Autor Tema: ASISTENCIA SABADELL GIRONA  (Llegit 5086 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
Re: ASISTENCIA SABADELL GIRONA
« Respondre #20 el: 16 de Setembre de 2005, 14:10:26 pm »
Quedaron 3-2 ganó el  :scut.

Birri, de debó creus que a la plantilla actual nostre hi han clars suplents??? El nivell de la plantilla, per a mi, permet 2 aliniacions mentre que la del Girona actualment NO. Veiem les coses molt diferents.
Honor al Sabadell

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #21 el: 16 de Setembre de 2005, 19:16:20 pm »
Amb aquest tipus de joc que fa l'equip, lamentablement, cada vegada hi anirà menys persones a veure el CES.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #22 el: 16 de Setembre de 2005, 19:18:22 pm »
Si es guanya... la gent vindrà. Juguis com juguis.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #23 el: 16 de Setembre de 2005, 19:18:27 pm »
Una cosa es q sigui una plantilla molt compensada i una altra q hi juguin els "habituals" o no. No té el mateix rodatge el medina q ha jugat tots els partits que el sebas per exemple i lògicament no és el mateix q juguin 7 tius diferents als habituals en l'alineació titular que no pas q ho facin 1 o 2. Per molt bons q siguin si no porten uns quants partits jugant junts doncs no es conjunta tan bé l'ekip. No dic pas q siguin dolents, només q no es pot esperar el mateix d'uns jugadors q no juguen normalment. A més, jo trobo q el girona té millor plantilla q el peralta i l'alfaro, així q ja podem estar contents per la victoria que en portem 2 seguides  :ok

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #24 el: 16 de Setembre de 2005, 19:56:38 pm »
Doncs si Birri, dues victories seguides ja és un exit.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #25 el: 16 de Setembre de 2005, 20:05:33 pm »
dons jo vaig veure un equip de tercera divisio que va donar al sabadell un bany de futbol el resultat enganyos totalment i el sabadell va fer un joc pessim la sort que les 3 vegades que van xutar a porta van ser gol,tancats totalment al  darrera contra un equip de tercera divisio i jugant a casa en fi lamentable,com tots els partits d'aquesta temporada fins ara

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #26 el: 16 de Setembre de 2005, 20:17:05 pm »
Pq vegis, a vegades el futbol practic no és el futbol més maco ;)

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
Hem de defensar el nostre equip
« Respondre #27 el: 16 de Setembre de 2005, 20:20:41 pm »
  Tots som conscients de que la qualitat que podem oferir no és la dels partits de Champions, però veig alguns comentaris massa despectius cap a nosaltres mateixos.  No foteu, per favor....  que si no ho defensem nosaltres qui ho farà ?.  A més a més, en relació al que cobren, tot el que puguin fer té molt més mèrit.   I, per altra part, té alguna cosa que envejar el gol de Cañadas de l´altre dia, el que marcar al Villajoyosa o alguns de Juanma Cruz de l´any passat, als que es poden veure a Primera ?  Quedem-se doncs amb això...
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #28 el: 17 de Setembre de 2005, 19:28:35 pm »
Mis conclusiones son q ni el girona tenía su ekipo titular ni el sabadell. Así q mis conclusion es q no puedo sacar ninguna conclusion ;)

Seran les teves conclusions, però sembla ser que segons les teves tesis tots els equips poden estar més rodats que nosaltres. El Girona tampoc jugava amb els habituals però ho semblava davant nostre. No hauriem de ser tant pupes i exigir un mínim al nostre entrenador, que nosaltres volem pujar i tenim jugadors de prou qualitat com per fer 2 aliniacions força competitives com per no patir amb els equips que ens hem topat fins ara.
Honor al Sabadell

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #29 el: 17 de Setembre de 2005, 19:34:02 pm »
Pq vegis, a vegades el futbol practic no és el futbol més maco ;)

Futbol pràctic és encaixar 2 gols d'un tercera???

Anem bé amb aquesta manera de veure les coses que li passen al nostre equip.

Futbol pràctic seria guanyar 1-0 al Terrassa i guanyar 2-0 (o més) al Alfaro, però la realitat és que no fem ni futbol pràctic ni futbol control.
Honor al Sabadell

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #30 el: 17 de Setembre de 2005, 20:43:15 pm »
Abans de començar a contestar akests 2 posts tan agradables vull agrair al grimber akesta fixació que té per mi que espero que no s'acabi convertint en "acoso". Una vegada fet això anem per parts. 1er dirte que si, si començo un post dient "Mis conclusiones" és pq t'estic dient les meves conclusions, no pas les teves, així que no calia que repetissis el q jo havia dit. Si tu penses una cosa diferent doncs felicitats, respetaré la teva opinió pero no facis o intentis fer creure als demés que el que tu penses és la veritat absoluta pq lo bó que té un fòrum és que cadascú pot explicar als demés la seva visió subjectiva. Tot allò que és objectiu doncs moltes vegades no cal ni comentar-ho pq és evident. I en segon lloc i últim, dirte que quan jo deia lo de futbol pràctic no ho deia pel sabadell, ho deia pel girona pq algú havia dit que el girona havia jugat molt bé i mereixia guanyar i per això vaig dir "Pq vegis, a vegades el futbol practic no és el futbol més maco". El girona potser va jugar molt bé, però el seu bon joc no va ser practic dimecres passat. Espero haver-me explicat bé ;)