Autor Tema: El momento que mejor te sentiste dentro de la pista.  (Llegit 1496 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Hammurabi

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
El momento que mejor te sentiste dentro de la pista.
« el: 25 de Novembre de 2008, 13:57:44 pm »
Muy apagado está esto.

Voy a animarlo un poco planteando una pregunta.

Todos nosotros hemos sido jugadores o al menos aficionados y me gustaría que pusierais aquí cual es el mejor momento que pasasteis dentro de una cancha, la mejor acción, canasta, defensa, lo que sea, pero que os ha extasiado.
« Darrera modificació: 14 de Agost de 2011, 16:55:26 pm per Hammurabi »

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Moderador
  • Jugador Prof.
  • Missatges: 610
Re: El momento que mejor te sentiste dentro de la pista.
« Respondre #1 el: 26 de Novembre de 2008, 20:02:41 pm »
Como jugador, un partido con los Maristes sub-22 en nuestra pista de la calle Latorre repleta de gente jugando un partido de la fase final del campeonato de Catalunya en una temporada memorable, empatamos en un final de infarto ,el partido de vuelta...nos fuimos de fiesta i no veiamos ni el aro pero lo pasamos muy bien,lo mejor el vestuario, es un bonito recuerdo.

Desconnectat llindo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
Re: El momento que mejor te sentiste dentro de la pista.
« Respondre #2 el: 14 de Desembre de 2008, 13:51:22 pm »
hola pichones del creu alta!!!!
us vaig a explicar una anecdota que te com a referencia a en J.P. actualment entrenador d'aqui el creu alta i a mi com a entenador seu en aquell any , J.P. era un noi de 14 anys, jugava com a base de fet era el meu base titular, va ser una temporada durilla perque no haviam guanyat cap partit i per mes inri era l'ultim partit i jugavem a casa (estsvem tots dos a escola pia,despres ja vem vindra cap a ki,jejeje), va se un partit molt igualat es mes a falta de 8 segons per acabar el match i a en J.P. li van fer una falta de tir perdiem d'1 punt, i en J.P. amb aquella fredor per llençar va ficar el primer i ja al menys teniem la prorroga a la butxaca.......jo li vaig dir J.P. cap, tranquil nomes si la ficas guanyem el partit!! jejejeje no k es broma no li vaig dir res per no posar-lo mes nerviós!!! i quan va anar a llençar el segon.....tachan... tachan.......xoffff ff!!!! la va ficar neta a mes el mamonetti dels collons i vem guanyar el nostre unic partit en tota la lliga i vem quedar penultims!!! jejeje peruqe li vem guanyar l'avarage al Sant Medir que era contra l'equip que jugavem,jejejeje tothom va esclatar i l'altre equip va fe run atac a la desesperada i com es normal van fallar,jejejejeje!!!
KIN PARTIDAS EH  J.P.!!!!!