Autor Tema: CE Sabadell - Denia  (Llegit 17475 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Connectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
Re: CE Sabadell - Denia
« Respondre #20 el: 30 de Novembre de 2008, 11:37:27 am »
Yo tengo una duda...si una persona ajena al club estuviera interesada en comprar acciones....¿Lo puede hacer? Qué precios tiene?? A qué tiene derecho??
Donde está esta información...
Es hora de que tanto la directiva como el equipo de un giro de 180 grados.

Saludos.

si estas interessat has de buscar algu que les vulgui vendre, pero la majoria de les accions les té l'ajuntament per evitar coses com el miapuesta

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #21 el: 30 de Novembre de 2008, 12:56:49 pm »
Amb el fred ke sta fotent akests dies , ja us dic ara ke diumenge ke ve 1.000 persones seràn al camp , i el pont a sobre no?? buff..mereixen ke no hi vagi ningú sncerament. M'estic desencantant molt , i si no guanyem al Dènia akest ja em despediré de les falses ilusions ke tinc d'arreglar això i fer playoff , i sincerament kuan això passi passaré a formar part de la cada cop més gran familia dels arlequinats a l'ombra. Fa més de 20 anys ke vaig al camp i més de 15 ke sok soci i ara ja puk dir ke m'estic cansant molt ja , el desgast mental es gran i al camp ja no keda ningú de la gent amb la ke vaig començar , i això no vol dir ke hagin deixat de ser arlequinats , po es ke cansa molt anar al camp i viure el matracte psicologik ke el desti ha volgut ke tinguem any a any. Pels ke no som de cap més ekip  i hem viscut el Sabadell a primera i segona ,patim molt akesta broma de mal gust.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #22 el: 30 de Novembre de 2008, 13:41:24 pm »
Es que la Creu Alta en els darrers temps més que en un fortí s'ha convertit en una auténtica bicoca on suca gairebé tot-hom fins i tot els rivals més fluixos i necessitats. Fixeu-vos sinó el mal cos que els queda als pocs que no aconsegueixen treuren res perque saben que aquesta ara com ara és una plaça on es més que factible rascar com a minim un punt sino els tres. No els sabría tan greu si la Creu Alta fos considerada com una plaça dificil per puntuar com podría ser La Bóbila, el Narcis Sala i no diguem ja Vilareal i aquesta és la nostra creu, la dels que hem d'aguantar decepció rera decepció com si estiguessim condemnats a veure una i altre vegada la mateixa pel·licula sabent ja com acabarà.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #23 el: 30 de Novembre de 2008, 13:52:18 pm »
Yo tengo una duda...si una persona ajena al club estuviera interesada en comprar acciones....¿Lo puede hacer? Qué precios tiene?? A qué tiene derecho??
Donde está esta información...
Es hora de que tanto la directiva como el equipo de un giro de 180 grados.

Saludos.

si estas interessat has de buscar algu que les vulgui vendre, pero la majoria de les accions les té l'ajuntament per evitar coses com el miapuesta

Además de esta opción, hay que recordar que el club ofreció en el año 2.002 la suscripción de unas acciones que tenía en "autocartera" (en poder del propio club y sin otro titular), a quien estuviera interesado en comprarlas.  La gestión se realizaba en el despacho del abogado Eugeni Sánchez. El éxito fue escaso, por falta de información y porqué el equipo estaba situado en la zona baja de la clasificación.    Quien estuviera interesado podría preguntar por estas acciones, que teóricamente seguirían sin estar suscritas

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #24 el: 30 de Novembre de 2008, 17:44:00 pm »
Em van contagiar l'il.lusió al començar la temporada...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #25 el: 30 de Novembre de 2008, 17:47:48 pm »
Es que la Creu Alta en els darrers temps més que en un fortí s'ha convertit en una auténtica bicoca on suca gairebé tot-hom fins i tot els rivals més fluixos i necessitats. Fixeu-vos sinó el mal cos que els queda als pocs que no aconsegueixen treuren res perque saben que aquesta ara com ara és una plaça on es més que factible rascar com a minim un punt sino els tres. No els sabría tan greu si la Creu Alta fos considerada com una plaça dificil per puntuar com podría ser La Bóbila, el Narcis Sala i no diguem ja Vilareal i aquesta és la nostra creu, la dels que hem d'aguantar decepció rera decepció com si estiguessim condemnats a veure una i altre vegada la mateixa pel·licula sabent ja com acabarà.

