Autor Tema: Badalona - Sabadell  (Llegit 5694 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
  • Gènere: Masculí
Re: Badalona - Sabadell
« Respondre #20 el: 15 de Setembre de 2005, 18:19:38 pm »
En principio el unico que jugara sera Pablo Sanz. Peque se volvio a lesionar ayer y Hammouch y Txiki se recuperan pero muy lentamente.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #21 el: 15 de Setembre de 2005, 18:27:25 pm »
Sense voler cambiar la historia i sense negar que el barça ha sigut perseguit per catala, als demes catalans tambe en diversos moments ens han fotut per ser-ho pero que no ens vulguin fer passar bou per bestia grossa, com anteriorment volia dir tot aquest menysteniment dels mitjans per el que no sigui blaugrana que reflecteix l'actitud de TV3 en vers el contracte per les retransmisions dels equips de segona B, demostra que el que realment els interesa no es la historia sino els euros i com ja sabem el gran sac d'euros d'aquest pais es el Barça i d'alla xupa molta gent. Jo creia que al qui s'ha d'ajudar es al que mes dificultats te i enlloc d'aixo als de segona B ens volen donar una almoina mentres al poderos  Barça que ho te tot i fins i tot aixi i tant catala com es "cobra" per portar la marca Catalunya a la samarreta, TV3 li dona una calerada. Que no es justifiquin amb la historia i reconeguin d'una vegada que tot plegat no es mes que un gran negoci.
Si jo tb estic en contra dels contractes TV3 i els favoritismes i tambe dels privilegis que tenen vers altres clubs del pais. ;)

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #22 el: 15 de Setembre de 2005, 19:01:36 pm »
s vritat peqe inclus l spanyol gairebe no l veiem a la TV3
i ja per no dir l equips d segona b  :veryangry:
a mi m'agradaria qe televisesin algun partit del sbd pero quan juga fora :yes: :yes:
Visca l sbd :scut :bandera
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #23 el: 16 de Setembre de 2005, 17:33:52 pm »
Crec que les crítiques cap a tv3 són bastant merescudes -des dl punt de vista d'aficionat arlequinat-, però no+ volia fer una petita puntualització: l'any passat es va fer una cobertura bastant interessant dels clubs de 2ªA. A més del partit del cap de setmana, cada dilluns s'emetia Futbol Cat (on 20 minuts es dedicaven als resums i un reportatge -personalitzat en un jugador- per equip de la 2ªA). En aquest programa tb s'emetien els resums de 2ªB i 3ª. La veritat és q encara no m'he preocupat de mirar si aquest any torna... suposo q de moment, pel problema amb els drets d'imatge, encara no hi és.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #24 el: 16 de Setembre de 2005, 18:50:41 pm »
Jo espero que tots els clubs catalans de 2B no cedeixin en les negociacions amb TV3, i cap firmi amb la televisió catalana si no s'aconseguiex firmar lo que el principi es volia. Prou ja de torejar el Sabadell i el futbol català per TV3. Sino s'aconseguiex un bon contracte televisiu, millor no firmar. I espero que tots els clubs catalans estiguin units en això, i que cap vagi per el seu compte.

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #25 el: 16 de Setembre de 2005, 18:52:28 pm »
Penso que s'hauria de negociar cada club per separat i que cadascú decidès....si al club li va bé aquest ingrès i pensa que es adequat que signi i sino...que els hi tanquin les portes als nassos...
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #26 el: 16 de Setembre de 2005, 22:49:20 pm »
Doncs no seria mala idea  :(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #27 el: 16 de Setembre de 2005, 22:58:53 pm »
C.E.Sabadell- St. Andreu a les 18 de la tarda, pertant no el fan per la tvbarça

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat ROA

• Aleví
  • Missatges: 45
« Respondre #28 el: 17 de Setembre de 2005, 10:57:40 am »
Doncs encara que em possi en contra de tots crec que no estem ni nosaltres ni els altres equips en situació de força: la 2ª B interessa de forma limitada a la audiencia i això fa que TV3 es replanteji la seva asignació econòmica a aquesta categoria. No els estic disculpant, solament possant-me a la seva pell. Per altra part, crec que una televisió pública i catalana, si alguna cossa ha de velar, és precisament per les minories, i en aquest sentit no estic d'acord amb la seva prepotencia.
Siguem clars: ¿els equips de 2ªB necesiten els calers de TV3?

Salutacions de Pili i Nerea

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #29 el: 17 de Setembre de 2005, 14:16:10 pm »
Crec que no els necessiten pero per tapar "forats" si, si hem de prescindir de TV3 que no s'ho pensin.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #30 el: 17 de Setembre de 2005, 14:51:15 pm »
no estem ni nosaltres ni els altres equips en situació de força: la 2ª B interessa de forma limitada a la audiencia i això fa que TV3 es replanteji la seva asignació econòmica a aquesta categoria.

El problema no es akest. El problema es q TV3 ha decidit invertir els mateixos diners q l'any passat en el futbol de 2ªB però akest any som més ekips catalans a la categoria, així q menys diners a repartir. No és q hagin decidit invertir menys ;)

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #31 el: 17 de Setembre de 2005, 16:13:32 pm »
si

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #32 el: 17 de Setembre de 2005, 16:39:36 pm »

Que hi hagi més equips vol dir més audiències potencials, concretades en les noves incorporacions a les ones de TV3 de dues aficions més quan hi ha partit.   Per tant, afirmar que la relació cost / benefici puja proporcionalment per TV3 no és del tot exacta.   (i no deixo d´oblidar-me que sempre serà un espai deficitari per a les TV). 
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.