Autor Tema: DIARI SABADELL DE DIMARTS  (Llegit 3117 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

CapaSegonaA

• Visitant
DIARI SABADELL DE DIMARTS
« el: 16 de Setembre de 2005, 11:30:55 am »
Per cert veu veure el diari del dimarts. posava que sonava miguel alvarez per substituir a mora. que us sembla?

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
Re: DIARI SABADELL DE DIMARTS
« Respondre #1 el: 16 de Setembre de 2005, 11:38:47 am »
No crec que sigui bon moment per fer aquestes preguntes. Si no m'equivoco va ser el propi Mora qui va donar el nom i no crec que estigués encertat. S'ha de pensar que el Mora és el nostre entrenador i que ho serà fins a final de temporada. L'equip va en franca progressió de resultats (derrota-empat-victòria) i ha d'agafar la progressió en el joc.

Mora és i serà el nostre entrenador fins a final de temporada i, al final de temporada, si els resultats són bons, voldrem que renovi.

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #2 el: 16 de Setembre de 2005, 12:06:35 pm »
No es que si bon moment o no.jo nomes dic el que vaig llegir al diari. a més a la roda de prensa el mora no va donar el nom de miguel alvarez

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #3 el: 16 de Setembre de 2005, 13:57:27 pm »

Pel que vaig interpretar de la informacio, sembla ser que algu va fer sortir el nom de Miguel Alvarez, sens dubte un bon entrenador que va fer pujar al terrassa a segona a. Tindria morbo pero jo soc de la opinio que es molt lamentable que surtin noms a la 3 jornada. A més, el Mora es mereix tota la confiança, no nomes pel play off sino per la permanencia a dues temporades en que jo em veia a tercera divisio sense remei. coneix el club, la gent i nomes li falta trobar el once ideal, com aquell any del play off que ens sabiem el equip de memoria. ara li fallen varies posicions encara. i a guanyar a badalona. aviam si aquest any els hi diem a tercera a ells. força sbd   I un record per el terrassa, eliminat a la copa del rei per el logronyes.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #4 el: 16 de Setembre de 2005, 14:19:51 pm »
Jo el q vaig veure del diari Sabadell del dimarts és q en una foto al public es veuen al pansobao i el Mutio per allà celebrant el gol  :Paletas:  ;D ;D
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #5 el: 16 de Setembre de 2005, 14:35:57 pm »
si si tens tota la raó
jajajaja i també esta el murciano una fila per damunt i el guti esta de groc una per sota  :ok
bona vista randel  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Alfols

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #6 el: 16 de Setembre de 2005, 16:29:15 pm »
Estic d'acord que en Mora ha resolt moments crítics del Sabadell en moltes ocasions i s'ha de tenir en compte, però aquest any un factor molt important i que a la gent potser se li passa per alt és que té un ajudant que val un imperi i a més una gran persona. Un home que coneix la casa millor que ningú i que a la banqueta desenvolupa un paper importantissim, així com al vestidor, i si no apropeu-vos a l'estadi qualsevol dia d'entrenament.

Si per desgràcia necessitem canviar d'entrenador aquesta temporada pregaria a qui vingui que tingui en compte aquest home!

Endavant cos tècnic!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 16 de Setembre de 2005, 16:38:49 pm »
Jo el q vaig veure del diari Sabadell del dimarts és q en una foto al public es veuen al pansobao i el Mutio per allà celebrant el gol  :Paletas:  ;D ;D

:yes: :yes: jejeje com t'hi fixes eh...... >:D :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 16 de Setembre de 2005, 18:30:26 pm »
capaSegonaA pk as destacat aket tema?, sempre kada setmana intentes fer mal al mora, kada setmana treus un tema en la seva contra, jo al diaria de disabte vaik veure k el centre d'esports sabadell va guanyar am gol de cañadas en el minut 90 a lalfaro i k eren els primers 3 punts i per tand k ia en tenim 4p!
para ia d fikar leña al fok k sempre fas el mateix am el tema mora! el mora es el nostre entrenador i si algun dia diuen k sa de substituir doncs ia mirariem els candidats, de moment dir k el mora es el nostre entrenador agradi o no i la pressio k ia sobre ell es masa forta per 3 partits jugats...daki 4 setmanes o 5 si els resultats no son bons...llavors si k sauria de fer alguna kosa...pero am 3 jornades pensa ia em possibles noms...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #9 el: 16 de Setembre de 2005, 18:36:48 pm »
Pues jo cada semana veig el diari la foto del Mora com entrenador del Sabadell  :tongue3:. Collons, que només portem tres jornades de lliga!!!!

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #10 el: 16 de Setembre de 2005, 18:41:24 pm »
Jo estic flipant......però com podèu defensar d'aquesta manera al Mora............per ò no us adoneu com està jugant aquest equip??? A mi m'arriba a donar vergonya.....Els hi vau veure "jugar" (per dir alguna cosa) davant l'Alfaro??? i davant el Girona???
Si realment estimeu el CES, i volem que el nostre club faci alguna cosa aquesta temporada el Mora ha de sortir el més aviat possible........es patètic!!!!!
Estic molt fart!!!
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 16 de Setembre de 2005, 18:48:24 pm »
si canviem lentrenador ara estamrem en les mateixes, pk ni el entrenador koneix els jugadors ni els jugadors enkara es koneixen...k us penseu k am un altre entrenador el  :scut arrasará? bah! ome si els jugadors no korren el mora no pot fer res deixem fer ome kom dik daki 5 o 6 semanes si lekip juga = jo tmb demanare el kap d lenrenador pero a la 3a jornada?...ni k aguesim perdut els 3 partits..k tenim 4 punts i estem al mitg d la klasificacio...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #12 el: 16 de Setembre de 2005, 18:57:26 pm »
resistencia, encara que hem guanyat un partit, sincerament, el CES ha jugat de pena.....porten tres mesos aquests nanos junts........doncs si que son "señoritos".....quan temps volen estar junt per fer la conjunció de l'equip???
Amb el Mora no hi ha atac, l'estil de joc es patètic.....
Si juguès bé no hi hauria cap problema, pq abans o desprès arribarien els punts, però ara........no podem continuar així. Si esperem més jornades si que serà un perill i massa tard. Es el meu punt de vista.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #13 el: 16 de Setembre de 2005, 18:58:15 pm »
no ho heu entés. Aquest cop ni atacva ni defensava al mora. simplement em sorpren que sigui el diari el primer en treure noms de suposats futurs entrenadors. hauriem de demanar explicacions.

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #14 el: 17 de Setembre de 2005, 01:32:19 am »
el diari va escriure el k va sentir del mora...pk una ma negra la va esta liant...i per aki al forum ia molt merde d aket... :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
« Respondre #15 el: 17 de Setembre de 2005, 01:44:50 am »
Quina mania en distituir a mora. Crec k es un bon entrenador pel sabadell, el tio els fot currar, es una persona coneguda en el mon del futbol i te forces contactes per portar jugadors, dexemlo treballar i amb el temps veurem els seus resoltats. Poca gent faria el que a fet ell am el sabadell

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #16 el: 17 de Setembre de 2005, 13:20:54 pm »
Si el Mora es l'unic que pot fer millor que ho fa ell quin futur ens pinta  :-\
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #17 el: 17 de Setembre de 2005, 16:59:25 pm »
el qe s'a de pensar ara s n guanyar partits i no n canviar al mora perqe s masa aviat per di si ho sta fent be o malament
Visca el sabadell :scut :scut
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell