Autor Tema: confiança amb l' entrenador i amb els jugadors  (Llegit 2980 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat castell33

• Aleví
  • Missatges: 50
confiança amb l' entrenador i amb els jugadors
« el: 17 de Desembre de 2008, 21:52:56 pm »
cal donar un marge molt mes ampli de confiança amb aquest entrenador,no es pot estar sempre amb l' ultimatum al darrere.nomes cal presenciar un dels seus entrenaments en directe i veureu com es deixa autenticament la pell,per traduir la seva agressivitat als jugadors.Es per aixo que demano tranquilitat a l'entitat,i encara que aquest diumenge no guanyem,cosa que no passara perque als cules n'hi fotrem 5,no es cessi a l' entrenador.anims,que TORNAREM A SER GRANS.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: confiança amb l' entrenador i amb els jugadors
« Respondre #1 el: 17 de Desembre de 2008, 21:57:01 pm »
Un missatge molt encertat per començar i que comparteixo totalment. :ok
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #2 el: 17 de Desembre de 2008, 23:13:41 pm »
Un missatge molt encertat per començar i que comparteixo totalment. :ok

Jo també... :bandera

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #3 el: 17 de Desembre de 2008, 23:45:33 pm »
mi confianza la tendran mientras ganen que es lo unico que vale los resultados :beer2

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #4 el: 18 de Desembre de 2008, 08:33:03 am »

jo també estic al 100% amb aquest post. SÍ A MOYA QUE DURANT 2 TEMPORADES I PICO HA COMPLERT... i ha estat dels pocs que ho han fet en aquest club.

Sí a Moya i a un marge de confiança més ampli.

Vull transmetre a la directiva que aquest és un pensament de la majoria dels arlequinats. Encara que diumenge empatem.

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #5 el: 18 de Desembre de 2008, 08:44:13 am »
Confiança i tranquilitat
VISCA EL SABADELL

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #6 el: 18 de Desembre de 2008, 11:38:31 am »

Yo tambien estoy deacuerdo con este post Moya tiene que ser el entrenodor que suba al centre desports sabadell a 2ª A,SEA ESTA O LA PROCSIMA TEMPORADA.
cONFIANZA TOTAL CON MOYA.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #7 el: 18 de Desembre de 2008, 11:39:33 am »
pero que le den lo que necesita, saldremos ganando todos!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 18 de Desembre de 2008, 11:56:46 am »
Moya esta firmant la segona millor temporada a Segona B dels ultims 20 anys. Tot i la mala ratxa estem a 2 puntets del quart. Deixem treballar, que els canvis mai són bons a meitat de temporada. Moya sempre ha complert objectius i ara que recuperarem efectius, si el deixem treballar, la segona volta sera bona. N'estic segur.

Visca aquest post!

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #9 el: 18 de Desembre de 2008, 16:03:01 pm »
També estic amb el post.

Deixem treballar. El Moya tothom el coneix. El que promet ho compleix. I si no ens agrada el seus estil de joc, doncs es planteja quan comença la temporada.

SANGUI

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #10 el: 18 de Desembre de 2008, 16:09:54 pm »
Totalmente de acuerdo, con Moya (y algun fichaje  :whistle:), podriamos tener una temporada bastante buena. Ya se que direis que no hay dinero para fichar pero hay equipos con problemas donde podemos pescar, vease Alicante, Logroñes, Leganes, Lleida... y un largo etc., donde seguro hay tios buenos que nos ayudarian a mejorar y sobretodo a bajo coste  :beer2.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #11 el: 18 de Desembre de 2008, 16:19:13 pm »
Aunque su sistema alguna vez me ha dejado indiferente por la forma en la que juega el equipo, también es verdad que es el entrenador que hasta el momento no ha fallado en sus pronósticos de fin de temporada, por lo que el cambio no sería justo sin haber suspendido el curso.

SI A RAMÓN MOYA
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat alberto

• Aleví
  • Missatges: 68
« Respondre #12 el: 18 de Desembre de 2008, 16:30:23 pm »
confiança a ramon moya :bandera :yes:

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #13 el: 18 de Desembre de 2008, 18:26:03 pm »
Totalment d'acord. Endavant Ramon Moya, si fins ara ho a fet bé :ejem...

Salut!

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #14 el: 18 de Desembre de 2008, 19:14:05 pm »
aixo es molt fàcil diru aquí i ara, pero el diumenge en el camp, al minut 1 de partit ja es sentiran crits contra Moya, i si perdem(espero k no) al final del partit tothom el xiularà.
Però ara es facil diru després d'una victória...
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #15 el: 18 de Desembre de 2008, 19:40:04 pm »
Jo crec que la lliga espanyola en general ha de tenir mes confianca amb els entrenadors... Mireu la lliga angles: Sir Alex, Arsene, Rafa... es guanyin o no es guanyin titols, l'entrenador continua i al cap dels anys es recullen bons fruits.

