Autor Tema: MUSEUM JOAN BARBERAN QUAN ?????  (Llegit 1677 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 101%ARLEQUINAT

• Aleví
  • Missatges: 36
MUSEUM JOAN BARBERAN QUAN ?????
« el: 28 de Novembre de 2008, 19:27:33 pm »
Hola el mejor homenaje a joan y otros tantos arlequinados como el, es con la c****n de todos hacer un museo arlequinado creo que es un club lo bastante importante y con mucha historia en una gran ciudad.
No os podriais imaginar la cantidad de documentos, fotos,entradas,etc que se podrian coseguir claro siempre con el apoyo de todos.
Pongo unos cuantos ejemplos.....ARXIU DIARI SABADELL,C.E.SABADELL,EX-JUGADORS,SOCIS COLECCIONISTES COM JUAN,REBOTE,ETC,PERIODISTES DE LA CIUTAT ANDREU,PATSI,AXEL,PADILLA,FITE,ARROYO,BARBERA,DOMENECH,ESCOLAN,ETC,WEBS,GINA TE AL RESTAURANT UNA GRAN COLECCIO ARLEQUINADA,O GENTE ARLEQUIN
ADA AFICIONADA COMO YO QUE TENGO COSAS DE COLECCION LLAVEROS,PARCHES,ENTRADAS, POSTERS

MUSEUM JOAN BARBERAN JA     ANIMS     LO CONSEGUIREMOS

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: MUSEUM JOAN BARBERAN QUAN ?????
« Respondre #1 el: 28 de Novembre de 2008, 19:33:18 pm »
Estaria molt bé apart que al senyor Barberán és una de les coses que més l'apassionava i pel que tinc entès tenia una gran colecció i ajudava al arxiu de sabadell amb documents del sabadell i això
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #2 el: 29 de Novembre de 2008, 19:22:26 pm »
Estoy de acuerdo de que la historia centenaria debería estar recogida  y tratada en un museum arlequinado, bien hecho y mejor gestionado es una buena idea.

:ok
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #3 el: 30 de Novembre de 2008, 13:13:49 pm »
Espero ke la directiva foti cas a la proposta akesta del museu. Sempre ho he pensat i mai he entés kom tenin la historia ke tenim , no s'hagi fet res cap akesta direcció. La sala també podria tenir una TV encesa amb videos historics , com es feia en les exposicions al Casal Pere Quart pel centenari i el 90e aniversari

Desconnectat rebote

• Jugador Prof.
  • Missatges: 621
« Respondre #4 el: 30 de Novembre de 2008, 13:32:15 pm »
Con el legado del amigo Joan y la c****n de todos los arlequinados seguro que hariamos un buen museo, por mi parte mi modesta coleccion esta a disposicion de un futuro patronato de ese museo Arlequinado Joan Barberan.
visita mi blog arlequinado  http://lanerosdetrigueros.blogspot.com/

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #5 el: 30 de Novembre de 2008, 13:37:59 pm »
Si, pero com vaig comentar en el post de millores a l'estadi, aixo s'hauria de fer en el propi estadi i en un local ben acondicionat i permanent, o es fa ben fet o millor que no es faci. Jo tambe estic a favor que el museu porti el nom de'n Joan.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #6 el: 30 de Novembre de 2008, 18:49:44 pm »
Seria una iniciativa excel.lent  :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut

Efectivament...som el tercer Club de Catalunya, gràcies al passat històric...