Sí, li haurem de canviar el nom pel d'Estadi de l'Hospital, perquè tothom que ve surt amb "punts"... :Paletas: :Paletas: :Paletas: :Paletas: :Paletas: :Paletas:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #26 el: 30 de Novembre de 2008, 18:40:18 pm »
Algú sap si es juga diumenge o dilluns? Ho dic perquè a vegades quan hi ha ponts em arrivat a canviar el dia de partit ( de pas a mi m'aniria molt bé perquè diumenge no puc anar.hi).

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #27 el: 30 de Novembre de 2008, 19:07:18 pm »
Algú sap si es juga diumenge o dilluns? Ho dic perquè a vegades quan hi ha ponts em arrivat a canviar el dia de partit ( de pas a mi m'aniria molt bé perquè diumenge no puc anar.hi).

A la web oficial posa el diumenge a les 17:00  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Al loro

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #28 el: 30 de Novembre de 2008, 20:49:23 pm »
Venga animo!!! Que la jornada no ha estado tan mal!! Casi todos los de arriba han pinchado y la semana que viene hay algun enfrentamiento directo. La semana que viene nos quedamos a 3 del play off fijo. Ha 2 cositas:
Cuando juegue Axel el equipo jugara mejor y nos dara ese "punto" que nos falta, tiempo al tiempo.
En la segunda vuelta pasaran por la NCA todos los de arriba: Gava, LLeida, Alcoyano, Villarreal b, St. Andreu, Badalona. Tenemos tiempo de pulir fallos en la NCA, que esos puntos si que los quiero.

Preparaos para la segunda vuelta que es la nuestra!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #29 el: 30 de Novembre de 2008, 21:24:28 pm »
Venga animo!!! Que la jornada no ha estado tan mal!! Casi todos los de arriba han pinchado y la semana que viene hay algun enfrentamiento directo. La semana que viene nos quedamos a 3 del play off fijo. Ha 2 cositas:
Cuando juegue Axel el equipo jugara mejor y nos dara ese "punto" que nos falta, tiempo al tiempo.
En la segunda vuelta pasaran por la NCA todos los de arriba: Gava, LLeida, Alcoyano, Villarreal b, St. Andreu, Badalona. Tenemos tiempo de pulir fallos en la NCA, que esos puntos si que los quiero.

Preparaos para la segunda vuelta que es la nuestra!!

¡Al loro! ¡Que no estamos tan mal! ¡Que me los estan embaucando y eso no me gusta! ¡Que muchos dicen que son del Sabadell porque si no, no los leería ni escucharia nadie! ¡Al loro!  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Desconnectat josan

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 19
« Respondre #30 el: 30 de Novembre de 2008, 21:52:20 pm »
ANIMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
El domingo ganaremos y sera el principio de la escalada para jugar el ascenso.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #31 el: 30 de Novembre de 2008, 22:42:28 pm »
Partit molt important per anar sumant de cara, de moment únic objectiu d'aquest any, que no és altre que la permanencia. I no guanyar al Denia significaria un altre desastre dins d'una temporada ja bastant lamentable.

Espero que els jugadors surtin a per totes i deixant-se els ous en cada jugada.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #32 el: 30 de Novembre de 2008, 22:52:52 pm »
ANIMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
El domingo ganaremos y sera el principio de la escalada para jugar el ascenso.

