Autor Tema: Equip de Veterans  (Llegit 8680 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Equip de Veterans
« el: 16 de Desembre de 2008, 10:46:53 am »
(bien, no se donde poner este post, no es Primer equip, no es Futbol base, no es femení, no es tribuna...)

Per el hecho es que ya el nuevo equipo de Veterans del CES ha debutado y con victoria en el torneo que se disputó este domingo...

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=460

Según dicen el próximo partido es en la NCA el dia 28... a las 10 h !!!   de la madrugada, quiero decir, de la mañana??
A ver si dicen el rival, pero ya podrian poner una hora un poquito mas... acorde    :surprised:

Por cierto, en las alineaciones que pone la web oficial no sale, pero en la foto sale de pie entre Jaume i Genís un chico que su cara me suena....    :mmmm
« Darrera modificació: 27 de Desembre de 2008, 18:57:20 pm per X-Men Aigua »
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Equip de Veterans
« Respondre #1 el: 16 de Desembre de 2008, 10:52:58 am »
Si Murciano, aquí hay algunas cosas que se olvidan muy rápido... :malament
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #2 el: 16 de Desembre de 2008, 11:14:34 am »
(bien, no se donde poner este post, no es Primer equip, no es Futbol base, no es femení, no es tribuna...)

Per el hecho es que ya el nuevo equipo de Veterans del CES ha debutado y con victoria en el torneo que se disputó este domingo...

Según dicen el próximo partido es en la NCA el dia 28... a las 10 h !!!   de la madrugada, quiero decir, de la mañana??
A ver si dicen el rival, pero ya podrian poner una hora un poquito mas... acorde    :surprised:

Por cierto, en las alineaciones que pone la web oficial no sale, pero en la foto sale de pie entre Jaume i Genís un chico que su cara me suena....    :mmmm

Curioso, sí, si fuera malpensado, me parecería que alguien quiere ocultar algo para que la gente no se encabrite, pero les ha faltado echar mano del Photoshop y hacerlo desaparecer de la foto. O a lo mejor es un olvido inocente inocente, qué es olvidarse el nombre de un tío entre tantos, no ?  ;D
Forero Més Catxondo

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #3 el: 16 de Desembre de 2008, 14:07:49 pm »
Doncs quan ho he llegit ho he trobat una molt bona noticia.
Felicitar a tots els integrants del equip de veterans i als que ho han fet possible.
El que passa és que em sembla que uns quants no continuaran jugant gaire en aquest equip. Potser amb una mica de temps ja es quedaran els jugadors fixes i hi haurà un equip estable.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #4 el: 16 de Desembre de 2008, 14:28:13 pm »
osti, si esta el Avelino, un gran amigo de mi familia  :yes:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat BENGOECHEA

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #5 el: 16 de Desembre de 2008, 17:44:10 pm »
jo com a rival dels veteràns potser pondría al amauter del sabadell el filial sabadell b per fer d'sparring però veient como juga el filial no sè qui ho seria ja que entrenan a terra i per la trajectoria que porten el club els hi podria donar un premi de jugar a la nova creu alta donant lo mateix que sigui lliga o amistòs molts dels veterans que n'entrenan segur que no fan rès i no estaría malament fer alomillo un triangular on tambè participès el vostre filial

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #6 el: 16 de Desembre de 2008, 17:51:32 pm »
Qui pillés aquest equip ara amb uns anys menys tots els jugadors(Panzer Manel,Genís,Lino,Tanco...)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #7 el: 16 de Desembre de 2008, 17:57:36 pm »
Hi ha el gran Jordi. Gran entre els grans!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #8 el: 16 de Desembre de 2008, 21:41:10 pm »

Según dicen el próximo partido es en la NCA el dia 28... a las 10 h !!!   de la madrugada, quiero decir, de la mañana??

si ens va donar moltes alegries, pero després del que va fer el dia de l'Eivissa no m'agrada gens que torni a posar-se la nostra samarreta, m'estimo més que se la posi un altre jugador.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #9 el: 16 de Desembre de 2008, 21:55:01 pm »

Según dicen el próximo partido es en la NCA el dia 28... a las 10 h !!!   de la madrugada, quiero decir, de la mañana??

si ens va donar moltes alegries, pero després del que va fer el dia de l'Eivissa no m'agrada gens que torni a posar-se la nostra samarreta, m'estimo més que se la posi un altre jugador.

Por nuestra parte, creo que hay que pasar página ya que su pasado arlequinado no se lo quita nadie, en su momento fui de los que más escribieron encontra de su proceder, pero nosotros los socios y seguidores no tenemos deudas deportivas con nadie, por otro lado, él sabrá lo que hizo en aquel partido con su forma de "celebración" ante la afición arlequinada, pero eso queda en su conciencia.  DIGO
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #10 el: 16 de Desembre de 2008, 23:15:31 pm »

La història parla per si sola. Jo crec que el Manel es mereix sobradament el vestir la samarreta arlequinada...
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Xandri

• Visitant
« Respondre #11 el: 16 de Desembre de 2008, 23:16:22 pm »

La història parla per si sola. Jo crec que el Manel es mereix sobradament el vestir la samarreta arlequinada...

Estic amb el company Labtec, s'ha de passar pàgina...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #12 el: 17 de Desembre de 2008, 00:30:43 am »

Por nuestra parte, creo que hay que pasar página ya que su pasado arlequinado no se lo quita nadie, en su momento fui de los que más escribieron encontra de su proceder, pero nosotros los socios y seguidores no tenemos deudas deportivas con nadie, por otro lado, él sabrá lo que hizo en aquel partido con su forma de "celebración" ante la afición arlequinada, pero eso queda en su conciencia.  DIGO

totalmente de acuerdo hiciera lo que hiciera el dia que marco con el ibiza y le molestara a algunos mas que a otros hay que pasar pagina y pensar que manel a echo mucho por nuestro equipo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #13 el: 17 de Desembre de 2008, 07:31:01 am »
Ja us dic jo que el Manel es igual o mes que vosaltres un GRAN ARLEKINAT

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #14 el: 17 de Desembre de 2008, 11:43:06 am »
Sabeu quin és el gran problema que ha tingut sempre el C.E. Sabadell per crear (i mantenir) un equip de veterans :icon_question:
Doncs no és cap altre que el típic i canaller 'si ve fulanitu, no vinc jo'. :paret Amb tots els respectes, crec que aquí estem fent quelcom similar amb en Manel, que no vull defensar-lo en referència al que ja sabem tots que va fer en la seva última visita a l'estadi de la Nova Creu Alta com a jugador en actiu.
Passem pàgina i a mirar endavant.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #15 el: 17 de Desembre de 2008, 15:04:13 pm »
me alegro por esos jugadores que an vestido nuestra camiseta con tanta dignidad gracias por volver :balla

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #16 el: 17 de Desembre de 2008, 15:47:22 pm »
Que jo sàpiga Manel no va fer cap gest o celebració en contra de l'afició arlequinada, sinó a algú que l'any anterior l'havia fet fora...
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #17 el: 17 de Desembre de 2008, 20:46:57 pm »
Que jo sàpiga Manel no va fer cap gest o celebració en contra de l'afició arlequinada, sinó a algú que l'any anterior l'havia fet fora...
i la comparsa de circ que va montar?
si se'l va fer fora d'aqui (i no, només d'aqui) per alguna cosa seria...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat erotips

• Aleví
  • Missatges: 54
  • Visca el Sabadell!
« Respondre #18 el: 17 de Desembre de 2008, 22:58:01 pm »
Aquest post no va de fulanito ni manganito.

Crec que va sobre l'Associació de Veterans...

És una cosa que fa club i que crec que és bo que ex-jugadors històrics estiguin reunits i implicats d'alguna manera amb el CES.
Honor al Sabadell! Honor a la ciutat! I visca el nostre club sempre estimat!
Centre d'Esports Sabadell Futbol Club, 1903

http://www.cesabadell.cat - http//store.cesabadell.cat - http://www.facebook.com/cesabadell - http://www.twitter.com/cesabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 17 de Desembre de 2008, 23:07:30 pm »
És una bona notícia que l'agrupació de veterans es revitalitzi.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...