a parte de criticar lo que escribe la gente, juzgarla y creeros mas que nadie vosotros aportais algo? Más valdria que el furor que usais para criticar las opiniones de los demás lo emplearais en apoyar al club, en poner un par de ****** y sacar esto adelante.
home...jo fa mes de 20 anys que pago el carnet i vaig a tots els desplaçaments que puc incloses les illes. Animo als jugadors fins que ells mateixos fan que m'emprenyi.
La voluntat es veure al CES el més amunt possible, sino no em gastaría la pasta de 4 carnets cada mes de Setembre. Peró en tots els espectacles, com en els restaurants o inclós els organismes públics quan un no està d'acord protesta i reclama i aixó crec que és un dret legitim.
El mateix que tens tú a animar-los.
En els temps de crisi que corren, crec que tots aquells que hem pagat el carnet o que van esporadicament a veure partits i pagan l'entrada ja estàn recolzant el club sense oblidar que els ciutadans de Sabadell amb els nostres impostos també recolzem ja que son els diner que surten de la Fundació.
Opinions per tots els gustos...