Mucho egarense resentido veo por aquí burlándose del equipo no?
Josan, Al loro, y algunos que otros registrados últimamente....

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #33 el: 01 de Desembre de 2008, 05:24:06 am »
 :bandera :bandera
Be ja hem jugat contra el "coco" de la categoria, ara pensar amb al Denia, la nostra clas·sificaciò ara mateix es de cero graus o sigui ni fret ni calor. Estem al mitj de la taula a sis punts dels llocs de play-off i a cinc dels llocs de descens, el partit contra el Denia a de ser el principi de la remontada, em d'anar al camp a animar a'lequip només espero que ells ens animin també a nosaltres, aquet partit pot ser clau :xin-xin
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #34 el: 01 de Desembre de 2008, 11:43:00 am »
:bandera :bandera
Be ja hem jugat contra el "coco" de la categoria, ara pensar amb al Denia, la nostra clas·sificaciò ara mateix es de cero graus o sigui ni fret ni calor. Estem al mitj de la taula a sis punts dels llocs de play-off i a cinc dels llocs de descens, el partit contra el Denia a de ser el principi de la remontada, em d'anar al camp a animar a'lequip només espero que ells ens animin també a nosaltres, aquet partit pot ser clau :xin-xin
Home, si la classificacio es de zero graus faria mes aviat fred, no? Pero be, jo mes aviat diria que estem en un bon lloc i mes si tenim en compte que ja fa unes 4 o 5 jornades que no ens movem del 8e lloc tenint en compte els nefastoss resultats extrets en alguns partits. A GUANYAR EL DENIA I CAP AMUNT!!!!!!!!!
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #35 el: 01 de Desembre de 2008, 13:25:48 pm »
Guanyar un parell de partits seguits és l'únic antidot contra una temporada sense jugar-nos res, ni per dalt ni per baix....
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #36 el: 01 de Desembre de 2008, 15:53:07 pm »
Guanyar un parell de partits seguits és l'únic antidot contra una temporada sense jugar-nos res, ni per dalt ni per baix....

Vinga !, si al començament de lliga vam guanyar 3 partits a casa, anem per aquests 2 primers que ens visitaran (Dènia i Barcelona Atlètic)! Aquests partits són claus per mantenir la il·lusió, i si enmig puntuem a Pamplona, perfecte! ja que és un camp dels "asequibles" (que en aquest grup no en tenim cap si no correm, però vaja! no hauria de ser la ciutat esportiva de Villarreal).

Però si sumem 7 d'aquests 9 punts, deixarem segurament a 7-8 punts la permanència i tornaríem a estar més a prop dels primers llocs.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #37 el: 01 de Desembre de 2008, 18:20:50 pm »
los resultados no an sido del todo malo para nosotros  pero tambien tenemos a los de abajo mas cerca voy a tener fe una semana mas. ME CONFORMO CON 1 A 0 y tres puntos y que sea una semana tranquila que ya nos toca :xin-xin

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #38 el: 01 de Desembre de 2008, 19:57:01 pm »
Este partido lo vamos a ganar, cueste lo que cueste.

Haremos un partidazo y sera el principio de una buena racha !! Hay que ser optimistas !!   :bandera :bandera

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #39 el: 02 de Desembre de 2008, 14:43:57 pm »
este partido lo ganamos ya vereis tranquilidad hombre!!!!
ademas el moya esta preparando el partido como si fuese la final de la champions porque si pierde se le destituye y fichamos al tintin marquez  :Paletas:
jajjajaja

no va ahora en serio dentro de lo malo no estamos tan mal (coño parezco el joan laporta ya) que es cuestion de volver a la buena racha y todos tranquilos. Los que nos toca es animar y seguir sufriendo; por algo somos el  :scutSabadell :scut, somos especiales ya que esto no es un sentimiento es un orgullo ser de este equipo y de esta ciudad
"el segundo es el primero que pierde"