Endavant Moya, endavant CES!

Salut a tots!
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #16 el: 18 de Desembre de 2008, 19:44:47 pm »
aixo es molt fàcil diru aquí i ara, pero el diumenge en el camp, al minut 1 de partit ja es sentiran crits contra Moya, i si perdem(espero k no) al final del partit tothom el xiularà.
Però ara es facil diru després d'una victória...

Si, però tots aquests que criden des del minut 1 -per mi sense cap criteri- tan els hi fa que hi sigui Moya, Rubi, Mora, Montes, o qui sigui....... sempre sel's escolta i no pas per animar.

El que jo no entenc, és que ells no entenguin que cridar contra l'entrenador, jugadors o directiva durant els 90 minuts, és cridar contra el Sabadell i la samarreta  :bandera  I això evidentment  no ajuda.

Que es cridi o es mostri el descontentament o alegria abans o després -millor després- d'un partit crec que és molt lícit i és que que s'hauria de fer, però durant els 90 minuts el que fa és crear crispació entre la grada i també a l'equip. En definitiva, que es resta més que es suma.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #17 el: 18 de Desembre de 2008, 21:02:06 pm »
Sempre he defensat al Moya, crec que es el entrenador ideal pel CE Sabadell, potser té un estil de joc que no els hi agrada a uns, però la realitat esque estem encara a dos puntets del ascens, i aquesta temporada estic convencut que estarem entre els quatre primers, tranquilitat i confiança!
 :thumbsup:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #18 el: 18 de Desembre de 2008, 21:10:56 pm »
Jo seré més crític i considero que si no sóm capaços de guanyar aquest diumenge em de destituir a l'entrenador.
Van masses jornades sense guanyar un partit a casa i moltes jornades fent partits lamentables. Si que vam guanyar diumenge passat a camp de l'Osasuna B però que aquesta petita millor a de tenir una continuitat, no pot ser q guanyem un partit cada 2 messos per fer callar a la gent i dsp estiguem 4 o 5 partits sense fotre res.

Apart d'això, crec que si és que s'ha de fer fora a l'entrenador hauria de ser JA, ara que hi haurà un parón per Nadal i d'una manera ho altre hi ha més temps per a buscar a un entrenador de garanties (si és que n'hi ha algun).

En conclusió, que si no sóm capaços de guanyar 2 partits seguits ni de guanyar a casa dsp de 5 partits sense fer.ho més val que el primer que surti per la porta sigui l'entrenador, i darrere seu uns quants jugadors.

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #19 el: 18 de Desembre de 2008, 21:36:20 pm »
Jo seré més crític i considero que si no sóm capaços de guanyar aquest diumenge em de destituir a l'entrenador.
Van masses jornades sense guanyar un partit a casa i moltes jornades fent partits lamentables. Si que vam guanyar diumenge passat a camp de l'Osasuna B però que aquesta petita millor a de tenir una continuitat, no pot ser q guanyem un partit cada 2 messos per fer callar a la gent i dsp estiguem 4 o 5 partits sense fotre res.

Apart d'això, crec que si és que s'ha de fer fora a l'entrenador hauria de ser JA, ara que hi haurà un parón per Nadal i d'una manera ho altre hi ha més temps per a buscar a un entrenador de garanties (si és que n'hi ha algun).

En conclusió, que si no sóm capaços de guanyar 2 partits seguits ni de guanyar a casa dsp de 5 partits sense fer.ho més val que el primer que surti per la porta sigui l'entrenador, i darrere seu uns quants jugadors.

Yo estoy con Ferni, está muy bien ganar de vez en cuando fuera de casa, pero si eso no se termina de redondear con una buena linea en casa... mal vamos. Y aparte, los socios que han pagado 165€ por ver a un supuesto equipo de play off, al que no le faltaría gol gracias a los fichajes de Joel, Javi y Axel, no merecen ver esa aberración al futbol que han sido los últimos 4 partidos. Y con esto no quiero decir que quiera ver al Barça jugando en la NCA, o que no sea consciente de lo que es la 2ªB, pero es cierto que ya que vamos al campo a pasar frío, me gustaría ver a mi equipo trenzar alguna jugada y a los delanteros que antes se hinchaban a meter goles que lo hicieran también aqui alguna vez, en vez de marcar de penalty, de ir ganando sin mucha brillantez y estar más de 45 minutos sufriendo por el resultado y que alfinal el rival nos empate, siendo este algo mas que una banda de cualquier pueblo de valencia, etc. como viene pasando últimamente. :beer2