Autor Tema: A 2 DEL PLAY OFF PASI EL QUE PASI  (Llegit 5808 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: A 2 DEL PLAY OFF PASI EL QUE PASI
« Respondre #40 el: 17 de Desembre de 2008, 21:45:24 pm »
Home, això no és pas un rumor, va ser el president mateix qui va dir-ho. Puntuar a Pamplona i GUANYAR necessàriament a casa al Barça B. Clar que no ho va dir directament, però vaja, en poques paraules és el que s'entén.

El que passa és que si es suma almenys 1 punt davant el Barça B, és el mateix que un empat a Pamplona i victòria davant el Barça B. Per això mateix dic que llavors serà la directiva la qui tindrà que prendre una decissió complicada.

I que consti que jo sempre he defensat a Ramón Moya i que espero que acabi aquesta temporada amb èxit  :icon_exclaim:

Si home si, si no ho dic per tu!

Pero jo dic que puntuar a Pamplona era un empat, una victoria ja és més. I tot té matissos... suposo que depen molt de l'actitut... si l'actitut a Pamplona va ser bona, si a la NCA es juga un partit seriós i s'empata per les circumstàncies que siguin (la piloteta no vol entrar, l'arbitre no té el dia, etc etc), no crec que es carreguin al Moya... ara si ve el Barça i ens en fot 4 doncs, de poc serviran els 3 punts de Pamplona...

Ja sé que no ho deies per mi, i estic molt d'acord amb tu.

El que passa és que potser a vegades alguns xerren massa......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #41 el: 21 de Desembre de 2008, 20:47:58 pm »
Una vegada acabada la jornada continuem a dos punts del Play Off  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #42 el: 22 de Desembre de 2008, 15:56:36 pm »
pues hay que seguir metiendo presion y que la gente no se duerma :scut :xin-xin