Siguem censats a veure.
Aquest equip a demostrat que és capaç de lo millor (guanyar a Oriola o St Andreu) com de lo pitjor (perdre a Sta Eulalia, o perdre casa amb Ontinyent o Benidorm), tot lo altre entraria dintre de lo normal: guanyar normalment a casa amb alguna ensopegada com la setmana passada o com contra la Grama, i empatar a camps difícils com Badalona, Lleida i perdre a fora a camps com Gavà o avui amb el Villarreal B.
Partim de la base que tenim una plantilla curta, però més o menys compensada en quan a línies, vull dir que no existeix una diferencia abismal qualitativa entre defensa-centre del camp-davanters, més o menys seria un equip equilibrat en quan a qualitat.
Apart d'això, tenim algunes lesions importants dins l'equip : Àxel o Pagès per exemple.
Particularment consideraria un error un canvi d'entrenador.
Motius:
- Em començat un projecte amb Moya com a míster i ara mateix no el podem tallar.
- Moya considero que té el suficient caràcter i personalitat com per a treure la son als 19 jugadors de l'equip.
- Moya a demostrat (fins el moment) ser un entrenador compromés amb l'equip i en les dues temporades que porta a complert amb les expectatives del club.
- Ara mateix ningú podria donar el nom de cap entrenador que estigui lliure i que ens garanteixi al 100% que la cosa funcionaria.
- Tenim la mala experiència de l'any del descens, que vam fer fora malament hi ha destemps a Pere Valentí Mora i les coses van anar de malament en pitjor, i això que quan vam fer-lo fora encara no estavem ni molt menys amb l'aigua fins al coll, és a dir igual que ara.
Opcions?
- Canvi de sistema? No ho vec viable, és pot intentar però s'hi jugant amb 5 defenses ens marquen 3 gols, poca cosa podem fer fora de casa.
Ser més atrevits en els partits de casa? Potser sí, però estaríem en les mateixes, si jugant "defensivament" , ens marquen gols, q passarà el dia que juguem més ofensius? Que marcarem 2 gols més però ens en fotaran 4 ?¿?¿?
- Canvi d'alineació? Crec que ho té tot pràcticament provat, Moya no és un entrenador que tingui un 11 fixe, i crec que està donant minuts més o menys a tots els jugadors, inclús Sisó o Urbano estan tenint oportunitats degut a la plantilla curta que tenim.
- Fitxar al mercat d'hivern? Potser seria la opció amb més pes, i potser la única sortida que té aquest equip. Ara bé, a quí fitxar? Amb quins diners? Tenim algun jugador mirat que ens pugui interessar? Existeix la possibilitat de repescar a Fran Arévalo? Són preguntes que em faig.
Apart d'això, segueixo dient que mentre els fitxatges siguin cosa del sr Garcia Llamas les coses no poden anar mai a la vida bé.
SOLUCIONS: la única que se m'ocurreix és destituir a les persones encarregades de buscar jugadors, si malament no tinc entés, el sr Garcia Llamas seria el primer "vividor" que hauria de fotre el camp si tingués una miqueta de dignitat.