamas. Yo ni entro ni salgo porque no conozco las interioridades del club, pero lo que si creo es que porque en este foro 1 , 2 o 20 personas opinen que se debe destituir a un señor, desde el club se haga caso y se destituya por culpa de estas opiniones. Si se ha destituido deben haber otros motivos que alomejor ni tu ni yo los sabremos nunca, pero no puedes culpar a la opinion que hay en este foro para justificar las actuaciones de nuestro club.

Pel que dius tu umbria , jo estic disposat a donar el meu telefon, l'adreça, el que fagi falta al webteam per evitar certes intromisions de gent interesada. Si tots estiguessim fitxats pel web team potser no passarien aquestes coses dels isaacs i dassaev. Se que sembla una mesura franquista o dictatorial, però al final no sé que ens ajudaria més.

Jo no estic d'acord de restringir la llibertat d'opinió de ningú encara que no m'agradi i es vegi que el que es vol es desestabilitzar,encara que això es l'opinió de cadascun,si no ens agrada doncs es contesta o potser millor,se'l oblida i no es diu res,si aquestes opinions haguessin sortit que l'equip estés a una zona tranquil·la segurament no hagués passat res, pro com que estem en una situació molt bona,doncs ens a fotut a tots i per això estem axis
 :sad2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #174 el: 24 de Abril de 2009, 19:06:30 pm »
No es tracta de restringir la llibertatd'expressió a ningú, es tracta de fer una cosa tant simple com borrar aquells escrits que poden perjudicar la trajectòria de l'equip i, en definitiva, desestabilitzar, i més quan ha estat escrits amb aquest objectiu.
Això no s'hauria de permetre.
M'estic referint als russos aquests que han vingut de St. Petersburg de cop per a, intencionadament, intentar crear una crisi institucional. Em sembla lamentable.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #175 el: 24 de Abril de 2009, 19:18:43 pm »
No es tracta de restringir la llibertatd'expressió a ningú, es tracta de fer una cosa tant simple com borrar aquells escrits que poden perjudicar la trajectòria de l'equip i, en definitiva, desestabilitzar, i més quan ha estat escrits amb aquest objectiu.
M'estic referint als russos aquests que han vingut de St. Petersburg de cop per a, intencionadament, intentar crear una crisi institucional. Em sembla lamentable.

Això que dius ¿no es restringir la llibertat d'opinió? i nosaltres qui som per dir el qui vol o no vol desestabilitzar,una persona (que ara no m'enrecordo qui va ser) va dir:el que vosté diu no m'agrada però donaré la meva vida perquè ho pugui dir.
Jo soc el primer emprenyat de tot això pro no es pot tanca la boca a la gent nomès perquè no ens agradi.
 :angry2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #176 el: 24 de Abril de 2009, 19:49:53 pm »
Realment és acollonant l'ego que tenen alguns que es pensen que poden decidir el què es pot dir o no en aquest forum, a més de sempre estar a sobre dels que tenen pocs missatges o acaben de registrar-se per deixar un post.
És per aquest motiu que participo tant poc en el fórum i a ratxes. Una llàstima.
Honor al Sabadell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #177 el: 24 de Abril de 2009, 20:40:17 pm »
Realment és acollonant l'ego que tenen alguns que es pensen que poden decidir el què es pot dir o no en aquest forum, a més de sempre estar a sobre dels que tenen pocs missatges o acaben de registrar-se per deixar un post.
És per aquest motiu que participo tant poc en el fórum i a ratxes. Una llàstima.
Amic Grimber.
És la primera vegada que parlo (escric) d'aquesta manera (em refereixo al meu últim post de més amunt). Jo no sóc partidari que ningú pugui dir el que pensa. Però el que passa és que aquests individus que han escrit aquests posts ho han fet de manera despiatada i cruel, sabent com saben que ens trobem en un moment esportiu i institucional importantissim i, el que és més greu, AMB ÀNIM DE FER FRACASSAR AQUEST MOMENT. És per això que demano que s'esborrin aquests escrits, perquè em semblen altament perjudicials per a la salut del club en aquest moment.
Demano, com molts altres, que s'escriguin coses de tanta embergadura un cop finalitzada la temporada i que si s'escriuen quan no convé s'esborrin pel bé del futur immediat del club. És tant descabellat???
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #178 el: 24 de Abril de 2009, 21:03:02 pm »
Amic Grimber.
És la primera vegada que parlo (escric) d'aquesta manera (em refereixo al meu últim post de més amunt). Jo no sóc partidari que ningú pugui dir el que pensa. Però el que passa és que aquests individus que han escrit aquests posts ho han fet de manera despiatada i cruel, sabent com saben que ens trobem en un moment esportiu i institucional importantissim i, el que és més greu, AMB ÀNIM DE FER FRACASSAR AQUEST MOMENT. És per això que demano que s'esborrin aquests escrits, perquè em semblen altament perjudicials per a la salut del club en aquest moment.
Demano, com molts altres, que s'escriguin coses de tanta embergadura un cop finalitzada la temporada i que si s'escriuen quan no convé s'esborrin pel bé del futur immediat del club. És tant descabellat???

Jo penso que NO  :no:

I sempre pel bé de la Institució... :bandera

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #179 el: 24 de Abril de 2009, 21:19:45 pm »

Això que dius ¿no es restringir la llibertat d'opinió? i nosaltres qui som per dir el qui vol o no vol desestabilitzar,una persona (que ara no m'enrecordo qui va ser) va dir:el que vosté diu no m'agrada però donaré la meva vida perquè ho pugui dir.
Jo soc el primer emprenyat de tot això pro no es pot tanca la boca a la gent nomès perquè no ens agradi.
 :angry2:

No va contra ti Inda, va a título de comentario, parece que aquí renace la democracia cuando interesa, ¿cuántos egarenses le han cerrado la boca en este Forum, por menos? por ejemplo los Pajarillos, el amigo Enric aquel del Lleida, etc., cuando realmente se expresaban dando su opinión, ¿cuántos de nosotros le han buscado la lengua para que escriban fácil y echarlos del Forum? se ha hecho y aquí no pasa nada, aquí ponen nombre y luego le llaman “absurdos ignorantes”  y rápidamente entra el juego la democracia y hay que permitirlo y tolerarlo.

Hay que ser consecuentes, no puede ser que hayan entrado gente para desestabilizar, no lo digo yo, lo dice el Sr. M Arroyo en RS., y aquí ahora salga lo de la democracia, en verdad que hace gracia.

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia