Digues que sí, prohibeix-los que donin la seva opinió!! Que tot aquell que no vulgui passar per la pedra de la gran majoria sigui expulsat!! D'això sí que s'en diu llibertat d'expressió...
I per cert, aixó que ens dius de què ens hem cregut o de què anem, que si ho sabem tot i tal, crec que aquest "cuento" te l'hauries d'aplicar primer tu mateix... Que sembla que només val la teva opinió i els que estem en contra és que som uns negats...
Exactament de quina pedra parles
Porto molt anys escribint en aquest foro, gairebé des del principi i crec que TOTHOM sempre ha estat ben rebut i la gent que porta el foro poques han sigut les vegades que han coartat la llibertat d'expressió. Vaja, només en casos flagrants i lamentables, a més de les faltes de resepcte, han hagut de fer-ho.
TOTHOM pot dir la seva i tothom pot dir el que pensa sense faltar al resepcte a un tercer. Però hi ha diferents coses que cadascú és molt lliure de fer, que són la crítica per la crítica. Vaja, criticar tot allò que es mou, per la cara i PERQUE SI.
Jo em considero un forero força crític quan penso que una cosa no es fa bé, i ho dic, però quan hi ha coses que es fan ben fetes també ho dic.
Jo no trobo bé quan es critica no aportar res de nou a aquella cosa que es diu que no està bé. Si un escriu i diu que en alguna cosa no hi està d'acord, el que es podria fer, és dir que i com es milloraria allò que s'ha criticat. D'això se'n diu crítica constructiva i per sort molta gent en aquest foro la utilitza i només són uns pocs els qui es dediquen a destroçar-ho tot sense miraments.
Som un club humil en una categoria difícil i sense massa ajudes de l'exterior..... si a sobre nosaltres mateixos ens anem destroçant sense miraments malament anem. Criticar amb una alternativa jo crec que és la manera. I a vegades és el que hi ha. Critcar el preu de la samarreta del teu equip per cara -que ho és- està molt bé, però després dir que et compararas la d'un equip rival -similar en preu- per molta 1a divisió que sigui, ja et deixa en una situació que fa pensar......
A més, que voleu fer? Si ja han dit que Ramón Moya es quedarà fins a final de temporada, perque més critiques? Dediqueu-vos a animar que és el que fa falta. I que consti que l'entrenador actual del Sabadell sempre m'ha agradat i crec que ho està fent molt bé.
A mi tampoc m'agradava González Cano, però intentaba defenssar-lo perque en aquells moments és el que hi havia i s'havia d'acabar el seu 2n any en almenys una permanencia.