Autor Tema: CE Sabadell-Barça Atlètic (Diumenge 21. A les 17 hores)  (Llegit 29882 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

joseph

• Visitant
Re: CE Sabadell-Barça Atlètic (Diumenge 21. A les 17 hores)
« Respondre #140 el: 21 de Desembre de 2008, 19:34:54 pm »
 Sr. SOTERAS:
Cada día cambies de discurs, pot-ser veus que la vas ***** i ara ratificas a l'entrenador. espero que el proper partit no surtis amb un altra historía.
A mi ja li adelanto que ja no en pendrá mes el pel, que pagui el carnet qui vulgui. jo qui en compri el actual li deixo per 70 euros, queda tota la segona volta i ja n'estic fart.
Espero que no tingui que recuperar l'equip de Tercera, perqué no veig per en lloc aquesta millora.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #141 el: 21 de Desembre de 2008, 19:35:23 pm »
llàstima de no guanyar, pero quin partit més bo que hem fet. Aquesta es l'actitut que tenim que donar tots els partits.

FORÇA C.E.SABADELL :bandera

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #142 el: 21 de Desembre de 2008, 19:50:40 pm »
 :bandera
El Sabadell a la primera part a sortit am por,a la segona hi ha posat mes empenta proles errades es paguen :embarassed: :scut
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #143 el: 21 de Desembre de 2008, 19:51:45 pm »
avui he vist un equip més conjuntat i amb més ganes, llàstima que els dos gols que ens han cascat han estat un error de defensa... i si no vaig equivocat, els dos de Cazorla, pot ser?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #144 el: 21 de Desembre de 2008, 19:59:24 pm »
avui estava a tribuna, i quan ha marcat juvenal un golas de falta tot sa de dir, ramon moya sa girat kap al palco presidencial i ha fet un get de rabia mirant al president, aixo ha estat molt malament per la seva part, avui el sabadell es mereixia els 3 punts

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #145 el: 21 de Desembre de 2008, 19:59:37 pm »
 :bandera :bandera
Entre el De Navas i el Cazorla pro tinc el regust de que es podia haver guanyat

El radio Sabadell han dit que si plega el Moya portaran al Miquel López ???
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #146 el: 21 de Desembre de 2008, 20:01:43 pm »
avui he vist un equip més conjuntat i amb més ganes, llàstima que els dos gols que ens han cascat han estat un error de defensa... i si no vaig equivocat, els dos de Cazorla, pot ser?

El primer gol ha estat una pasada de Juan Carlos a De Navas desde casi mig camp i el despeje del porter ha quedat curt i ens han pillat en bragas. La veritat es que com dieu hem jugat bastant be per lo que estem acostumats ultimament, llastima de no aprofitar les ocasions, tot i que el Barça també n'ha tingut bastantes i bastant claras ... aviam que ens depara l'any que ve !
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #147 el: 21 de Desembre de 2008, 20:03:59 pm »
llàstima de no guanyar, pero quin partit més bo que hem fet. Aquesta es l'actitut que tenim que donar tots els partits.

FORÇA C.E.SABADELL :bandera

home l'actitud a sigut més positiva que en anteriors jornades pero que vaja, tampoc estem per a tirar cohets.
El Barça fent ben poquet i aprofitant-se de 2 errors imperdonables nostres s'ha endut 1 punt, i bueno nosaltres tal i com diu el Pedrito em vist un equip més conjuntat i amb més ganes pero que considero que falta encara molt treball per a poder recuperar una línea més o menys bona de resultats a la NCA.
Ens costa molt arrivar a porteria, no dispossem d'ocasions clares de gol, seguim siguent mooooooooolt lents en sortir en atac, i bueno en defensa seguim comentent errors mooooooolt infantils, i això no ens ve de nou.

En fi.... un altre empat a la NCA, desdel meu punt de vista no suficient com per a destituir a Ramon Moya.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #148 el: 21 de Desembre de 2008, 20:04:11 pm »
Sr. SOTERAS:
Cada día cambies de discurs, pot-ser veus que la vas ***** i ara ratificas a l'entrenador. espero que el proper partit no surtis amb un altra historía.
A mi ja li adelanto que ja no en pendrá mes el pel, que pagui el carnet qui vulgui. jo qui en compri el actual li deixo per 70 euros, queda tota la segona volta i ja n'estic fart.
Espero que no tingui que recuperar l'equip de Tercera, perqué no veig per en lloc aquesta millora.

:smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart:

ENDAVANT SABADELL  :bandera :bandera Hagués sigut una atèntica bajenada destituir al Moya...i molt més substituir-lo per un entrenador el Sr. López que mai havia entrenat a 2 B....No estem per experiments.....

Ara el que cal es reforçar l'equip cara al mercat d'hivern

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #149 el: 21 de Desembre de 2008, 20:05:08 pm »
Per cert, que Carralero jugui només 20 minuts em sembla un crim, aquest tiu ha de ser titular indiscutible.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #150 el: 21 de Desembre de 2008, 20:10:48 pm »
partidàs de JAUME, que li ha tocat ballar amb la més lletja ( Gai Asulin ), i que ho ha resolt a les mil meravelles

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #151 el: 21 de Desembre de 2008, 20:15:07 pm »
De veritat heu vist el mateix partit que jo ? perque jo nomès he vist un equip que juguès al futbol, trenant jugades, fent canvis de joc, jugant entre línies i intentant alguna cosa i aquest no ha sigut altre que el barça B. El gai assulin i el victor vazquez han fet literalment el que els hi ha donat la gana. Nosaltres no tenim ni mig del camp ni davantera amb aquesta      m-e-r   d-a    de tàctica que fa servir el nostre gran entrenador, que quan guanya s'atribueix ell tot el mèrit i quan es perd es culpa dels jugadors. Nosaltres només hem arribat un parell o tres de vegades i més per xurro que per qualitat i el que hagi vist una altra cosa ha d'anar a l'oculista.

I el Carralero, l'únic que per a mi li posa collons i qualitat de veritat, a la banqueta fins el minut 25 de la segona part, que ja la primera pilota que ha tocat gairebé dona un gol.

Esteu cegats amb el Moya, teniu mentalitat perdedora, aposteu per un perdedor. Torno a dir que prefereixo a algu de la casa, com el Pirri i el Birri fent de segons entrenadors de que vingui, i que entrin aires nous, que aquí sembla que li debem diners al Moya o alguna cosa similar, quan el Moya no és ni ha sigut mai ningú en el món dels entrenadors, ah si va entrenar un parell de jornades l'Espanyol !!!!!. Ja us el regalo amb llacets, que mentre el tinguem aquí seguirem al pou i si fessim alguna cosa més serà perque ha sonat la flauta.

Que disfruteu molts anys a 2ª B o 3ª amb aquest paio.  :beer2

Forero Més Catxondo

joseph

• Visitant
« Respondre #152 el: 21 de Desembre de 2008, 20:15:35 pm »
Sr. SOTERAS:

:smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart: :smart:

ENDAVANT SABADELL  :bandera :bandera Hagués sigut una atèntica bajenada destituir al Moya...i molt més substituir-lo per un entrenador el Sr. López que mai havia entrenat a 2 B....No estem per experiments.....

Ara el que cal es reforçar l'equip cara al mercat d'hivern

Algú  no s'entera que aquesta temporada no haurán reforços, per lo menys es lo dit per el president, però clar com cada vegada que va al WC cambia de discurs, igual ens porta 3-4 fitxatges.
Aixó sería lo logic, si vol mantenir el técnic, que es lo que va dien sempre l'entrenador que no ja prous jugadors, si el ratificas vol dir que estas amb ell i lo lógic sería fer cas a reforços, si tens calers per cambiar d'entrenador, també per portar jugadors.

joseph

• Visitant
« Respondre #153 el: 21 de Desembre de 2008, 20:18:56 pm »
De veritat heu vist el mateix partit que jo ? perque jo nomès he vist un equip que juguès al futbol, trenant jugades, fent canvis de joc, jugant entre línies i intentant alguna cosa i aquest no ha sigut altre que el barça B. El gai assulin i el victor vazquez han fet literalment el que els hi ha donat la gana. Nosaltres no tenim ni mig del camp ni davantera amb aquesta      m-e-r   d-a    de tàctica que fa servir el nostre gran entrenador, que quan guanya s'atribueix ell tot el mèrit i quan es perd es culpa dels jugadors. Nosaltres només hem arribat un parell o tres de vegades i més per xurro que per qualitat i el que hagi vist una altra cosa ha d'anar a l'oculista.

