Si de cas que dimiteixi també el que cuida la gespa, perquè lo verda que estava al principi no ho està pas ara...
Respectant d'entrada la opinió de tothom, si demanaria sisplau, una mica de rigor i seriositat a l'hora de fer valoracions sobre l'actual tasca del consell d'administració.
En primer lloc, tinc claríssim que Déu ens lliuri de que en aquests moments, plegués la directiva en bloc. Que volem una junta gestora? Algú em pot dir que s'hi posaria en aquests moments al capdavant? Dubto que sobressin candidats, més aviat el contrari...
En segon lloc, estem novens a la classificació, a quatre o cinc punts de la zona alta, a la jornada 15a de lliga, per tant no com se'ns va prometre en un principi, però molt lluny, però que molt de trobarnos en una situació desesperada, límit o que anunci cap desastre esportiu.
En tercer lloc, el que està clar és que en aquests moments el que està fallant és la vessant purament esportiva, doncs el dia dia del club és gairebé impecable, amb la satisfacció d'un per un dels compromisos adquirits a nivell econòmic. Les guardioles, el pagament de les nòmines a terminis, jugadors tancats al vestuari i porveedors impagats, per sort, han passat a millor vida. Per tant, crec que cal que focalitzem el debat, no en el conjunt del consell d'administració i si en l'àrea esportiva. És evident que en un club de futbol aquesta àrea és la fonamental, però tampoc oblidem que sense l'econòmica i de gestió del dia a dia, la primera no seria possible.
Per tant, jo em fixaré en l'àmbit esportiu i aquí, de nou, topem amb un dels grans defectes, mancances o com li volgueu dir, que arrosseguem des de fa molts i molts anys: Estem dirigits per un grup d'amics (sigui dit amb tots els meus respectes). En aquest club, no existeix des de fa segles una estructura esportiva professional, que gestioni des del primer equip, fins el futbol base. Això provoca que tinguem un secretari tècnic, amic personal del senyor Arroyos, que té un coneixement del mercat, això crec, més que limitat. En aquests moments, dubto molt que el Sabadell tingui controlat aquest mercat, i hagi pogut fer un seguiment o tenir informes més detallats dels jugadors que s'incorporen. Algú em dirà que per fer això calen diners, i jo li dic que sí, però també li dic que CAP projecte que aspira a arribar al futbol professional a Espanya, pot tenir l'estructura de "amigos y conocidos" que tenim. Un exemple flagrant: Sabeu qui recomana directament el fitxatge del senyor Carralero? Doncs el senyor Sergio Iglesias. Em podeu dir quin coneixement en tenia el sr.Llamas d'aquest jugador? Cap ni un. Com molt bé ha dit algú de vosaltres, hem fitxat a molts jugadors per referències caducades, i sense tenir massa informació actualitzada del que s'anava a fitxar. En resum, estem funcionant amb un sistema de la post-guerra, que amb l'actual món del futbol està obsolet i caduc. I no ho oblidem tampoc, mig equip del que ens va tornar a tercera, va venir directament de la ma del senyor Ramón Moya. D'altra banda, algú, per exemple, em pot dir qui dirigeix actualment el futbol base? El sr.Pirri o qui? Algú ens pot explicar quina és la feina que estan fent i quins resultats n'està obtenint? Jo els tinc un respecte enorme a tota aquella gent que decideix posar-se cal capdavant del Sabadell, perquè cal tenir valor per fer-ho i estimar-se molt aquests quadres. Ara bé, algú em pot dir quin coneixement pot tenir del mercat futbolístic un home com Genís Garcia, Pep Molet o el propi senyor Llamas? No ens enganyem, és gent, insisteixo, que té molt de mèrit que hagin decidit participar de la gestió esportiva del club, però que mai podran tenir una dedicació exclusiva al club. No podem estar amb gent que dediqui les seves hores lliures a gestionar un tema tan fonamental i decisiu com és la direcció esportiva d'un club de futbol.
Per tant, ara per ara, no ens enganyem, es tracta d'intentar acabar aquesta temporada el millor possible i quan aquesta finalitzi, llavors parlem i veiem quins canvis cal introduir a l'area esportiva, que crec que són molts i variats. Per un sentit de la responsabilitat, hem de continuar endavant i donant soport a la gent que ara per ara, dirigeix el club. Tot i que, crec que el senyor Soteras ha de tenir clar que a base de calentons puntuals no es pot dirigir un club. Quan fa deu minuts que s'ha acabat un partit no es pot fer una reunió del consell d'administració i prendre cap decisió. De fet, si Ramón Moya és encara entrenador del Sabadell, és perquè el diumenge no el van poder localitzar. Va ser dilluns, passades les hores i que és quan millor et pot regir el cap, quan va succeïr el que sol passar en un club de futbol seriós i sensat, es va produir una reunió entre directiva i entrenador de la que curiosament, en va sortir ratificat almenys per dos partits més. En paraules pròpies del senyor Moya, aquesta reunió hauria d'haver tingut lloc fa molt de temps. Jo pregunto, no és aquesta una mostra flagrant de falta de comunicació?
En fi, aquesta junta directiva, reelegida amb uns medis electorals bananers i que jo vaig denunciar, té malgrat tot, el meu soport absolut. Ara bé, pel cami fora bo que pensessim si amb aquesta forma de funcionar, pròpia dels anys 60's, podem seguir endavant o arribar a aspirar a tornar algún dia al futbol espanyol professional.
VISCA EL CE SABADELL FC I ANIMS A TOTHOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!