A mi realment no se si m'ataqueu molt, peró tant me fa... hi han coses més importants a la vida i s'hi ha de saber estar.
De fet, aquest "post" el vaig iniciar amb l'ànim de buscar la paciència entre els foreros que ja volen fer fóc nou, que ens són ns quants i potser -i per experiència- de vegades, interessats. I més una temporada on les coses no van malament com d'altres temporades, especialment la que fa tres enrrere.
No sóm, ni de conya, un dels equips amb millor pressupost del grup. Peró gràcies a la crisi immobiliària hem aconseguit que molts equips hagin disminuit enormement els seus pressupostos i que el nostre sigui un dels deu millors. Que sabent la història del grup de 2aB que ens sol tocar, ja es molt. Aixó no significa un ascens segur, ni tan sols estar entre els quatre primers. Però sí ens facilita una situació còmode a mitja taula sense depenjar-nos de les tres primeres possicions, i amb l'esperança de que les segones voltes d'en Moya sempre solen ser millors.
Ni és normal no guanyar en quatre partits seguits a casa, ni seria normal que els actualment set primers estiguin tota la lliga de llet. La lliga és molt llarga i els resultats reals s'han de veure a la jornada 38. I al gener, potser, fitxar aquell jugador que ens falta per animar el cotarro tenint en compte que enguany molts equips no paguen o porten molt de retràs en els pagaments.
També és cert que a 2aB poquíssims equips juguen la majoria dels seus partits donant una gran imatge. Només els que ténen molts recursos (ex. Castelló, Nàstic, etc... altres anys) ho poden fer i aixó no els ha garantit l'ascens. Quan jugues contra equips que es tanquen a més de qualitat et falta aquella punteta de sort.
Per tot això volia demanar paciència pel sr. Moya i que la directiva faci una miqueta de guardiola per fitxar a l'hivern i, fins i tot, recuperar un jugador que tots coneixem.
DESPRÉS hi ha qui acusa a la gent de que si només va als partits que valen 1 euro, que si no venen pel camp, etc... Molt be, i què? De vegades dona la sensació que alguns només volen ser els 2000 que van al camp i punto. Que no veieu que així cremareu a la gent i no farem país? Però com es pot tenir una mentalitat tan tancada? Que no es pot opinar després de veure un partit del Sabadell per la tele?
JO, personalment, he estat anant al camp des de les darreres temporades a 2aA i durant tot l'ostracisme interminable a 2aB i 3a. M'he hagut de xupar autèntiques decepcions contra equips de poble -amb perdó pels vilatans- i fins i tot grans humiliacions. Ho he passat fatal i fins i tot se'm ha caigut la llagrimeta en partits com el del Llevant B que ens va suposar el terrible descens de fa tres anys. Les alegries que he viscut bàsicament han estat l'evitar descensos en finals de lliga trepidants i poca cosa més.
Actualment no vaig a la Creu Alta per diversos motius. Primer, per acabar literalment "cremat" de tanta decepció, tot i que justament aquesta no és mala temporada. Per una altra banda per motius de feina i, finalment, per motius familiars ja que un cop casat la seva família no resideix a prop de Sabadell ni molt menys. Cada un té les seves raons que el motiva no anar a la NCA excepte algun dia que, per cert, no ha de coincidir amb les entrades a 1 euro.
Altres, no podran anar pel motiu que sigui: feina, atur, ganes, etc... Peró aixó tampoc els desacredita per opinar en aquest fòrum que tant de temps molts hi hem dedicat.
Per que sinó... per que nassos volem el fòrum? Per que hi opinin només els qui van al camp? Donc que es faci un fòrum restringit als socis actuals i llestos. Amb aquesta forma de pensar, no anireu enlloc.
I avís final: vigileu determinats desestabilitzadors, que la seva lluita encara no ha acabat.