Vagi per endavant la meva immensa alegria per poder haver guanyat un altre cop, i per fi, tres puntets més que són un bé de Déu i que espero que d'una vegada i per totes ens serveixin per calmar els ànims de tota la parròquia arlequinada i ens ajudin a tirar d'una vegada i per totes cap amunt. Ahir crec que va ser un gran dia per tots nosaltres, i hem de donar l'enhorabona a jugadors i tècnics.
Ara bé, i sento dir-ho, com diria aquell, el "tonito" de les delcaracions que el sr.Moya em va fer quan va acabar el partit em sembla del tot impresentable. En poques paraules, va afirmar que l'estat de nervis i la pressió que s'havia viscut aquesta setmana no podien ser, que calia més humiltat, que tenim el mateix pressupost que l'any passat per fer fitxatges, quan ja el dijous va dir al Diari de Sabadell que teniem el desè pressuspost de la categoria, que hi havia directius convençuts de que sense ell aniriem a tercera divisió, que amb ell mai el club perdria la categoria, que destituir-lo ara seria un enorme error...
Bé, senyor Moya, li demanaria una mica més d'humiltat a vosté precisament, el que passa és que ja diuen que no hi ha cap geperut que es vegi el gep, i en aquest cas em sembla evident. En primer lloc, vosté no és ningú per qüestionar en públic les decisions que pugui prendre un president, que després de 15 jornades de lliga ha vist fer al seu equip partits LAMENTABLES a casa, per no dir la humliació d'haver perdut 4-0 al camp del tot poderós Santa Eulària, resultat aquest que en un 90% d'equips de la categori haguesin ja significat la seva destitució fulminant. En segon lloc, parli amb el seu president i fagi'ns el favor d'aclarir-nos quin pressupost exacte hi hagut aquesta temporada per montar la plantilla, doncs vosté ens diu que és el mateix de l'any passat, i el president ara fa uns mesos va afirmar amb total rotunditat que enguany teniem 100.000 euros més per fitxar. Algú ens pren el pel, tot i que, senyor Moya, potser si hagués dedicat el mateix temps que ho ha fet en situar el nostre pressupost en un rànquing, en estudiar el rival i entrenar millor els seus homes, potser ara no estaríem com estem. Li faig una pregunta, el Santa Eulària té molts més calers que nosaltres? O inclús menys?
D'altra banda, li recordo que el CE Sabadell FC té 105 anys d'història, i cregui'm, sense vosté hem patit desgràcies, però també força alegries. Amb això li vull dir que aquí no hi ha NINGU imprescindible, i si vosté acaba marxant del club, aquí no s'enfonsarà res i la tercera divisió no té perquè ser el nostre destí, ni moltíssim menys.
En definitiva, no em tregui pit per haver guanyat a quatre crios navarros, un equip amb 21 anyets de mitjana d'edat, sigui també vosté una mica més humil i treballi perquè aquesta santa afició no hagi de presenciar un altre espactacle delirant a casa el proper diumenge. El president no el va posar a parir en públic amb el 4-0 a Santa Eulària, quan jo mateix ja l'hagués fotut al carrer, ara li toca a vosté amagar un pelet més al cap i seguir treballant per un club que en el seu dia l'hagués renovat inclús no havent pujat a Segona B, i que entre d'altres capritxets, li ha portat a un jugador com a Sergio Iglesias que va marxar dient pestes d'aquesta directiva, la mateixa que ara ha posat per sobre dels seus interessos o preferències el seu criteri tècnic. Plantilla curta? Li recomano que parli també amb el sr. Llamas, doncs tampoc fa pas massa temps que va afirmar que aquesta plantilla tan curta es va confeccionar amb el seu total i absolut vist i plau. Ara que fem? Ara trobem un problemàs on abans hi hagut total sintonia? Siguem una mica més seriosos, o en tot cas, mirem de resoldre el que per mi és, una alarmant falta de comunicació entre els integrants de l'àrea esportiva i president.
Ara toca guanyar al Barça B, a veure si d'una punyetera vegada se li dóna a aquesta santa afició una alegria, que ja toca. Ah, i per cert, sr.Moya, si acaba guanyant, cosa que espero, li demanaria que per haver-ho assolit no demani que li posin una placa al passeig de la fama de Holywood. Gràcies.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!