Autor Tema: NO FALLA MOYA, FALLA EL SABADELL !!  (Llegit 9221 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
NO FALLA MOYA, FALLA EL SABADELL !!
« el: 09 de Desembre de 2008, 13:58:13 pm »

Bona setmana a tots,

Unió Esportiva Figueres, líder d'un dels grups de 2a regional. Actualment, té molt millor el seu fútbol base que el nostre. Si ens fixem en la web de la FCF veurem que hi han molts equips regionals i de barri amb el seu fútbol base millor que el de tot un CE Sabadell. La base, és l'essència de tot equip i suma importància en veure com treballen l'equip sencer.

El principal problema del Sabadell és que no té fútbol base amb un mínims de garantíes. De què ens serveix tenir els equips en aquesta situació?:

AMATEUR
2a regional*

JUVENILS
1a divisió grup 4*
2a divisió grup 34
2a divisió grup 36*

CADETS
1a divisió grup 5
2a divisió grup 33

INFANTIL
1a divisió grup 5*
2a divisió grup 31*

ALEVÍ
2a divisió grup 35
2a divisió grup 36*
2a divisió grup 37*

BENJAMÍ
1a divisió grup 5*
2a divisió grup 28*
2a divisió grup 30
2a divisió grup 31
2a divisió grup 34

*equips que estan ben situats per a un possible ascens

Aquesta situació tots sabem que respón a l'amiguisme creat des de fa molts anys, que ens ha comportat un vici que actualment paguem tenint un fútbol base de barriada. Dubto sincerament del treball realitzat aquests darrers anys en una base que no té ni un sol equip en categoria preferent. Cullerres!! que són el Sabadell!! Que tenim tots els alevins a la categoria més baixa!!  Si be es cert que hi han equips ben situats, només la meitat ténen aspiracions per ascendre des de les categories més baixes. Amb tot, esperem que soni la flauta i la propera temporada tinguem un juvenil, un infantil i un benjamí a preferent.

Però això no ens treu de que dins al Sabadell hi ha el vici de l'amiguisme. Seria aquesta una de les causes les quals va interessar fer fora els germans Cano amb excuses vergonyoses?

Per una altra banda seguim tenint el càncer Arroyos. Un tipus la mala gestió del qual ens va dur al maleït descens administratiu del qual no aixequem cap. Un home que després de tot aconsella sense posar gaires diners... a sant de què? Per què s'ha de fer tant cas d'aquest home? Que ha aportat realment? Endollar els seus? Però per desgràcia no és la única persona que fa el mateix al club, i alguns sabeu de qui parlo, altres no.

MOYA I NO MOYA

Ara vosaltres pensareu en culpar al Moya de les desgràcies peró... que en traurem? Res, per que no és el culpable. El que va passar ara fa tres anys ens pot tornar a passar per que els jugadors, a l'arribar a Sabadell, siguin bons o dolents veuen que això és "can seixanta". Tenim urgències per ascendir d'una vegada peró certs elements propers al club no deixen fer la feina bé. Massa amiguismes.

A més, hi han certs elements que els interessa fer fora en Moya o a qui sigui. Elements que són propers al club per interessos. Quins interessos? les comissions per traspassos. I si no és així, que m'ho expliquin per que no ho entenc. De fet de proves no en puc aportar ninguna peró demano a qui sigui -si us plau- que em contradigui i em faci veure les coses d'una altra manera.

Els interessos surten quan en un lloc s'hi remenen quartos i els qui els remenen, lluny d'aportar-ne més, només en gestionen.

El dia que deixin entrar al club gent que posa calers no tindrem aquest problema, per que posen clares i lògicament no se'n enduran per que els posen. Així d'estúpid. Peró quan el que entra al club gestiona calers sense posar-los...  malament.

Per tant, el problema real del primer equip, i del Moya, és el següent:

· falta de recursos
· falta real de projecte seriós a nivell de club
· imatge de despropòsit del club als jugadors, que provoca que passin de tot

Quan ningú real posa la pasta es va fent. Quan un empressari posa la pasta i gestiona, baixa als vestidors i es caga en la mare de tots els jugadors. I aixó funciona.

