Autor Tema: neteja-vidres  (Llegit 1943 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
neteja-vidres
« el: 23 de Desembre de 2008, 17:31:51 pm »
buffff...quina rabia 

aquest migdia quan anava a treballar, m'he parat al semàfor i m'he vist assaltada per neteja-vidres que sabó en mà i un somriure em demanaven de netejar-me els vidres. Jo duc el cotxe net i els vidres impecables, així que li he dit que no amb el cap, amb el dit, amb la veu...ha passat de mi i m'ha llençat al vidre un liquit suposadament sabó...m'emprenyat i he contraatacat amb l'aigua del meu limpia, que te els xorros malament, i posant en funcionament els limpias..al tio li ha caigut el trasto que fa servir per netejar i com els xorros estàn malament, acabat mullat...a sobre he baixat la fiestreta per si volia alguna cosa...ha marxat cap el cotxe de derrera...

si tinc els vidres bruts i donant el meu consentiment, no em sap greu que m'els netejin, peró si li dic que no doncs m'encabrito!!!

resultat: vidres bruts altre vegada  :rant:
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re: neteja-vidres
« Respondre #1 el: 23 de Desembre de 2008, 21:40:04 pm »
esa gente es jodia algunos aunque le digas que no te los limpian igual mi padre hace muchos años por culpa de eso tubo un choque con el coche  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #2 el: 24 de Desembre de 2008, 12:16:17 pm »
A este gente es muy difícil pararle los pies, lo mismo pasa con los músicos que se pasean en FGC... Aparte de que molestan (muchos más que cantar, gritan), te miran con mala cara, y algunos hasta murmullan en su idioma, si no les das algo suelto...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #3 el: 24 de Desembre de 2008, 22:46:32 pm »
umbria pues a nosotros lo ke nso paso una vez fue lo mismo, pero bueno despues de decirle ke no a la gitana los limpio, le fuimos a dar la moneda era una moneda de 2 euros la tia muy lista la kojio y lanzo al sillon de atras una de 5 centimos "haciendo supuestamente ke se le caian dentro" le dimos un euro nos pidio otro mas le dimos al final dos, 3 dias mas tarde me entero ke a otro amigo le paso lo mismo, resultado? los muy listos lanzan una de 5centimos detras haciendo ver ke se les cae para kedarse el doble de lo ke le ivas a dar, luego te pones a buscar i en vez de encontrar 2 euros encuentras 5!

lo digo por aki por si alguno se encuentra en la situacion, ke le hacen eso, ke le diga a la gitana ke abra la mano antes de soltarle mas euros, ke estamos en crisis i ellos si realmente les falta dinero para comer ke se arranken los dientes de oro y los vendan!

buenas fiestas! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #4 el: 25 de Desembre de 2008, 17:19:20 pm »
lo suyo es decirle que no y si ves que se deciden a hacerlo antes de que echen el liquido asomarte por la ventana y decirle no los limpies qu note voy a dar nada y si aun asi los limpian cerrar la  y cuando acaben no hacerle ni caso  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 25 de Desembre de 2008, 23:40:20 pm »
Jo fa uns 8 anys al carrer Diputació, cantonada amb Bruc, vaig atropellar amb la furgoneta a un netejavidres sense voler, i vaig tenir un important problema. Al final, tot va quedar en res, ja que el tio, quan vaig trucar a la policia va marxar ranquejant i corrents.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #6 el: 26 de Desembre de 2008, 22:57:07 pm »
Jo les 2 o 3 vegades que m'he trobat amb aquesta situació, i despres de dir clarament ke no vull kem "rentin els vidres" i al veure l'inminent caiguda de likid sobre el vidre, he optat per moure el cotxe, si sco el primer de la fila, accelerar rapidament, i si soc l'ultim,marxa enrera.... casualment, mai me trobat entre dos cotxes i he pogut maniobrar....