I el Carralero, l'únic que per a mi li posa collons i qualitat de veritat, a la banqueta fins el minut 25 de la segona part, que ja la primera pilota que ha tocat gairebé dona un gol.

Esteu cegats amb el Moya, teniu mentalitat perdedora, aposteu per un perdedor. Torno a dir que prefereixo a algu de la casa, com el Pirri i el Birri fent de segons entrenadors de que vingui, i que entrin aires nous, que aquí sembla que li debem diners al Moya o alguna cosa similar, quan el Moya no és ni ha sigut mai ningú en el món dels entrenadors, ah si va entrenar un parell de jornades l'Espanyol !!!!!. Ja us el regalo amb llacets, que mentre el tinguem aquí seguirem al pou i si fessim alguna cosa més serà perque ha sonat la flauta.

No pateixis, no tardarán molts partits a tornar a cambiar de discurs. Temps al temps.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #154 el: 21 de Desembre de 2008, 20:24:27 pm »
pues yo hoy e visto algo mejor al equipo pero aun no me acava de convencer les falta esa chispa, de acuerdo que los cules han tenido suerte en los goles mas por fallo nuestro que por merito de ellos, pero no lo acabo de ver esa chispa al menos aqui en casa, a ver si es verdad lo que a dicho moya que con axel y pages y si no se lesiona nadie mas haremos una buena segunda vuelta, esperemos que asi sea porque vaya 4 partidos nos esperan despues de fiestas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #155 el: 21 de Desembre de 2008, 20:30:02 pm »

Home, considero que tens part de raó en quan al futbol que practiquem nosaltres, i la nostra estrategia, si és que n'hi ha alguna.
També és veritat que aquí sembla que li debem alguna cosa a R. Moya i si s'ha de fer fora es fa fora i ja està, no cal donar.hi tantes voltes.
Ara bé, tu creus q a fet tan bon futbol el Barça B? Si que tenen alguns xavalets que destaquen bastant, aquell 11 tan individualista israelià segons he sentit i algun que altre pero que a part de tocar i tocar la pilota durant tot el partit tampoc considero que hagin fet res de l'altre món.
Són un equip mitjà-alt de la categoria, amb joves jugadors amb bastant futur alguns, i que juguen més o menys ordenadets però que avui considero que han anat més a NO PERDRE que no pas a guanyar.

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #156 el: 21 de Desembre de 2008, 20:34:19 pm »
NOMES PEL GEST MALEDUCAT DE RAMON MOYA HAURIA D'HABER ESTAT FOTUT FORA, la meva pregunta es: com es pot estar tranquil si ha una persona cada setmana li vas donant una ultima oportunitat? k espera a k perdem 3 partits seguits,  i estiguem al pou!? ramon moya avui no has estat be amb la directiva ni amb l'aficio amb el gest a tribuna

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #157 el: 21 de Desembre de 2008, 20:38:23 pm »
Avui hi ha hagut una altra actitud...però l'equip és curt i limitadet...Cal reforçar-lo !!!!!

Quan a l'entrenador no cal dir que es un home amb experiència a la categoria...que viu els partits intensament....

Sabeu qui venia si s'hagués destituït al Moya...el Sr. López un jove entrenador sense experiència que la gran fita que va aconseguir va ser classificar al Santboià pels Play-Off d'ascens...Repeteixo no és moment d'experiments

Ah...i continuem a dos puntets del Play-Off
« Darrera modificació: 21 de Desembre de 2008, 20:44:00 pm per jo »

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #158 el: 21 de Desembre de 2008, 21:17:30 pm »
quin mal gust de boca!
el partit el podriem haver guanyat,  i excepte el error de cazorla, no hem estat malament,,
lo que he notat esque els jugadors an agut desperar a encaixar el 1-2 per posarli ganes i collons, si aixo ho aguesin fet am el 1-1 jo crec qe els tres punts serien nostres.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #159 el: 21 de Desembre de 2008, 21:27:11 pm »
Yo creo que si Carralero hubiera entrao namás empezar la segunda parte o en el minuto 15 o así, hacemos el 2-1 antes de que nos metieran el 1-2 :paret