Autor Tema: soteras y toda la junta dimision ya  (Llegit 6806 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
soteras y toda la junta dimision ya
« el: 08 de Desembre de 2008, 13:07:33 pm »
cuando una directiva no vale para tomar decisiones se tienen que marchar ayer la creu alta dicto sentencia pues señor alcalde usted como les paga con dinero publico a de pedir responsabilidades todos fuera pues el dinero la mayoria lo pone el acyuntamiento :****

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: soteras y toda la junta dimision ya
« Respondre #1 el: 08 de Desembre de 2008, 13:12:40 pm »
I a qui poses en el seu lloc? A un monigot de l'ajuntament que ens porti a tercera com el Larrosa o a un incapaç arribista com el Piedrafita?

Ja que demanem la dimissió de la junta, la demanem de pas dels que els han donat el club, que son la Fundació i l'ajuntament... i de pas, als que han donat els vots per a que hi hagi a l'ajuntament qui hi ha. Que dimiteixi tot crist que va votar al Bustos!

Quantes tonteries s'han de llegir ultimament en el fòrum.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

il·capo

• Visitant
« Respondre #2 el: 08 de Desembre de 2008, 13:15:32 pm »
Los que juegan son los jugadores...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #3 el: 08 de Desembre de 2008, 15:21:51 pm »
Tal com està la cosa no sóc partidari de cap dimissió fins a final de temporada, i després ja parlarem.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #4 el: 08 de Desembre de 2008, 15:25:58 pm »
YO NO ESTOY DEACUERDO PERO RESPETO VUESTRA OPINION, quizas mi unica forma de protestar sea dejando ya de ir a la creu alta, hasta que todos estos se marchen un abrazo y suete :xin-xin

antcarcer

• Visitant
« Respondre #5 el: 08 de Desembre de 2008, 15:31:24 pm »
YO NO ESTOY DEACUERDO PERO RESPETO VUESTRA OPINION, quizas mi unica forma de protestar sea dejando ya de ir a la creu alta, hasta que todos estos se marchen un abrazo y suete :xin-xin

No creo que esa sea la solución, porque el unico que pierde eres tu.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 08 de Desembre de 2008, 15:35:49 pm »
cuando una directiva no vale para tomar decisiones se tienen que marchar ayer la creu alta dicto sentencia
Si cada vez que la creu alta se keja de algo hay q exar a alguien o alguien tiene q dimitir apaga y vamonos...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #7 el: 08 de Desembre de 2008, 15:37:25 pm »
No creo que esa sea la solución, porque el unico que pierde eres tu

Que no sirva de precedente  :beer2, totalmente de acuerdo  :oooooo:
The pride of Catalunya

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #8 el: 08 de Desembre de 2008, 15:42:55 pm »
pero es que no veis que nadie se moja por nuestro club que solo estan hay para salir en las fotos y resulta que son unos tiesos de c****** que no son capaces de poner 3000 euros esos directivos siendo gratis a la proxima eleccion me presento yo de gestor :****

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #9 el: 08 de Desembre de 2008, 16:00:05 pm »
pero es que no veis que nadie se moja por nuestro club que solo estan hay para salir en las fotos y resulta que son unos tiesos de c****** que no son capaces de poner 3000 euros esos directivos siendo gratis a la proxima eleccion me presento yo de gestor :****
cuando una directiva no vale para tomar decisiones se tienen que marchar ayer la creu alta dicto sentencia pues señor alcalde usted como les paga con dinero publico a de pedir responsabilidades todos fuera pues el dinero la mayoria lo pone el acyuntamiento :****

PESOTO tu flipas ,no pones un mensaje que sea bueno

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #10 el: 08 de Desembre de 2008, 16:03:23 pm »
K facil es opinar desde fuera...se ve todo tan facil  :-\
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #11 el: 08 de Desembre de 2008, 16:42:15 pm »
pero es que no veis que nadie se moja por nuestro club que solo estan hay para salir en las fotos y resulta que son unos tiesos de c****** que no son capaces de poner 3000 euros esos directivos siendo gratis a la proxima eleccion me presento yo de gestor

1) No tienes ni puñetera idea de si los han puesto o no, o sea que deja de decir gilipolleces. Yo tampoco lo sé, así que no me lo invento ( además no tendrían que hacerlo ).