QUE CAL FER AVUI?

Avui només es pot tenir paciència i confiar amb qui tenim. Pensar que un entrenador nou ens solucionarà la papeleta és creure en angelets, excepte miracles que aquí fa anys no vivim. El club no funciona com hauria de funcionar tot i que les dues temporades passades la cosa ha anat força be.

Amb en Moya no baixarem a 3a segur, peró us heu plantejat que pot passar amb un altre entrenador? Vigileu amb experiments que recorden fa tres anys, ja que el problema és en un altre lloc: per què aquí mai funcionen jugadors que sí ho fan en altres llocs? Potser per que es fitxa segons comissions? d'oïdes? no ho se, peró dona per reflexionar.

I comentar que poques sortides tenim en un club que sense els actuals directius...  qui s'hi posaria a hores d'avui?

I es que el més trist es que aquests darrers anys, els directius-empressaris que han gestionat el CF Ripollet han posat més calers en el seu club que els del nostre estimat Sabadell. Peró el Sabadell dóna, en teoria, un prestigi que no dóna el Ripollet.

I TOT AIXÓ NO ENS HO SOLUCIONARÀ MAI EN MOYA, és un problema que tot i que no és el seu, l'hi afecta a ell i a nosaltres en general.

Ara, entendreu per què em nego a fer-me soci del Sabadell amb quatre aprofitats al capdavant amb els quals hi crec poc, peró que dessitjo que els hi surti la jugada bé i facin pujar aquest club. No només per l'excessiu preu dels carnets...

salut per a tots i visca el centre d'esports !

Desconnectat kitanovsky

• President
Re: NO FALLA MOYA, FALLA EL SABADELL !!
« Respondre #1 el: 09 de Desembre de 2008, 15:08:36 pm »

i per cert, espero que Sabadell no torni a tenir un problema anomenat "CORNELLÀ". Sinó, sí que l'hem parida !

espero també el següent:

· que les coses vagin molt millor després d'aquest toque a en Moya
· que faci bo lo de les segones voltes
· i que uns bons resultats comportin bones temporades, sense amiguismes i amb molta més profesionalitat. per que si es fa be ara pot ser un bon moment, quan la resta van justets de pasta i nosaltres iguals que sempre.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #2 el: 09 de Desembre de 2008, 15:23:14 pm »
Fa un temps (el missatge original es de l'abril d'aquest any) vaig posar aquest mateix missatge en un altre post del fòrum... fa dies que el volia tornar a publicar i el kita me n'ha donat la oportunitat.

Jutgeu vosaltres mateixos:

He fet un recull d'alguns equips de la ciutat perquè veieu les categories, si me'n deixo algun d'important dieu-m'ho i també ho posaré.

JUVENILS
Mercantil: 1 a Preferent, 1 a Primera
Sabadell: 1 a Primera, 2 a Segona
La Planada: 2 a Segona
Sabadellenca: 1 a Segona
Sabadell Nord: 1 a Segona
Can Rull RT: 1 a Segona
Llano Sabadell: 1 a Segona
EF Sabadell: No en té
Tibidabo TR: No en té

CADETS
Mercantil: 1 a Divisió d'Honor, 1 a Preferent, 1 a Primera
Sabadell Nord: 1 a Primera, 2 a Segona
Can Rull RT: 1 a Primera, 2 a Segona
La Planada: 1 a Primera, 1 a Segona
Sabadell: 1 a Primera, 1 a Segona
Sabadellenca: 1 a Primera
EF Sabadell: 2 a Segona
Tibidabo TR:  1 a Segona

INFANTILS
Mercantil: 1 a Preferent, 2 a Primera
EF Sabadell: 2 a Primera, 1 a Segona
Sabadell: 2 a Primera, 1 a Segona
Can Rull RT: 2 a Primera
Sabadellenca: 1 a Primera, 1 a Segona
Sabadell Nord: 1 a Primera, 1 a Segona
Tibidabo TR: 1 a Segona

ALEVINS
Mercantil: 2 a Preferent, 1 a Primera, 1 a Segona
Can Rull RT: 1 a Preferent, 1 a Primera, 1 a Segona
Sabadell: 1 a Primera, 2 a Segona
La Planada: 1 a Primera, 1 a Segona
Llano Sabadell: 1 a Primera

Per màximes categories:

JUVENILS
Mercantil (Preferent)
Sabadell (Primera)
Sabadellenca, Sabadell Nord, Can Rull, La Planada, Llano (Segona)

CADETS
Mercantil (Divisió d'Honor)
Sabadell Nord, Can Rull, La Planada, Sabadell, Sabadellenca (Primera)
EF Sabadell, Tibidabo TR, Llano (Segona)

INFANTILS
Mercantil (Preferent)
Sabadellenca, Sabadell Nord, Can Rull, Sabadell, EF Sabadell (Primera)
La Planada, Tibidabo TR, Llano (Segona)

ALEVINS
Mercantil, Can Rull (Preferent)
EF Sabadell, Llano, Sabadell Nord, La Planada, Sabadellenca, Sabadell (Primera)
Tibidabo (Segona)

TOTALS:
Mercantil: 1 Divisió d'Honor, 5 Preferent, 5 Primera, 1 Segona
Can Rull RT: 1 Preferent, 4 Primera, 4 Segona
Sabadell: 5 Primera, 6 Segona
EF Sabadell: 4 Primera, 4 Segona
Sabadell Nord: 3 Primera, 4 Segona
Sabadellenca: 3 Primera, 3 Segona
La Planada: 2 Primera, 6 Segona
Llano Sabadell: 1 Primera, 3 Segona
Tibidabo TR: 3 Segona

Com podeu veure, cap equip (CAP!!) ens pot tenir enveja per les categories que tenim, ja que només tenim Primeres Divisions com a màxim i gràcies a la gran quantitat d'equips que tenim. És penós que de tants equips siguem el que té més equips a la mínima categoria (Segona). Segons el percentatge per equips fixeu-vos:

MERCANTIL: 8% a Divisió d'Honor, 42% a Preferent, 42% a Primera, 8% a Segona.
CAN RULL RT: 11% a Preferent, 44,5% a Primera, 44,5% a Segona
EF SABADELL: 50% a Primera, 50% a Segona
SABADELLENCA: 50% a Primera, 50% a Segona
SABADELL: 44% a Primera, 56% a Segona
SABADELL NORD: 43% a Primera, 57% a Segona
LA PLANADA: 25% a Primera, 75% a Segona
LLANO: 25% a Primera, 75% a Segona
TIBIDABO TR: 100% a Segona

I això només a Sabadell...

-

Ara fixeu-vos les categories que tenen altres equips que estan molt lluny del nostre...

GRAMENET
Juvenils: 1 a Lliga Nacional, 1 a Preferent
Cadets: 1 a Divisió d'Honor, 1 a Preferent
Infantils: 1 a Divisió d'Honor, 1 a Preferent
Alevins: 1 a Divisió d'Honor, 1 a Preferent

SANT ANDREU
Juvenils: 1 a Divisió d'Honor, 1 a Lliga Nacional, 2 a Primera Divisió
Cadets: 1 a Preferent, 2 a Primera, 1 a Segona
Infantils: 1 a Divisió d'Honor, 2 a Primera, 3 a Segona
Alevins: 1 a Divisió d'Honor, 2 a Primera, 3 a Segona

L'HOSPITALET:
Juvenils: 1 a Lliga Nacional, 1 a Preferent, 1 a Primera
Cadets: 1 a Divisió d'Honor, 2 a Primera
Infantils: 1 a Divisió d'Honor, 1 a Primera, 1 a Segona
Alevins: 1 a Divisió d'Honor, 1 a Preferent, 1 a Primera

EUROPA:
Juvenils: 1 a Divisió d'Honor, 1 a Lliga Nacional, 1 a Preferent
Cadets: 1 a Divisió d'Honor, 1 a Primera
Infantils: 1 a Divisió d'Honor, 1 a Primera
Alevins: 1 a Divisió d'Honor, 1 a Primera

LLEIDA:
Juvenils: 1 a Divisió d'Honor, 1 a Preferent

BADALONA
Juvenils: 1 a Divisió d'Honor, 1 a Preferent, 1 a Primera
Cadets: 1 a Divisió d'Honor, 1 a Primera, 1 a Segona
Infantils: 1 a Divisió d'Honor, 2 a Primera, 1 a Segona
Alevins: 1 a Preferent, 2 a Primera, 1 a Segona

GIRONA
Juvenils: 1 a Divisió d'Honor, 1 a Lliga Nacional

I en podria posar molts més i de molt modestos que tenen molt millor futbol base que el nostre... però m'hi cansaria...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #3 el: 09 de Desembre de 2008, 15:42:06 pm »

i si mires equips vallesans com terrassa, granollers, ripollet, montcada, etc...  encara fa més mal.

I es que els amics sempre ens han surtit massa cars: al fútbol base,a les banquetes del primer equip, etc...

amb tot, repeteixo: és un tema que s'ha de solucionar ja i amb fermesa, sempre i quan el sr. soteras volgui tenir credibilitat. Menys amiguismes ni favors, i menys males companyies a St Quirze o a Cornellà.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #4 el: 09 de Desembre de 2008, 15:50:06 pm »
Amic Kita, quin era el cas Cornella?...........

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #5 el: 09 de Desembre de 2008, 15:57:41 pm »
Kitanovsky i Fum Fum Fum, teniu més raó que un sant. I encara hi ha gent que reivindica que es posi a 2ª B gent de la cantera!.

Aquest estiu vaig poder parlar amb un ex-jugador, sortit de la cantera, que ja em va comentar que el principal problema d'aquest club era la gestió dels equips inferiors. Si equips de barri en tenen millor que nosaltres!.

En Moya té encerts i desencerts, però no se li ot carregar tot el mort.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Xandri

• Visitant
« Respondre #6 el: 09 de Desembre de 2008, 15:59:39 pm »
I només cal mirar els nostres veÏns egarencs que tant ens riem, que des de que es van fusionar amb el Jabac, tenen equips fins a F crec, i els A i B a Divisió d'Honor i Preferent, respectivament o un Riuprimer que té molt millor futbol base que el Sabadell.
Les dades del company Fum fum fum algunes aquesta temporada han canviat, ja que són de la temporada passada.
PD: M'ha dit que ho posés ;)

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #7 el: 09 de Desembre de 2008, 16:14:08 pm »
Un club que no tingui potencial econòmic ha de treballar la cantera per poder competir amb els millors. Aquesta ha de ser la nostra aposta. Però quin preu estem disposats a pagar? Ara s'inverteix gairebé tot en el primer equip. Tindria la gent paciència per invertir en la cantera? Per fer un projecte a llarg plaç encara que suposés que el primer equip tingués menys recursos durant uns anys i fins i tot perillés la seva permanència a segona B? Jo respondria un rotund SÍ, però no tinc clar que tothom ho acceptés.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #8 el: 09 de Desembre de 2008, 20:34:38 pm »
Un club que no tingui potencial econòmic ha de treballar la cantera per poder competir amb els millors. Aquesta ha de ser la nostra aposta. Però quin preu estem disposats a pagar? Ara s'inverteix gairebé tot en el primer equip. Tindria la gent paciència per invertir en la cantera? Per fer un projecte a llarg plaç encara que suposés que el primer equip tingués menys recursos durant uns anys i fins i tot perillés la seva permanència a segona B? Jo respondria un rotund SÍ, però no tinc clar que tothom ho acceptés.

