no antcarcer me refiero que moya en tercera se desenvuelve bien pero en segunda le cuesta bastante a las pruevas me remito, en cuanto a los jugadores ya dige hace tiempo que sobran 6 o 7 jugadores que son de un nivel bajo. ejemplo campos plata sergio iglesias amigo juvenal agustin miralles estos ya podian coger la maleta y puerta
Precisamente dos de esa lista son los culpables de todo, son los que más cobran y se van rastrando por el campo, y en vez de coger la responsabilidad, uno sale en rs, diciendo que se la trae floja lo que diga la afición, y el otro de fiesta en fiesta.
qui ha dit això de l'afició?(doncs qui hagi dit això que no estigui ni un dia més en aquest equip, no s'ho mereix, i un respecte als socis que son els que li pagan), l'altre de festa en festa suposo que es S.I. (aquest ja el coneixiem, no ens agafa de nou).
Els laterals no son tan dolents com els pinteu i l'Agustin a mi m'agrada com a jugador (exemple d'ahir, juntament a Mejias eren els unics que podien defendre per alt). I a Juve ja a demostrat que la seva posició es de mitjapunta (amb més forma física)