Autor Tema: soteras y toda la junta dimision ya  (Llegit 6816 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
Re: soteras y toda la junta dimision ya
« Respondre #20 el: 09 de Desembre de 2008, 16:35:52 pm »
ya veis la personalidad de la junta domingo moya a la calle y lunes a entrenar  moya esta muerto es cuestion de dias y dinero  :beer2  si no lo vas a echar callate o se a asustado  por que el jueves dicen que casi se pegan es una verguenza lo siento  :paret :xin-xin
No crec que el fet que quasi s hagin pegat sigui el culpable de la trajectoria de l equip. Igual que sempre dic que el Moya no es el culpable del joc de l equip. Hem de posar nos al cap que els unics responsable son, unicament i exclusiva, els jugadors, SEMPRE!
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #21 el: 09 de Desembre de 2008, 16:53:51 pm »
ya veis la personalidad de la junta domingo moya a la calle y lunes a entrenar  moya esta muerto es cuestion de dias y dinero  :beer2  si no lo vas a echar callate o se a asustado  por que el jueves dicen que casi se pegan es una verguenza lo siento  :paret :xin-xin
No crec que el fet que quasi s hagin pegat sigui el culpable de la trajectoria de l equip. Igual que sempre dic que el Moya no es el culpable del joc de l equip. Hem de posar nos al cap que els unics responsable son, unicament i exclusiva, els jugadors, SEMPRE!

no tots els jugadors,n'hi ha molts que corren i posen ganes,pero si 2 o 3 van arrastranse pel camp,la resta del equip o nota!necesitem 2 mig centres amb urgencia!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #22 el: 09 de Desembre de 2008, 17:36:06 pm »

no tots els jugadors,n'hi ha molts que corren i posen ganes,pero si 2 o 3 van arrastranse pel camp,la resta del equip o nota!necesitem 2 mig centres amb urgencia!
Esta clar que no tots, evidentment, faltaria mes. Jo estic molt content amb aguns jugadors en particular.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #23 el: 09 de Desembre de 2008, 17:49:21 pm »

Esta clar que no tots, evidentment, faltaria mes. Jo estic molt content amb aguns jugadors en particular.

dons aqui es on es te que actuar,treure els que no rendeixin que tampoc son molts y intentar millorar-ho al mercat d'hivern!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #24 el: 10 de Desembre de 2008, 16:39:20 pm »
ESTOY EN DESACUERDO con tantos años en tierra de nadie en sufrir siempre en aburrirme todos los domingos en no tener un proyecto que ilusione a toda la ciudad y ver 20.000 personas en el campo. en ver que no se preocupan por el futbol base  en que tenemos un regional de segunda que ponen toda su voluntad y esfuerzo pero que nadie les hace realmente caso en que creo que este club nuestro club merece algo mas. pero si lo que digo molesta apartir de ahora dire que todo es maravilloso y es que estamos en el camino de lo correcto y que todo va de maravilla y todo es de color de rosa. PERDON A LA GENTE QUE MOLESTO NO ES MI INTENCION . SI QUE ALGUIEN DESPIERTE Y LLEVE ESTE CLUB DONDE SE MERECE POR ESTILO POR AFICION Y POR HISTORIA   GRACIAS :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :xin-xin