jo preferiria "anar fent" uns anyets més i fer pujar tots els equips inferiors a categories altes, i amb el temps...
lògicament, el terrassa ens treu centenars de quilòmetres d'avantatge en quan a gestió de club, una altra cosa és que tingui molt poca afició
peró si a la nostra afició no se'ns dóna res, aviat serem els mateixos que a terrassa cansats d'avorriment
peró sense base i sense 2aA, estem condemnats
ara, fer les coses bé significa desterrar els amiguets, i això a alguns els costaria falses amistats...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #9 el: 09 de Desembre de 2008, 20:39:00 pm »
jo personalment reivindico posar gent del B, i a qui no li sembli bé, doncs...

x cert, acostumo a llegir tots els posts, incluent els de  la gent que em desacredita sense nombrar-me.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 09 de Desembre de 2008, 20:47:19 pm »

Jo convocaria a 2 o 3 del 'B', per a posar pressió als que s'han apalancat al primer partit. El problema, és que desprès perjudicaríem la planificació del filial.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #11 el: 09 de Desembre de 2008, 20:49:27 pm »

x cert, acostumo a llegir tots els posts, incluent els de  la gent que em desacredita sense nombrar-me.

jo del "B" no posaria a ningú per dos motius:

· el B aquest any ha de pujar, sí o sí, i mai se'l han de treure els bons jugadors
· un jugador de 2a regional a 2aB? són cinc categories més i, a més, volem ascendir a 2aA...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #12 el: 09 de Desembre de 2008, 20:53:12 pm »
doncs em sembla molt bé la teva opinió.
Crec q el missatge de posar gent del B pot ser més profund i molt més global.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #13 el: 09 de Desembre de 2008, 21:05:20 pm »
No acabo d'entendre el perquè tan interés de que Moya es quedi.
Estic d'acord i tot sóm concients que els problemes del Sabadell venen de més amunt que l'entrenador, però no per això hem de fixar a un entrenador de per vida passi el que passi.

No se, particularment també sóc dels que penso que amb Moya no baixaríem de categoria, però que obrint els ulls també vec per la seva part bastanta manca d'interés alhora de buscar solucions en el mal joc de l'equip, i sobretot i del que més em queixo, del seu conformisme, que ja es va fer evident en el final de la passada temporada, on vam estar algunes jornades fins i tot somiant en entrar a Play Off i al final ens vam conformar amb una justíssima 14ª possició.

Sincerament ara mateix jo sóc més partidari de buscar un canvi d'aires a la banqueta, per molt que aquest canvi d'aires supossi el risc d'un possible descens, que no pas mantenir al sr. Moya només perquè ens assegura la permanencia.
Queda més de mitja temporada i no pot ser q a dia 9 de desembre estiguem tots de braços plegats i donant per bona la salvació, millor que ens la juguem amb un nou míster i que passi el que tingui que passar.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #14 el: 09 de Desembre de 2008, 21:26:40 pm »
j**** estos datos de el base de cada equipo ya lo habiamos visto una vez, que pasa que os gusta ir a ver que equipo tiene mejor base (que no es dificil, lo reconozco)  y lo poneis aqui ya se que lo tenemos fatal pero ya cansa que solo habramos posts para tirarnos por los suelos a nosotros mismos y encima repetirlos cada dos por tres  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #15 el: 09 de Desembre de 2008, 21:47:14 pm »
j**** estos datos de el base de cada equipo ya lo habiamos visto una vez, que pasa que os gusta ir a ver que equipo tiene mejor base (que no es dificil, lo reconozco)  y lo poneis aqui ya se que lo tenemos fatal pero ya cansa que solo habramos posts para tirarnos por los suelos a nosotros mismos y encima repetirlos cada dos por tres  :beer2 :beer2

¿es verdad o no la situación del fútbol base? creo que Kita y Fum tienen toda la razón así como otros compañeros cuando dicen que un equipo como el nuestro sin mucho dinero debería tener una buena base para nutrirse y la realidad es que estamos a años luz de esa situación. Por tanto la verdad nunca debe molestar ni ofender.
                                                             :mmmm

