Autor Tema: Iglesias i juvenal!  (Llegit 843 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
Iglesias i juvenal!
« el: 09 de Desembre de 2008, 21:39:54 pm »
Vaya par de 2, para empezar saben q la titularidad esta casi asegurada pk no tenemos mas en su puesto, se an acomodado de mala manera, no corren en el campo se creen los mejores del equipo, no dudo q sean buenos pk supongo que lo seran pero para defender nuestro escudo, para mi que venga por donde han venido i dejen de xupar del bote, que ahi por aí jugadores con mas sangre i mas ganas de jugar al futbol, un saludo a todos i visca el sabadell!!!

Connectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
  • Gènere: Masculí
Re: Iglesias i juvenal!
« Respondre #1 el: 09 de Desembre de 2008, 23:24:40 pm »
El Juvenal li falta una mica de velocitat i ganes, per que tècnica està clar que en té, crec que si li es posa les piles por funcionar bé.

Ara bé, el Sergio Iglesias és un altre tema, només per aixó haurien de fotre fora el Moya el seu màxim valedor (i em sap greu, eh?). Com se li ocurreix portar un tio com aquest, follonero com pocs, després de l'experiència de l'any que varem baixar a tercera. No vareu veure la cara que va fer al ser substituït l'altre dia? (no vaig ser al camp però ho vaig veure ahir al resum per l'arlequinat), només cal llegir avui el diari de Sabadell.  Crec (i sempre vist des de fora i per lo que estic sentint) que és el principal problema d'aquest equip.

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #2 el: 09 de Desembre de 2008, 23:28:39 pm »
Incomprensible haber fichado a Sergio Iglesias....aunque aquí el máximo responsable es la Directiva.
No sé si recordáis que fue el ultimo en abandonar el club cuando bajamos a tercera.
Se está riendo de la camiseta del Sabadell cada Domingo.
Por mí, que se vaya muuuuuy rápidamente.

Saludos.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 10 de Desembre de 2008, 00:00:15 am »
El rendimiento que estan dando estos dos jugadores no es el esperado, las cosas como són, estan muy flojos los 2, y de esto se resiente todo el equipo, ya que del centro del campo hacia adelante no estan las ideas muy claras y en principio són estos 2 los que tienen que aclarar las ideas, no me vale decir que no se mueven los de arriba, porque Joel aún habiendo marcados solo 2 goles ha hecho más quilometros que los 2 juntos en lo que llevamos de temporada...
Haber si para el mercado de invierno se puediese reforzar esta zona del campo, que sobre mi punto de vista es la que está más tocada de todo el equipo...Y sinó a aguantar con lo que hay, ya que no podemos irnos atrás, a final de año si la cosa siguiera así ya sabe la directiva lo que tiene que hacer...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #4 el: 10 de Desembre de 2008, 13:25:09 pm »
Personalment, quan vaig sentir que un dels primers fitxatges era l'Iglesias, el projecte ja em semblava fum.....
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #5 el: 10 de Desembre de 2008, 22:18:18 pm »
Incomprensible haber fichado a Sergio Iglesias....aunque aquí el máximo responsable es la Directiva.
No sé si recordáis que fue el ultimo en abandonar el club cuando bajamos a tercera.
Se está riendo de la camiseta del Sabadell cada Domingo.
Por mí, que se vaya muuuuuy rápidamente.

Saludos.

jo no crec que es burli de la samarreta del centre d'esports, es que aquest tio no sap més i no pot més (i això que encara no arribat nadal)

joseph

• Visitant
« Respondre #6 el: 11 de Desembre de 2008, 20:49:38 pm »
En Juvenal crec que es tindría que fer-li una mica de prtemporada a part, ell lla seva qualitat es la técnica i a 2ª B, necesita a més una mica de fisic, ara en Iglesias per a mi es un cas perdut desde el día que es va fitxar i segur que Moya deu estar ben arrepentit, però ara  la solució es donar-li la baixa ó aguantarlo i fer-lo jugar quan es cregui que pot jugar.