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #25 el: 10 de Desembre de 2008, 17:12:06 pm »
Si de cas que dimiteixi també el que cuida la gespa, perquè lo verda que estava al principi no ho està pas ara...
Respectant d'entrada la opinió de tothom, si demanaria sisplau, una mica de rigor i seriositat a l'hora de fer valoracions sobre l'actual tasca del consell d'administració.
En primer lloc, tinc claríssim que Déu ens lliuri de que en aquests moments, plegués la directiva en bloc. Que volem una junta gestora? Algú em pot dir que s'hi posaria en aquests moments al capdavant? Dubto que sobressin candidats, més aviat el contrari...
En segon lloc, estem novens a la classificació, a quatre o cinc punts de la zona alta, a la jornada 15a de lliga, per tant no com se'ns va prometre en un principi, però molt lluny, però que molt de trobarnos en una situació desesperada, límit o que anunci cap desastre esportiu.
En tercer lloc, el que està clar és que en aquests moments el que està fallant és la vessant purament esportiva, doncs el dia dia del club és gairebé impecable, amb la satisfacció d'un per un dels compromisos adquirits a nivell econòmic. Les guardioles, el pagament de les nòmines a terminis, jugadors tancats al vestuari i porveedors impagats, per sort, han passat a millor vida. Per tant, crec que cal que focalitzem el debat, no en el conjunt del consell d'administració i si en l'àrea esportiva. És evident que en un club de futbol aquesta àrea és la fonamental, però tampoc oblidem que sense l'econòmica i de gestió del dia a dia, la primera no seria possible.
Per tant, jo em fixaré en l'àmbit esportiu i aquí, de nou, topem amb un dels grans defectes, mancances o com li volgueu dir, que arrosseguem des de fa molts i molts anys: Estem dirigits per un grup d'amics (sigui dit amb tots els meus respectes). En aquest club, no existeix des de fa segles una estructura esportiva professional, que gestioni des del primer equip, fins el futbol base. Això provoca que tinguem un secretari tècnic, amic personal del senyor Arroyos, que té un coneixement del mercat, això crec, més que limitat. En aquests moments, dubto molt que el Sabadell tingui controlat aquest mercat, i hagi pogut fer un seguiment o tenir informes més detallats dels jugadors que s'incorporen. Algú em dirà que per fer això calen diners, i jo li dic que sí, però també li dic que CAP projecte que aspira a arribar al futbol professional a Espanya, pot tenir l'estructura de "amigos y conocidos" que tenim. Un exemple flagrant: Sabeu qui recomana directament el fitxatge del senyor Carralero? Doncs el senyor Sergio Iglesias. Em podeu dir quin coneixement en tenia el sr.Llamas d'aquest jugador? Cap ni un. Com molt bé ha dit algú de vosaltres, hem fitxat a molts jugadors per referències caducades, i sense tenir massa informació actualitzada del que s'anava a fitxar. En resum, estem funcionant amb un sistema de la post-guerra, que amb l'actual món del futbol està obsolet i caduc. I no ho oblidem tampoc, mig equip del que ens va tornar a tercera, va venir directament de la ma del senyor Ramón Moya. D'altra banda, algú, per exemple, em pot dir qui dirigeix actualment el futbol base? El sr.Pirri o qui? Algú ens pot explicar quina és la feina que estan fent i quins resultats n'està obtenint? Jo els tinc un respecte enorme a tota aquella gent que decideix posar-se cal capdavant del Sabadell, perquè cal tenir valor per fer-ho i estimar-se molt aquests quadres. Ara bé, algú em pot dir quin coneixement pot tenir del mercat futbolístic un home com Genís Garcia, Pep Molet o el propi senyor Llamas? No ens enganyem, és gent, insisteixo, que té molt de mèrit que hagin decidit participar de la gestió esportiva del club, però que mai podran tenir una dedicació exclusiva al club. No podem estar amb gent que dediqui les seves hores lliures a gestionar un tema tan fonamental i decisiu com és la direcció esportiva d'un club de futbol.
Per tant, ara per ara, no ens enganyem, es tracta d'intentar acabar aquesta temporada el millor possible i quan aquesta finalitzi, llavors parlem i veiem quins canvis cal introduir a l'area esportiva, que crec que són molts i variats. Per un sentit de la responsabilitat, hem de continuar endavant i donant soport a la gent que ara per ara, dirigeix el club. Tot i que, crec que el senyor Soteras ha de tenir clar que a base de calentons puntuals no es pot dirigir un club. Quan fa deu minuts que s'ha acabat un partit no es pot fer una reunió del consell d'administració i prendre cap decisió. De fet, si Ramón Moya és encara entrenador del Sabadell, és perquè el diumenge no el van poder localitzar. Va ser dilluns, passades les hores i que és quan millor et pot regir el cap, quan va succeïr el que sol passar en un club de futbol seriós i sensat, es va produir una reunió entre directiva i entrenador de la que curiosament, en va sortir ratificat almenys per dos partits més. En paraules pròpies del senyor Moya, aquesta reunió hauria d'haver tingut lloc fa molt de temps. Jo pregunto, no és aquesta una mostra flagrant de falta de comunicació????
En fi, aquesta junta directiva, reelegida amb uns medis electorals bananers i que jo vaig denunciar, té malgrat tot, el meu soport absolut. Ara bé, pel cami fora bo que pensessim si amb aquesta forma de funcionar, pròpia dels anys 60's, podem seguir endavant o arribar a aspirar a tornar algún dia al futbol espanyol professional.

VISCA EL CE SABADELL FC I ANIMS A TOTHOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #26 el: 10 de Desembre de 2008, 17:54:39 pm »
Ací nomès sobren dos, LLAMAS i ARROYOS.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #27 el: 10 de Desembre de 2008, 20:22:24 pm »

un deu al teu post, senyor vicenç !!

ara, la solució és impossible si no entra ningú amb mà de ferro i diu PROU! per fer net.
crec que el sr. pirri porta actualment la coordinació del futbol base amb tota la il·lusió. peró crec fèrmament que necessitem algú amb caràcter més professional i, sobretot, que no degui favors a ningú ni coneixi gent de l'entorn arlequinat.
i una directiva amb el que s'ha de tenir per escollir els millors professionals i sàpiga dir a l'arroyos i als 'intocables' que s'ha acabat el bròquil.

peró passa que el sabadell és de l'ajuntament, i entre amics s'entenen.

i mentres s'entenen no fotarem res i jo em nego a pagar el carnet...  i així fins que a la temporada 2018/19, no quedi gens d'il·lusió i a l'estadi no vagin ni 800 persones de mitjana.