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #16 el: 09 de Desembre de 2008, 21:51:42 pm »

¿es verdad o no la situación del fútbol base? creo que Kita y Fum tinen toda la razón así como otros compañeros cuando dicen que un equipo como el nuestro sin mucho dinero tiene que tener una buena base para nutrirse y la realidad es que estamos a años luz de esa situación. Por tanto la verdad nunca debe molestar ni ofender.
                                                             :mmmm

a mi no me molesta ni me ofende la verdad, me fastidia que ya se saco un post similar y ahora se saque otro similar, y no cal que me preguntes al principio de tu mensaje si es verdad o mentira,  porque lo primero que yo pongo en el mio es que ya se que lo tenemos fatal  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #17 el: 09 de Desembre de 2008, 22:03:42 pm »
INFANTILS

perdona FUM pero el infantil A del MERCANTIL esta en divison de honor, eso si con todas las de bajar, pero en division de honor.

Xandri

• Visitant
« Respondre #18 el: 09 de Desembre de 2008, 22:08:38 pm »
INFANTILS

perdona FUM pero el infantil A del MERCANTIL esta en divison de honor, eso si con todas las de bajar, pero en division de honor.
He escrito un mensaje antes que decía que las dadas podrían variar ya que son de la temporada pasada ;)  :beer2
PD: La del Mercantil no hace falta que la cambies, van a bajar! :P  >:D

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #19 el: 09 de Desembre de 2008, 22:25:43 pm »

Bona setmana a tots,

Unió Esportiva Figueres, líder d'un dels grups de 2a regional. Actualment, té molt millor el seu fútbol base que el nostre. Si ens fixem en la web de la FCF veurem que hi han molts equips regionals i de barri amb el seu fútbol base millor que el de tot un CE Sabadell. La base, és l'essència de tot equip i suma importància en veure com treballen l'equip sencer.

El principal problema del Sabadell és que no té fútbol base amb un mínims de garantíes. De què ens serveix tenir els equips en aquesta situació?:

AMATEUR
2a regional*

JUVENILS
1a divisió grup 4*
2a divisió grup 34
2a divisió grup 36*

CADETS
1a divisió grup 5
2a divisió grup 33

INFANTIL
1a divisió grup 5*
2a divisió grup 31*

ALEVÍ
2a divisió grup 35
2a divisió grup 36*
2a divisió grup 37*

BENJAMÍ
1a divisió grup 5*
2a divisió grup 28*
2a divisió grup 30
2a divisió grup 31
2a divisió grup 34

*equips que estan ben situats per a un possible ascens

Aquesta situació tots sabem que respón a l'amiguisme creat des de fa molts anys, que ens ha comportat un vici que actualment paguem tenint un fútbol base de barriada. Dubto sincerament del treball realitzat aquests darrers anys en una base que no té ni un sol equip en categoria preferent. Cullerres!! que són el Sabadell!! Que tenim tots els alevins a la categoria més baixa!!  Si be es cert que hi han equips ben situats, només la meitat ténen aspiracions per ascendre des de les categories més baixes. Amb tot, esperem que soni la flauta i la propera temporada tinguem un juvenil, un infantil i un benjamí a preferent.

Però això no ens treu de que dins al Sabadell hi ha el vici de l'amiguisme. Seria aquesta una de les causes les quals va interessar fer fora els germans Cano amb excuses vergonyoses?

Per una altra banda seguim tenint el ****** Arroyos. Un tipus la mala gestió del qual ens va dur al maleït descens administratiu del qual no aixequem cap. Un home que després de tot aconsella sense posar gaires diners... a sant de què? Per què s'ha de fer tant cas d'aquest home? Que ha aportat realment? Endollar els seus? Però per desgràcia no és la única persona que fa el mateix al club, i alguns sabeu de qui parlo, altres no.

