Autor Tema: subfòrum "TXOLLOS ARLEQUINATS"  (Llegit 1646 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
  • Gènere: Masculí
subfòrum "TXOLLOS ARLEQUINATS"
« el: 19 de Desembre de 2008, 14:10:23 pm »

avui el propietari d'un restaurant del meu poble m'ha donat una idea que es podria aplicar aqui: crear un espai on hi hagin "txollos" dels quals ens en puguem beneficiar els arlequinats.

la idea seria posar un subapartat en el qual restaurants, botigues o el que sigui regentat per arlequinats ofereixin un descompte a d'altres arlequinats que en facin una compra.

s'hauria d'estudiar la fòrmula de com es posen les ofertes i com es treuen, peró podria estar força bé.

avantatge només per ser arlequinat? a sabadell o fora de la ciutat? arlequinats que ens comprem entre nosaltres? per què no?
que us sembla?

de moment, hi ha un restaurant mexicà del meu poble que en posaria una...

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re: subfòrum "TXOLLOS ARLEQUINATS"
« Respondre #1 el: 19 de Desembre de 2008, 23:36:03 pm »

avui el propietari d'un restaurant del meu poble m'ha donat una idea que es podria aplicar aqui: crear un espai on hi hagin "txollos" dels quals ens en puguem beneficiar els arlequinats.

la idea seria posar un subapartat en el qual restaurants, botigues o el que sigui regentat per arlequinats ofereixin un descompte a d'altres arlequinats que en facin una compra.

s'hauria d'estudiar la fòrmula de com es posen les ofertes i com es treuen, peró podria estar força bé.

avantatge només per ser arlequinat? a sabadell o fora de la ciutat? arlequinats que ens comprem entre nosaltres? per què no?
que us sembla?

de moment, hi ha un restaurant mexicà del meu poble que en posaria una...

Això seria collonut, bona idea :icon_exclaim:
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 20 de Desembre de 2008, 10:53:51 am »
Jo ho trobo una idea excel.lent i també divertida!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 20 de Desembre de 2008, 18:58:39 pm »
Home, perdoneu, però crec que per a afers personals i ofertes arlequinades tenim el sub-fòrum personals, no?

PERSONALS
Els teus missatges per a altres usuaris. Necessites vendre, comprar o canviar algun objecte? T'en vas de vacances i vols trobar-te amb altres arlequinats? Aquesta es la vostra seccio.

Encara que un negoci... doncs que es rasqui la butxaca, no? ( ;D , webmàster, un 10% de comissió per mi).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #4 el: 21 de Desembre de 2008, 01:38:57 am »
esto es lo ke hacen los xinos no? tengo entendido ke los xinos por ejemplo el ke tiene un restaurante xino le da de comer o le hace un descuento al ke tiene una tienda a cambio de ke el de la tienda le deje los cubiertos por ejemplo a un precio mas barato,

lo encuentro muy buena idea la verdad!
pero entramos en lo de siempre como sabes si esa persona es realmente arlekinada? por el carnet de socio? yo se de muchos ke no son socios este año o llevan dos o tres años sin serlo y son arlekinados a morir! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros