Autor Tema: LA POLICIA  (Llegit 1933 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
LA POLICIA
« el: 20 de de 2005, 21:18:22 pm »
Resulta sospitós que la mateixa policia ke tant estrictament ens sta tractant akest any , avui hagin deixat entrar per la cara a un grup de nazis  ke han stat cridats per arlekin korps a la mitja part per fer merder amb els del Girona , i no es pot dir ke anessin de casuals precissament....pol icia compinxe de Arlekin Korps!!

Kom voleu ke els fem fora nosaltres , si ni la policia u fa i en alguns casos tenen clars motius.
Per cert , l'estelada robada als seguidors del Girona a stat retornada per un membre de Hooligans Vallés

VISCA CATALUNYA!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: LA POLICIA
« Respondre #1 el: 20 de de 2005, 21:52:46 pm »
Jo no he vist a la policia gaire per la seva feina avui. No pot ser que tots els segurates i policies estiguin repartits tan malament per l'estadi.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #2 el: 20 de de 2005, 23:10:25 pm »
Resulta sospitós que la mateixa policia ke tant estrictament ens sta tractant akest any , avui hagin deixat entrar per la cara a un grup de nazis  ke han stat cridats per arlekin korps a la mitja part per fer merder amb els del Girona , i no es pot dir ke anessin de casuals precissament....pol icia compinxe de Arlekin Korps!!

Açò està passant més d'una vegada a l'estadi, pa policia nazional, no fot res amb els que ho hauria de fer, i emprenya als que venim sempre a l'estadi.

Per cert , l'estelada robada als seguidors del Girona a stat retornada per un membre de Hooligans Vallés

Eixa acció per part d'un membre d'HHVV ha estat mostra de que no tots sou com els quatre macacos que avui se us han juntat

VISCA CATALUNYA!!

I VISCA ELS PAÏSOS CATALANS!!*!!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Policia? ah, però n'hi ha??
« Respondre #3 el: 21 de de 2005, 11:40:34 am »
Cara'm! i jo que creia que eren convidats d'honor a veure el partit des de la mateixa gespa... :o

És penós el que van fer aquesta policia nazi-onal: a la mitja part, quan van desplegar la bandera fatxa, els policies el que fan fer, amb tot el seu bon criteri, va ser deixar el seu lloc habitual amb les seves cadires de plàstic, per situar-se al lateral del camp. Deu ser que des d'aquell angle els agrada més veure el partit, perquè d'això si que no se'n van perdre detall... mentre per la banda d'accés a les grades, uns fatxes perseguien a uns joves amb una senyera estelada.  :-X

Si és per això pel què venen, que es quedin a casa seva a veure el partit per la tv o sinó que paguin l'euro!!! >:(

Espero que aquests policies donin la cara i una versió oficial del perquè son allà i només pensen fer això que fan.
P.D.: No saben pas les ganes que tinc de que arribin els Mossos d'una vegada, aquests segur que no s'estaran de tantes punyetes...
« Darrera modificació: 21 de de 2005, 11:46:47 am per Manelinho »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #4 el: 21 de de 2005, 20:36:12 pm »
Totalment d'acord amb tu aquesta vegada HOOL_ARLEKINAT.

És una vergonya com aquests feixistes s'han apoderat del camp i què la Policia NaZional ho hagi permès.

És molt lamentable no sentir-se a gust i segur al teu propi camp, a la nostra Nova Creu Alta.

La Policia ha permès que fesin el que volguesin: exhibir simbologia feixista, fer càntics nazis i racistes, com he pogut  llegir en aquest fòrum robar banderes als afeccinats del Girona i el que trobo encara més greu ameneçar el propis socis del Sabadell (a mi mateix em van amenaçar), q ja té collons que uns malparits que no són ni tan sols del Sabadell vinguin  a la Nova Creu Alta i s'apoderin d'ella i la Policia només s'ho miri.
És rídicul que posin una multa exemplar els Hooligans per muntar un parepeto amb màstils per penjar la seva pancarta sense fer mal a ningú, ni tapar la visió de cap aficionat i ni tan  sols tapar publicitat i els hi fotin aquest puro i en canvi una banda d'ultradreta vingui a l'estadi amb banderes amb la creu celta (simbol feixista) i amenaci a la resta de públic i robi banderes i la Policia no els hi pari els peus.

La directiva i la Policia han de pendre mesures ja i no permetre l'entrada a l'Estadi a aquesta gentusa, si és que es poden considerar persones.

Per cert HOOL_ARLEKINAT, ja vaig poder comprovar que quedeu uns quants hools (pocs per desgràcia) que realment sou del Sabadell i no teniu res a veure amb aquestes bandes d'skins. Ara bé, us faig una proposta: acutalment des de la resta del camp no es diferencia gens bé la banda d'Arlekins korps i el Hooligans "autèntics", ja que els dos esteu al mateix lloc del gol sud. Si realment us voleu desmercar d'aquesta gent pq no us poseu a un altre lloc del camp (al gol nord per exemple).

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 21 de de 2005, 23:19:56 pm »
Ahir vaig al-lucinar.

Vaig veure que la policia naZional, té dues vares de mesurar:
Als seus amics, amb banderes il-legals i càntics delictius, i als socis del CE Sabadell, impedint-me que saludés a un amic de Girona, del Girona, que venia bufanda en mà.

Quina m****. Entrades a 1€ = Mai més!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #6 el: 23 de de 2005, 22:16:28 pm »
Jo tambe tinc moltes ganes que vinguin els mossos.

Espero i dessitjo que vulguin acabar-ho rapid  ;)
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #7 el: 15 de Setembre de 2005, 19:41:15 pm »

Kom voleu ke els fem fora nosaltres , si ni la policia u fa i en alguns casos tenen clars motius.

VISCA CATALUNYA!!

jo crec qe tindrien qe tenir més compte amb aqests temes
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell