Autor Tema: Viaje a los MADRILES  (Llegit 2013 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
Viaje a los MADRILES
« el: 16 de Desembre de 2008, 19:52:30 pm »
El 28, 29 y 30 me voy con la familia a Madrid. Si alguno de vosotros a ido me podeis ayudar.
¿Que debo de ver?
¿Donde comer barato y aceptable?
¿Donde ir?
etc, etc...
Gracias

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re: Viaje a los MADRILES
« Respondre #1 el: 16 de Desembre de 2008, 21:50:29 pm »
vigila la cartera al carrer "preciados"
Si demanas un entrepà especifica com vols el tomàquet (més que res perque el posen tallat)
Doncs que et vingui de gust.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #2 el: 17 de Desembre de 2008, 13:41:22 pm »
Per menjar be en aquest restaurant  es un restaurant molt castizo

http://www.malacatin.com/entrada.htm

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
« Respondre #3 el: 17 de Desembre de 2008, 15:51:17 pm »
Per menjar be en aquest restaurant  es un restaurant molt castizo

http://www.malacatin.com/entrada.htm

Lo tendre en cuenta y si me pilla cerca ire a ponerme hasta el ojete.  :icon_mrgreen:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #4 el: 17 de Desembre de 2008, 18:17:37 pm »
Chueca és un barri que si tens parella femenina, te pot divertir passejar-hi, però cuidado a les nits, que se torna perillòs. Si en canvi vas sol i t'agraden les dones, directament, no hi vagis. La plaza de los Cubos, a la nit, tamé es conflictiva.
Te recomano visitar la Plaza de Las Ventas, un monument històric de cap a peus. Prescindeix de la estatua del oso i el madroño, es cutre, i sobretot, pensa que els matins i els vespres allà és molt fred, amb boira al matí. Per cotra el migdia el sol calenta molt. Porta xaqueta comoda però que te la pugues traure al migdia.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #5 el: 17 de Desembre de 2008, 19:56:15 pm »
Vaig fer la mili allà, i val la pena veure el Retiro, el palacio de cristal, el palacio de oriente, et pots pasar pel centre català, si es que encara hi és, situat a la plaça d'espanya, abans hi havia uns locals subterranis amb molta marxa a la zona de "arguelles" i "callao", però ja han passat molts anys, jo vaig estar sempre molt bé, i mai em van tractar diferent per ser català, ho vaig passar de conya, inclús podies anar a veure partits de primera amb descompte ensenyant el carnet militar, ( inclós un R.Madrid-Sabadell ).
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #6 el: 17 de Desembre de 2008, 21:47:09 pm »
yo ayi tengo unas cuantas casas y un rancho y la verdad intenta ver lo maximo posible, bernabeu, paseo castellana, cibeles, el pardo, el valle los caidos, plaza españa, plaza del sol, el escorial,palacio real de aranjuez,atocha,las ventas,parke del retiro, puerta de alcala,el palacio real, no se hay tantas cosas para ver ke son bonitas para pasar un buen dia! espero lo pases por ayi bien y te guste! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #7 el: 18 de Desembre de 2008, 10:36:18 am »
Pregunta-li a GoldelSabadell que hi va sovint.

I si pots fer una escapada a Segovia, no t'ho perdis!.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 18 de Desembre de 2008, 23:38:28 pm »
Sincerament, Madrid es una ciutat que agrada a la quotidianitat. Si hi vas a passar uns dies, no deixis de banda els Museus (sobretot el Prado i el Reina Sofia amb la nova ampliació, realment espectacular). Si vas al Pardo i tens ganes pots passar-te pel Jardí Botànic, pero no es res de l'altre mon, tot depen si t'agrada. Per passejades maques un diumenge tens el Retiro i Salamanca si et tira lo pijerio i Rastro i parades de Llibres si ets més bohemi.
La Gran Via es molt famosa, però francament... a mi no em fa el pes, molt ego madrileny i poca xixa. Aixo si, podries parar a fer un mos al Circulo de Bellas Artes, la vista t'ho agrairà.
Per la nit, jo no soc de sortir de festa a ciutats que no son la meva, pero m'agrada força l'ambient de La Latina, Bonano i els locals de per allà... més aviat bohemis i amb espectacles concrets bastant interessants (hi recordo un de Sara Baras bastant bo).
I si ets dels de tapeo madrileny, el centre i els seus garitos són lo més indicat. A mi personalment no em fa el pes aixo de la canya i la tapa gratis en un local atapeit on no pots ni respirar, pero si ets dels de fer el 'typical' del lloc on vas, ja ho saps, Plaza Mayor i voltants.
I ja amb temps, doncs podries fer la patejada que vaig fer jo una vegada. Toledo-Palacio Real-Plaza España-Plaza Mayor-Museu d'Historia de la Ciutat-Rastro i a jalar.
Per jalar jo sempre vaig a un Restaurant Italià molt pero que molt bo, però no t'hi sabria fer arribar :p

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
« Respondre #9 el: 19 de Desembre de 2008, 17:57:00 pm »
yo ayi tengo unas cuantas casas y un rancho y la verdad intenta ver lo maximo posible, bernabeu, paseo castellana, cibeles, el pardo, el valle los caidos, plaza españa, plaza del sol, el escorial,palacio real de aranjuez,atocha,las ventas,parke del retiro, puerta de alcala,el palacio real, no se hay tantas cosas para ver ke son bonitas para pasar un buen dia! espero lo pases por ayi bien y te guste! :beer2

Gracias a todos por vuestra ayuda y feliz navidad.