2) Presentate y ponlos de tu cartera, pero me temo que va a faltar algo más de dinero.
The pride of Catalunya

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #12 el: 08 de Desembre de 2008, 16:56:06 pm »
Tal com està la cosa no sóc partidari de cap dimissió fins a final de temporada, i després ja parlarem.

totalment d'acord amb tu, una vegada acabada la temporada que cadascú es faci responsable de les seves paraules o els seus actes.

FORÇA C.E.SABADELL

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #13 el: 08 de Desembre de 2008, 17:16:16 pm »
TOTALMENTE DE ACUERDO CON LA DIMISIÓN DE LA JUNTA, EL PRIMERO TENDRÍA QUE SER EL LLAMA, QUE LE PEDIRIA QUE SE MULTIPLICARA POR CERO Y QUE DESAPARECIERA DEL ENTORNO ARLEQUINADO DEL CE SABADELL FC PARA SIEMPRE.

:****    :****    :****

:exxxx

PD  Es que tocar los hue.vos con lo de Moya, los culpables son los jugadores que ha traído el Llamas que no vale para el cargo solo por amiguismo, dos partidos, supondo que los dos siguientes, entonces sería retrasar el movimiento que nunca se debería haber producido.

JUGADORES NO SOIS NADA NI VALÉIS NADA
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #14 el: 08 de Desembre de 2008, 17:23:32 pm »

pesoto por que motivos estas tan desacuerdo con la gestion y pides la dimision????por el simple hecho de que segun tu,no toman decisiones??
explica los motivos con claridad,porque por el motivo de no tomar decisiones,me parece poco razonable.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #15 el: 08 de Desembre de 2008, 17:26:25 pm »

pesoto por que motivos estas tan desacuerdo con la gestion y pides la dimision????por el simple hecho de que segun tu,no toman decisiones??
explica los motivos con claridad,porque por el motivo de no tomar decisiones,me parece poco razonable.

Porque resulta que quién les ha salvado el **** en las dos últimas temporadas a estos de la corbata es el Moya, que se puede estar de acuerdo con él y su sistema o no, pero no es el culpable de la situación actual.
                                                       :****    :****    :****

PD Los jugadores únicos culpables, han hablado con ellos, de su espíritu de lucha en el campo etc.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #16 el: 08 de Desembre de 2008, 19:33:49 pm »
te equivocas aquiles buenos son mis colores y grande nuestra aficion :scut :scut :bandera :bandera :bigcry: :beer2

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #17 el: 08 de Desembre de 2008, 23:27:21 pm »
No trobo just demanar la dimissió de la junta.

Entre d'altres coses perque no hi hauria ningú disposat -i que estimi el Sabadell- a posar-s'hi.

No caiguem en errors de fa 3 anys..... demanant caps a tort i dret. Aquí l'únic que podem fer és EXIGIR a qui li correspongui que com a mínim fagi córrer als 11 jugadors que surten al camp cada diumenge. Als qui estan al palco estic segur que pateixen encara més fins i tot que nosaltres.

A final de temporada, espero que almenys amb la permanència, es fagin efectius els canvis necessaris per a que aquest club tiri i vagi endavant. I això és diu fitxar bé i amb coherència...... ABANS DE FITXAR EM DE VEURE ELS JUGADORS QUE PORTEM...... i està clar que aquest és un dels errors.

Si guanyem les critiques marxaran, donant les imatges com equip que donem seguiran.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #18 el: 09 de Desembre de 2008, 15:19:52 pm »
ya veis la personalidad de la junta domingo moya a la calle y lunes a entrenar  moya esta muerto es cuestion de dias y dinero  :beer2  si no lo vas a echar callate o se a asustado  por que el jueves dicen que casi se pegan es una verguenza lo siento  :paret :xin-xin

Connectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #19 el: 09 de Desembre de 2008, 16:27:20 pm »
ya veis la personalidad de la junta domingo moya a la calle y lunes a entrenar  moya esta muerto es cuestion de dias y dinero  :beer2  si no lo vas a echar callate o se a asustado  por que el jueves dicen que casi se pegan es una verguenza lo siento  :paret :xin-xin

És que l'entrenador que tenien pensat està negociant amb el R. Madrid, i han de guanyar temps per buscar-ne un altre!.

Penso que al Moya el faran fora encara que es guanyin els 2 propers partits. Es farà la mateixa cag**a que amb el Rubi, quan ens recuperavem el vam fotre fora, i el que va venir després.....
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!