Enquesta

¿Quina impressió us va fer el partit entre el Sabdell i el Badalona

Molt bona
Bona
Bastant bona
Regular
Malament
Decepcionant

Autor Tema: Impressió del aprtit entre el C.E. Sabadell- Badalona  (Llegit 1115 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadellcampió

• Aleví
  • Missatges: 51
  • Gènere: Masculí
  • No se fracasa hasta que se deja de intentar.
Impressió del aprtit entre el C.E. Sabadell- Badalona
« el: 18 de Gener de 2009, 20:52:06 pm »
Jo ja ho dic que a mi m' han deccecionat ja que podiem guenyar amb unes poques ocasions bones de gol! :plora :plora
la proxima vegada contra el Terrasa guanyarem!! :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :bola :bola :bola
"El talento depende de la inspiración, pero el esfuerzo depende de cada uno."

Xandri

• Visitant
Re: C.E. Sabadell-Badalona
« Respondre #1 el: 18 de Gener de 2009, 22:36:35 pm »
Bona, però només en defensa. :confused:

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #2 el: 18 de Gener de 2009, 22:49:05 pm »
Que hem tingut mala sort. Un partit, com el de la Gramanet, que s hauria d haver guanyat vista l actitud del rival.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #3 el: 19 de Gener de 2009, 20:42:38 pm »
 :bandera :bandera :bandera :bandera

Em millorat en defensa però per el demés segueix igual no marquem  :veryangry: :veryangry:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Sabadellcampió

• Aleví
  • Missatges: 51
  • No se fracasa hasta que se deja de intentar.
Impressió del aprtit entre el C.E. Sabadell- Badalona
« Respondre #4 el: 19 de Gener de 2009, 22:15:41 pm »
començo jo:
per a mi seria Regular ja que bè la defensa ja que vam retenir al Badalona peró fluix l' atac i si seguim en aquesta línia no pujarem a segona A, nois ens hem d' espavilar!!!
"El talento depende de la inspiración, pero el esfuerzo depende de cada uno."

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
Re: Impressió del aprtit entre el C.E. Sabadell- Badalona
« Respondre #5 el: 19 de Gener de 2009, 22:27:23 pm »
Molt bona enquesta.
Després de portar gairebé un mes sense veure futbol a la NCA i havent donat inici la segona volta crec que és important sapiguer amb quin sabor de boca van sortir ahir els aficionats del camp.

Les meves sensacions són d'equip que a base de disgustos a millorat alguns aspectes especialment defensius, a millorat en actitud però que setmana rere setmana demostra tenir una manca de qualitat i de idees bastant important.
Una vegada més parlaré de "dessilusió generalitzada", d'impotencia de veure que tenim un equip q per moltes ganes que hi possi no arrivaria al nivell necessari per a estar a dalt tal com s'ens va prometre des d'un principi.
Lo pitjor de tot és que no es pot demanar gaire cosa més a l'equip, no es pot demanar a jugadors lents i incapaços de driblar a un adversari que de cop i volta siguin ràpids i que siguin capaços d'anar-se'n de 2-3 tios. És trist però és així, i per això ahir vam empatar però tampoc sóc capaç de criticar a l'equip, perq si t'ho pares a pensar els culpables de la nostra situació no són els jugadors ni l'entrenador, la cosa ve de molt lluny i de llarg.

En fi... que jo ahir vaig entrar a la NCA possant la mà al foc de que la setmana que ve guanyarem el derbi però que ahir retornant a la NCA m'en donc compte de que serà bastant complicat poder treure alguna cosa en el derbi. Això sí! apesar de tot allà estarem tots animant.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
Re: Impressió del aprtit entre el C.E. Sabadell- Badalona
« Respondre #6 el: 20 de Gener de 2009, 00:03:36 am »
para mi bastante buena se tuvieron ocasiones 4 o 5 muy claras, se jugo bien en defensa que con la llegada de pelegri y pep aun mejorara, pienso que estamos en la buena linea pero no podemos esperar mas hemos de empezar a sumar de 3 en 3 ya a partir de terrassa  :beer2 :beer2
visca el sabadell