MOYA I NO MOYA

Ara vosaltres pensareu en culpar al Moya de les desgràcies peró... que en traurem? Res, per que no és el culpable. El que va passar ara fa tres anys ens pot tornar a passar per que els jugadors, a l'arribar a Sabadell, siguin bons o dolents veuen que això és "can seixanta". Tenim urgències per ascendir d'una vegada peró certs elements propers al club no deixen fer la feina bé. Massa amiguismes.

A més, hi han certs elements que els interessa fer fora en Moya o a qui sigui. Elements que són propers al club per interessos. Quins interessos? les comissions per traspassos. I si no és així, que m'ho expliquin per que no ho entenc. De fet de proves no en puc aportar ninguna peró demano a qui sigui -si us plau- que em contradigui i em faci veure les coses d'una altra manera.

Els interessos surten quan en un lloc s'hi remenen quartos i els qui els remenen, lluny d'aportar-ne més, només en gestionen.

El dia que deixin entrar al club gent que posa calers no tindrem aquest problema, per que posen clares i lògicament no se'n enduran per que els posen. Així d'estúpid. Peró quan el que entra al club gestiona calers sense posar-los...  malament.

Per tant, el problema real del primer equip, i del Moya, és el següent:

· falta de recursos
· falta real de projecte seriós a nivell de club
· imatge de despropòsit del club als jugadors, que provoca que passin de tot

Quan ningú real posa la pasta es va fent. Quan un empressari posa la pasta i gestiona, baixa als vestidors i es caga en la mare de tots els jugadors. I aixó funciona.

QUE CAL FER AVUI?

Avui només es pot tenir paciència i confiar amb qui tenim. Pensar que un entrenador nou ens solucionarà la papeleta és creure en angelets, excepte miracles que aquí fa anys no vivim. El club no funciona com hauria de funcionar tot i que les dues temporades passades la cosa ha anat força be.

Amb en Moya no baixarem a 3a segur, peró us heu plantejat que pot passar amb un altre entrenador? Vigileu amb experiments que recorden fa tres anys, ja que el problema és en un altre lloc: per què aquí mai funcionen jugadors que sí ho fan en altres llocs? Potser per que es fitxa segons comissions? d'oïdes? no ho se, peró dona per reflexionar.

I comentar que poques sortides tenim en un club que sense els actuals directius...  qui s'hi posaria a hores d'avui?

I es que el més trist es que aquests darrers anys, els directius-empressaris que han gestionat el CF Ripollet han posat més calers en el seu club que els del nostre estimat Sabadell. Peró el Sabadell dóna, en teoria, un prestigi que no dóna el Ripollet.

I TOT AIXÓ NO ENS HO SOLUCIONARÀ MAI EN MOYA, és un problema que tot i que no és el seu, l'hi afecta a ell i a nosaltres en general.

Ara, entendreu per què em nego a fer-me soci del Sabadell amb quatre aprofitats al capdavant amb els quals hi crec poc, peró que dessitjo que els hi surti la jugada bé i facin pujar aquest club. No només per l'excessiu preu dels carnets...

salut per a tots i visca el centre d'esports !

Quina superioritat hi veus del Futbol-Base del Figueres respecte del nostre?

Compararé els dos cassos que més conec com són l´Infantil i l´Aleví;

UE FIGUERES                        CE SABADELL

Infantil A                                    1ª                                       1ª    (en lluita directa amb el Junior pel liderat i possible ascens a Preferent)
Infantil B                                    2ª                                       2ª    (líder amb comoditat i aspirant clar a l´ascens)

Aleví A                                       2ª                                       2ª    (líder arrasador i màxim golejador de tots els grups, amb un promig de 7 gols per partit)
Aleví B                                       2ª                                       2ª    (líder sòlid, comptant els seus 7 partits per clares victòries i un dels equips menys golejats de tots els grups)
Aleví C                                       2ª                                       2ª

Podriem continuar....   on és aquesta superioritat, al menys per la mostra publicada.... ????            Tal com diu el company Toni 78, deixem d´una maleïda vegada d´autodestruir-nos i felicitem als nois del Futbol Base per les ganes que hi posen i per les grans temporades que estan fent aquest any moltes de les seccions.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.