Autor Tema: Siempre positivo, nunca negativo  (Llegit 985 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
Siempre positivo, nunca negativo
« el: 02 de Desembre de 2008, 19:17:33 pm »
Hay que ser positivo a pesar de todo. Fijandose en los 10 primeros de la clasificacion la semana pasada, resulta que solo 2 de los 10 ganaron su partido, Villarreal y s. andreu. Solo 2 empataron Lleida y Gramanet y el resto 6 equipos perdieron su partido.
En resumen que de los primeros solo sumaron 3 puntos 2 equipos.
La cosa esta muy igualada y todavia hay tiempo para reaccionar, eso si, ganando esta semana al denia que por cierto tambien perdio 1 a 3 en casa.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
Re: Siempre positivo, nunca negativo
« Respondre #1 el: 02 de Desembre de 2008, 19:29:19 pm »
Jo, mes que sentiment pessimista, crec que hi ha un cabreig generalitzat entre els arlequinats. Jo no estic ni cabrejat ni soc (encara) pessimista. Crec que encara hi ha molt per fer i que ho acabarem fent. Una altra cosa es que una derrota pugui fer te veure les coses d una determinada manera, pero estic segur que amb dues victories seguides, que no tardaran a arribar, per cert, la cosa s engrescara bastant.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #2 el: 02 de Desembre de 2008, 20:08:15 pm »
Jo, mes que sentiment pessimista, crec que hi ha un cabreig generalitzat entre els arlequinats. Jo no estic ni cabrejat ni soc (encara) pessimista. Crec que encara hi ha molt per fer i que ho acabarem fent. Una altra cosa es que una derrota pugui fer te veure les coses d una determinada manera, pero estic segur que amb dues victories seguides, que no tardaran a arribar, per cert, la cosa s engrescara bastant.

Total-ment d'acord :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #3 el: 02 de Desembre de 2008, 23:51:51 pm »
no es una cuestion de pesimismo sino de realismo las sensaciones no son todo lo buenas que esta temporada esperabamos y  no tiene pinta de que valla a mejorar pero le echaremos fe haver si suena la flauta . pero quiero decir que llevamos tres años coneste que damos penilla barata y hace que no veo un partido a lo grade de mi equipo muicho tiempo no creo en moya por que no me da seguridad de victoria pues es un cagueta y puntos hemos perdido por su miedo escenico ojala y esto cambie :xin-xin

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #4 el: 03 de Desembre de 2008, 12:40:04 pm »
no es una cuestion de pesimismo sino de realismo las sensaciones no son todo lo buenas que esta temporada esperabamos y  no tiene pinta de que valla a mejorar pero le echaremos fe haver si suena la flauta . pero quiero decir que llevamos tres años coneste que damos penilla barata y hace que no veo un partido a lo grade de mi equipo muicho tiempo no creo en moya por que no me da seguridad de victoria pues es un cagueta y puntos hemos perdido por su miedo escenico ojala y esto cambie :xin-xin

Ya habló el negativo!!!  :angry2: És veritat que dels últims 7 partits només hem guanyat 1, però estem a la primera meitat de la taula com va prometre el míster. De tots els any a segona b, només en un vam classificar-nos pel play-off (i això que al Mora se'l posava a parir!). Això sí que és ser realista... algun any sonarà la flauta, però mentre no hagin calers no volguem viure de ser un equip històric, amb això no es puja.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #5 el: 03 de Desembre de 2008, 13:46:55 pm »

Ya habló el negativo!!!  :angry2: És veritat que dels últims 7 partits només hem guanyat 1, però estem a la primera meitat de la taula com va prometre el míster. De tots els any a segona b, només en un vam classificar-nos pel play-off (i això que al Mora se'l posava a parir!). Això sí que és ser realista... algun any sonarà la flauta, però mentre no hagin calers no volguem viure de ser un equip històric, amb això no es puja.

Totalment d'acord amb tu txisky
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #6 el: 03 de Desembre de 2008, 16:23:16 pm »

Ya habló el negativo!!!  :angry2: És veritat que dels últims 7 partits només hem guanyat 1, però estem a la primera meitat de la taula com va prometre el míster. De tots els any a segona b, només en un vam classificar-nos pel play-off (i això que al Mora se'l posava a parir!). Això sí que és ser realista... algun any sonarà la flauta, però mentre no hagin calers no volguem viure de ser un equip històric, amb això no es puja.man

Totalment d'acord amb tu txisky

Amic Txisky has donat en el clau! Qualsevol diria que venim de fer play off 5 anys consecutius !  Que amb una plantilla de millors jugadors, (alguns venien de 1ª) i més pressupost vam baixar fa tres anys a 3ª. Que al futbol dos i dos no sempre són 4! i és dificil estar lliutant per la permanència l'any passat i ara perquè s'ha pujat una mica el pressupost voler estar a dalt de forma segura! Penseu en l'Orihuela la temporada pasada, això si que era un projecte per estar a dalt i com van acabar. O el Sant Andreu de fa 2 anys que va baixar a 3ª.
En teoria el que més sap de futbol hauria de ser el mister, el primer any va dir que pujaríem, el segon que ens mantindríem i aquest que si a la plantilla li respectaven les lesions podríem estar a dalt (jo no he escoltat entre els 4 primers), però de moment cada setm tenim entre 3-5 baixes, per tant i com vaig llegir l'altre dia del company Mutio, de moment anem per la permanència!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #7 el: 03 de Desembre de 2008, 16:45:24 pm »
jo estic cabrejada no per la classificació en la taula, que és un altre tema que crec s'haurà de parlar a final de temporada, si no per l'actitud de desgana i "por" d'alguns jugadors, pels plantejaments dels partits, per alguns fitxatges, per alguns que van marxar la temporada pasada...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #8 el: 03 de Desembre de 2008, 20:24:26 pm »

Ara mateix per a mi no té cap valor ocupar la novena plaça, per molt que sigui de mitja taula en amunt.
T'has mirat realment la taula? Perquè si t'hi fixes estem 6 punts per sota del quart sí, pero compte que estem tan sols 2 punts per sobre del modestíssim Mestalla QUE OCUPA LA 15ª POSSICIÓ, i 4 punts per sobre de la zona de promoció de descens.

Està clar que de moment encara no estem amb l'aigua al coll però ja podeu estar-ne ben segurs que si no guanyem al Denia fàcilment ocuparem una 12 o 13ª possició i per molt que digueu que les segones voltes del Moya són millors q la primera volta, jo només sé que això de jugar contra els bonets a casa i contra els més assequibles a fora durant la segona volta em fa bastanta por, més que res perq si a casa no sóm capaços de guanyar ni a la Grama, no espereu que a la segona volta guanyem gaires partits contra Badalona, Villarreal B, ST Andreu.... etc ,etc ... i fora de casa si q guanyarem algun q altre partit, però no podem comptar amb els punts q sumarem fora de casa veient que fora de casa si xutem 3 vegades entre els 3 pals ja és molt.

En fi.. que això de jugar-nos la temporada a la segona volta ho podem pagar molt car tenint en compte que a la segona volta tothom si juga molt més i equips com el St. Andreu o el mateix Alcoià a la última jornada, no vindran precisament a fer turisme per la ciutat com s'hi juguin alguna cosa.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #9 el: 03 de Desembre de 2008, 23:01:34 pm »
Jo com a positiu veig que tot i la ratxa de 1 de 7 que portem encara som vuitens i a 6 puntets del play off... quan vingui la ratxeta bona ens hi fiquem de cap!