QUE NO ENS OBLIGUIN A MORIR !!

NECESSITEM UN CANVI URGENT !!

I DEMANO A L'ACTUAL DIRECTIVA QUE TINGUI NASSOS DE FER AQUEST CANVI, QUE DE CAPAÇOS EN SÓN.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #28 el: 11 de Desembre de 2008, 09:47:38 am »
quin tipus de canvi?

quanta pasta es necessita per fer aquest canvi?

a qui involucra aquest canvi?

es permetra fer aquest canvi?

cal cambiar-ho tot, tota l'estructura piramidal?

qui surt perdent amb aquest canvi? (crec q és la pregunta més important)

Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #29 el: 11 de Desembre de 2008, 11:49:22 am »
quin tipus de canvi?

acabar amb els endolls que fa que no tinguem una estructura professional, sinó un club de favors d'amics.

quanta pasta es necessita per fer aquest canvi?

el problema no és del tot la pasta: només reduïnt en 100.000€ el pressupost del primer equip aviat es veurien grans resultats, portant aixó si bons tècnics per la base, cobrant molt poc per l'escola de futbol als pares i amb bon material esportiu. és canviar la gestió. i el primer equip que jugui per salvar-se tranquilament que amb aquests números, es pot de sobres.

a qui involucra aquest canvi?

per desgràcia a la massa social, que amb la il·lusió s'ha fet seus els llocs que l'hi corresponen als professionals.

es permetra fer aquest canvi?

és molt difícil, per que dins el club hi han molts interessos creats. de vegades, crec que qui intermedia pe fitxar jugadors deu fer-ho basant-se primer de tot en el propi benefici econòmic de la operació.

cal cambiar-ho tot, tota l'estructura piramidal?

pràcticament SÍ, RENOVAR-SE O MORIR

qui surt perdent amb aquest canvi? (crec q és la pregunta més important)

justament la gent que no es vol baixar de l'ase i que quan els hi dius, se't tiren a la jugular. són persones que estimen el sabadell (amb excepcions segurament) però que no se'n adonen que no l'hi fan el be.

i aquesta pregunta és tan important com que no hi ha res a fer, durant molts i molts anys, fins i tot encara que soni la flauta.

per que molts dels que no volen marxar...  voldrien marxar si puja el primer equip a 2aA? encara menys, per l'estatus que els donaria. i fracasaríem estrepitòsament.

jo, sincerament, fins que no vegi una entitat professional no em tornaré a donar d'alta de soci.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #30 el: 11 de Desembre de 2008, 13:31:47 pm »

jo, sincerament, fins que no vegi una entitat professional no em tornaré a donar d'alta de soci.

Gràcies per avisar i saber que no podem comptar amb tu per res. Encara com no demanes que l'equip garanteixi la participació en competició europea per que tu siguis soci. Que fàcil parlar desde la nul.la implicació, de fet apareixes per aquí perquè el forum és gratis?

• Entrenador
« Respondre #31 el: 11 de Desembre de 2008, 15:02:46 pm »
Fum una cosa és el que es pensa de la gestió i l'altra és "amenaçar" que si la gestió no es fa com un vol un s'ho mira desde fora.  I alguns s'especialitzen en això en només parlar "per què és gràtis" i no comprometre's en res.
Potser estic equivocat però ho veig així

AMB EL QUE ET DONO TOTA LA RAÓ ÉS QUE NO PER PAGAR UN CARNET ETS MÉS DE CES QUE SI NO EL PAGUES, els sentiments tohom té els que te i no tenen res a veure amb la butxaca

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #32 el: 11 de Desembre de 2008, 15:05:10 pm »
fekicidades kitanoski y vicen  en el fondo deciss lo mismo que yo pero bien espresado , no soy un elocuente hablando o escribiendo pero quiero que la gente del club reaccione. se que dentro de esa junta hay personas trabajadoras y muy validas como hay otras que no valen ni para ir de copas. en cuanto a arroyos y llamas, pues teneis gran parte de razon se an equivocado pero carralero y iglesias fue capricho de moya bueno carralero lo recomendo iglesias los demas jugadopres son de llamas y arroyos os FELICITO POR VUESTRA DOS INTERVENCIONES DE VERDAD :beer2 :scut :bandera :bandera :bandera

antcarcer

• Visitant
« Respondre #33 el: 11 de Desembre de 2008, 15:42:30 pm »
Cadascun és lliure de fer-se soci o no, però la cançó que em faré soci quan pugin a primera fa bastant pudoreta  :yes:

