Autor Tema: El retorn del seamus...  (Llegit 945 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
  • Gènere: Masculí
El retorn del seamus...
« el: 21 de Novembre de 2008, 20:03:36 pm »
Com ja sabeu els que em coneixeu ja fa més d'un any que vaig marxar. Doncs bé, tinc el plaer de comunicar-vos que tornaré a ser amb l'equip i amb vosaltres durant el cap de setmana del derbi a l'olimipc de terrassa! I no vindré sol. Un bon amic irlandes supporter del celtic vindra amb mi per tenir un tastet del que es el derbi del valles. Com a bon irlandes, es molt bon paio, es amant del futbol i sobre tot de les pintes de guinness  :xin-xin . Aixi doncs, us convido a tots a fer una cervesa previa per les hermetiques divendres o dissabte o diumenge abans del partit!

Em fa una il.lusio que em moro tornar a veure un CES que malgrat la distancia MAI no he abandonat. No hi ha ni un cap de setmana que no escolti RS, ni un cap de setmana que no pateixi amb tots vosaltres!

Honor al CES!

Ens veiem al gener a l'olimpic!!!
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: El retorn del seamus...
« Respondre #1 el: 21 de Novembre de 2008, 20:22:43 pm »
Com ja sabeu els que em coneixeu ja fa més d'un any que vaig marxar. Doncs bé, tinc el plaer de comunicar-vos que tornaré a ser amb l'equip i amb vosaltres durant el cap de setmana del derbi a l'olimipc de terrassa! I no vindré sol. Un bon amic irlandes supporter del celtic vindra amb mi per tenir un tastet del que es el derbi del valles. Com a bon irlandes, es molt bon paio, es amant del futbol i sobre tot de les pintes de guinness  :xin-xin . Aixi doncs, us convido a tots a fer una cervesa previa per les hermetiques divendres o dissabte o diumenge abans del partit!

Em fa una il.lusio que em moro tornar a veure un CES que malgrat la distancia MAI no he abandonat. No hi ha ni un cap de setmana que no escolti RS, ni un cap de setmana que no pateixi amb tots vosaltres!

Honor al CES!

Ens veiem al gener a l'olimpic!!!

Coneix-te'n a tu m'imagino com serà l'amic :tongue3:
Espero que gaudim d'una victòria al Olímpic que com sempre seria l'òstia
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 21 de Novembre de 2008, 20:59:28 pm »
Esèro que celebrem el teu retorn com cal. Birra i Victòria!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #3 el: 22 de Novembre de 2008, 22:12:14 pm »
Ja t'esperem company aviam si podem celebra-ho amb una victoria