El que sona més és Vinyals.
Sí, jo ja vaig veure el Vinyals fa unes setmanes (si no recordo malament, després del partit contra el Benidorm) al devant de la porta de tribuna.

En vista de l'espectacle tan deplorable que veiem cada 2 setmanes a la NCA, està clar que s'han de pendre decisions... però la decisió més important l'hauran de pendre a final de temporada:
DIMITIR ELS RESPONSABLES DE L'ÀREA ESPORTIVA, sobre tot, per la manca de planificació i per la seva aposta per una plantilla tan curta i limitada com la que tenim, i amb això li dono tota la raó al sr. Moya.
Però s'han fet moltes coses malament: nefasta planificació de la pretemporada, incompetencia flagrant per no enviar les fitxes a temps d'alguns jugadors del filial o del mateix Raul Pradas que haguessin pogut ajudar a completar convocatòries en moments de falta d'efectius, deixar marxar jugadors implicats amb el club com era el cas del Sergio Montero, Ollés, Pirri, etc. I amb tots aquests assumptes no em serveix l'excusa de la falta de diners. Només es pot justificar amb la
incompetència.
En fi, el panorama pinta molt negre... i em recorda massa a l'any del descens a 3ª. La diferència està en els noms. Abans era un tal Albert Tomas i ara es un tal Llamas. La incompetència és la mateixa.