Enquesta

Creieu que aquest any aconseguirem l'ascens a Segona ''A''?

SI
12 (28.6%)
NO
27 (64.3%)
NS/NC
3 (7.1%)

Total de vots: 39

Votació tancada: 14 de Desembre de 2008, 09:02:47 am

Autor Tema: ascens  (Llegit 1902 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jordi.g

• Aleví
  • Missatges: 99
ascens
« el: 29 de Novembre de 2008, 09:02:47 am »
ENDAVANT SABADELL QUE AQUEST ANY SI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re: ascens
« Respondre #1 el: 29 de Novembre de 2008, 12:07:16 pm »
al menys es te que intentar. Estadísticament els equips que arriben a ficar-se entre els quatre primers a ultima hora son els que aconsegueixen l'ascens (ni ha excepcions)

FORÇA C.E.SABADELL

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #2 el: 29 de Novembre de 2008, 16:04:46 pm »
no tenemos estructura de equipo habria que firmar 4 o 5 jugadores nuevos y un entrenador. pero si subimos me voy a lourdes andando, desde sabadell y no me importaria :xin-xin :scut

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #3 el: 29 de Novembre de 2008, 19:03:41 pm »

NO.  Ja ho vaig dir al Juliol.  Amb una plantilla curta i nova en un 75% no puja cap equip. Això ja s´hauria de veure....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

joseph

• Visitant
« Respondre #4 el: 29 de Novembre de 2008, 20:34:29 pm »
Imposible, no ja banqueta, jugadors ja cansats a la primera volta, un estil de joc que tan sols o sap el Moya, crec que ni els jugadors saben on están, si es tinguesin calers i poguesim fitxar un parell de nous elements, a part de AXEL i PAGES, encara podríem somiar però pensem que de nou será una temporada de patir............ si no i posen remei els que prenen decisions, que o dubto.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #5 el: 29 de Novembre de 2008, 21:02:51 pm »
Imposible, no ja banqueta, jugadors ja cansats a la primera volta, un estil de joc que tan sols o sap el Moya, crec que ni els jugadors saben on están, si es tinguesin calers i poguesim fitxar un parell de nous elements, a part de AXEL i PAGES, encara podríem somiar però pensem que de nou será una temporada de patir............ si no i posen remei els que prenen decisions, que o dubto.

Tant de bo es cansessin a la primera volta, perque aquests estaven ja cansats des de la jornada 5...

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #6 el: 30 de Novembre de 2008, 10:37:46 am »
ahora saldran buenas oporrtunidades de buenos jugadores no veis que los equipo no pagan ya an desaparecido algunos clubs de tercera y otros que dan la baja por no poder pagar lo unico que hay que conocer el mercado ¿tenemos esa persona? creo que no :xin-xin

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #7 el: 01 de Desembre de 2008, 13:13:39 pm »
En aquests moments no és pot dir que tinguem la linia encaminada, pero aferrant-nos que els equips del moya són de segones voltes podem arribar a pujar. Algú recorda l´any de tercera quant ens va costar estar a dalt?

Connectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #8 el: 01 de Desembre de 2008, 18:31:01 pm »
I tant, sens dubte que pujarem, a la lliga quedarem primers amb una diferència de 15 punts sobre el segon classificat, i un cop al play-off els contraris ni es presentaràn a jugar les eliminatories per la por a enfrentar-se al la bestia del Sabadell.
Deixeu que faci una mica de conya, que els anims estan una mica per terra.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

joseph

• Visitant
« Respondre #9 el: 01 de Desembre de 2008, 20:02:45 pm »
I tant, sens dubte que pujarem, a la lliga quedarem primers amb una diferència de 15 punts sobre el segon classificat, i un cop al play-off els contraris ni es presentaràn a jugar les eliminatories per la por a enfrentar-se al la bestia del Sabadell.
Deixeu que faci una mica de conya, que els anims estan una mica per terra.

Lo que mes m'emprenye es que el día que vam guamyar al Terrassa, al treball vaig dir que aquets abans de final de la primera volta, ja ens haurien atrapat, vist lo vist aquell partit i així a estat i aquí tothom estar dien que el proper partit es guanyará i aixi portem cada setmana.
Em de ser realistes, o no ja equip ó no ja entrenador per aquets jugadors, ara mateix estic molt confús.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #10 el: 01 de Desembre de 2008, 21:40:11 pm »
 :grogi

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #11 el: 01 de Desembre de 2008, 23:17:00 pm »
joseph  puede que sea un poco de todo que falte jugadores de nivel 3 o 4 que falte entrenador de eso estoy seguro y ya lo dije en tercera no ahora y el año pasado las pasamos p......as y tambien puede que falte secretaria tecnica y directiva  vamos de todo un poco. :xin-xin :bigcry:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #12 el: 02 de Desembre de 2008, 06:12:13 am »
 :bandera

A mi en sembla que no hi-ha equip ni tampoc entrenador,no només per pujar ni tan Sabal per quedar quarts, tenim equip per quedar on som ara.
També dic que m'agradaria tenir-me de menjar-me això amb patates

:innocent: :innocent: :innocent: :innocent: :innocent: :innocent:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #13 el: 03 de Desembre de 2008, 00:29:59 am »
las cosas pueden cambiar mucho yo aun confio en este equipo cuando recuperemos axel y pep hemos de ir a mas nada sera imposible :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #14 el: 27 de Desembre de 2008, 14:40:02 pm »
la cosa cambia con la liga de filiales si estaremos en pley offffff  unos refuerzos y a subiir :beer2

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #15 el: 30 de Desembre de 2008, 00:43:45 am »
Bueno, este eslogan dio resultado asi que: PODEMOS, PODEMOS, PODEMOS SI!   :bandera  :bandera  :bandera
Ahora en serio, creo que hay equipo y que daremos otra cara con Pages y Axel recuperados al 100%

Ya son muchos años de 2ªB.... Pensemos en positivo: somos el 3er equipo con mas temporadas en 2ªA!
 :bandera  :scut  :fun:  :anims
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.