Perquè per aquesta regla de tres, fa quinze anys que no haurian socis  :grogi

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #34 el: 11 de Desembre de 2008, 15:55:36 pm »
us recordo que fa 4 dies hi va haber un "simulacre d'eleccions-referendum-ara no em demaneu que dimiteixi s'hi meu ratificat" i la majoria de la gent va votar SI?
Millor Moderadora Forera Novell

joseph

• Visitant
« Respondre #35 el: 11 de Desembre de 2008, 20:24:42 pm »
Home , crec que carregar les tintes a Arroyos no te sentit, mireu l'historial de aquesta persona, li va costar calers encara que no creieo aixó, en temps molt dolents i va estar tan ell com el seu germá i que consti que jo no tinc cap relació amb ell, però els que portem anys seguim
al Sabadell , l'únic que se li pot retreure es la mala sort que ha tingut, per si no recordeu ell va ser l'últim president amb fer un Play Off, que ja veurem quan haurá un altra.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #36 el: 11 de Desembre de 2008, 20:59:38 pm »
us recordo que fa 4 dies hi va haber un "simulacre d'eleccions-referendum-ara no em demaneu que dimiteixi s'hi meu ratificat" i la majoria de la gent va votar SI?

Exacte! És molt fàcil plantejar TAAAAAANTES solucions per un fòrum i llavors no aparèixer a la hora de la veritat.

Jo no dic que no estigui d'acord amb el que diueu però crec que no ve al cas ara mateix possar-se a qüestionar si tenim millors o pitjors dirigents, això sí que és una cosa que no es pot canviar a mitja temporada, ni pràcticament a final de temporada tampoc, mentre ningú possi sobre la taula un nou projecte.

Tots aquests que teniu tanta sabiduria del CE Sabadell i tots els moviments interns del club, perquè no presenteu en públic una protesta seriosa?
No serveix de res estar cada dia fotent parrafades de 500 línies explicant sempre el mateix pero de diferentes maneres de com funciona la actual Junta Directiva.
No se, em dona la sensació que la única cosa que busquen alguns és desfer encara més a l'afició del CE Sabadell i complicar encara més les coses.
Potser sense ser concients feu més mal vosaltres al Sabadell autodestruint-lo de la forma que l'autodestruiu que no pas a la gent de la ciutat aficionada a d'altres equips i que el Sabadell ni els hi va ni els hi ve.

SI US PLAU, ELS QUE TINGUEM QUE CRITICAR, FEM.HO DE COSES QUE ES PUGUIN SOLUCIONAR EN AQUEST MOMENT, I NO DE COSES QUE NO VENEN AL CAS NI ARA MATEIX TENEN SOLUCIÓ.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #37 el: 11 de Desembre de 2008, 21:00:10 pm »

Gràcies per avisar i saber que no podem comptar amb tu per res. Encara com no demanes que l'equip garanteixi la participació en competició europea per que tu siguis soci. Que fàcil parlar desde la nul.la implicació, de fet apareixes per aquí perquè el forum és gratis?

en el seu dia ja em vaig implicar bastant de temps -i vaig veure coses que he denunciat- a canvi de res, peró per que quatre se'n beneficïin.
b***o encara, peró gilipichis no!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #38 el: 11 de Desembre de 2008, 21:02:24 pm »
Fum una cosa és el que es pensa de la gestió i l'altra és "amenaçar" que si la gestió no es fa com un vol un s'ho mira desde fora.  I alguns s'especialitzen en això en només parlar "per què és gràtis" i no comprometre's en res.
Potser estic equivocat però ho veig així

AMB EL QUE ET DONO TOTA LA RAÓ ÉS QUE NO PER PAGAR UN CARNET ETS MÉS DE CES QUE SI NO EL PAGUES, els sentiments tohom té els que te i no tenen res a veure amb la butxaca

de gratis res. quan vaig a la nca pago els 16 euretes que... no és poc !

altres, es passen els carnets o aconsegueixen invitacions GRATIS.

PD: per anar a veure un ricoh manresa-estudiantes en pago 15, posats a comparar les gratuïtats.

• Entrenador
« Respondre #39 el: 11 de Desembre de 2008, 22:03:48 pm »
kita que no es tracta de qui es gasta més o li costa més el CES
de tot el que has dit que en el fons ja m'està B, només he citat una petitíssima part però que em sembla rellevant i et deixa amb evidència i és el fet de condicionar ser soci.
A partir d'aquí que cadascú pensi el que vulgui
ahhhhhhhh  i a veure quan et deixes veure, jo no tinc res contra tu, simplement un parer diferent