Molt bona enquesta.
Després de portar gairebé un mes sense veure futbol a la NCA i havent donat inici la segona volta crec que és important sapiguer amb quin sabor de boca van sortir ahir els aficionats del camp.
Les meves sensacions són d'equip que a base de disgustos a millorat alguns aspectes especialment defensius, a millorat en actitud però que setmana rere setmana demostra tenir una manca de qualitat i de idees bastant important.
Una vegada més parlaré de "dessilusió generalitzada", d'impotencia de veure que tenim un equip q per moltes ganes que hi possi no arrivaria al nivell necessari per a estar a dalt tal com s'ens va prometre des d'un principi.
Lo pitjor de tot és que no es pot demanar gaire cosa més a l'equip, no es pot demanar a jugadors lents i incapaços de driblar a un adversari que de cop i volta siguin ràpids i que siguin capaços d'anar-se'n de 2-3 tios. És trist però és així, i per això ahir vam empatar però tampoc sóc capaç de criticar a l'equip, perq si t'ho pares a pensar els culpables de la nostra situació no són els jugadors ni l'entrenador, la cosa ve de molt lluny i de llarg.
En fi... que jo ahir vaig entrar a la NCA possant la mà al foc de que la setmana que ve guanyarem el derbi però que ahir retornant a la NCA m'en donc compte de que serà bastant complicat poder treure alguna cosa en el derbi. Això sí! apesar de tot allà estarem tots animant.