Jo entenc q per a nosaltres que es llencés aquest escut sigui com un insult. Ara bé, crec que també ens hem de possar una miqueta en el lloc de la gent que o bé ni li agrada el futbol o bé no simpatitza amb els nostres colors, o simplement, no té ganes de pendre's la molestia de guardar o vendre una cosa que no és seva i es troba en el seu nou negoci.
Posseu-vos en la situació d'aquest bon home, li traspassen l'estanc i es troba allà amb un escut del Sabadell de l'any de la "Kika" ,que fas?
A veure en el meu cas el guardaria i pensaria que en faig, si dur-lo a l'estadi, preguntar el valor que pot tenir aquell escut, alguna cosa d'aquestes.
Pero evidentment tothom no és així, hi ha qui guarda coses de record, hi ha qui ho llença tot el q es troba considerant que és més porqueria i que allò fa més nossa que servei. Això ja depén de les manies de cadascú. Jo per exemple també sóc bastant maniàtic amb les coses antigues, sóc dels que penso que les nines de porcellana porten mala estrogança
i no compraria mai cap objecte de segona mà perq no se d'on ve ni qui la fet servir...
Resumint, que aquest senyor no és que sigui cap renegat ni cap mala persona, simplement es troba amb un objecte vell i gros en el seu nou negoci i decideix llençar-lo abans d'intentar trobar-li alguna altre utilitat, no hi ha més, i no crec que sigui motiu per a deixar d'anar a un estanc.