Autor Tema: Aquest dissabte m'han clavat una punyalada  (Llegit 6095 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
  • Gènere: Masculí
Re: Aquest dissabte m'han clavat una punyalada
« Respondre #20 el: 04 de Gener de 2009, 10:54:52 am »
No olvideu el bar a la Rambla crec que es diu SPORT CAFE, ja un santuari de fotografies del C D SABADELL, barrejades amb altres però val la pena anar a pendra algo només per veura´l.
Estar molt aprop d'on era el Cine Rambla i desde fora ja podeu veura una gran fotografia de ISIDRO.
Doncs si, en aquest bar val la pena deixar-se caure. :xin-xin
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #21 el: 04 de Gener de 2009, 11:50:18 am »
Crec que cap arlequinat hauria de comprar més en aquest estanc, després del comentari de Visi....  aquí ja no es tracta de ajudar més o menys (com es comentava de les entitats financeres), sinó de falta de tacte, despreci i fins i tot grolleria, d´un habitant (o de un comerciant que viu), de la ciutat.... :veryangry:

I no hi donis voltis, Visi, que si Terrassa, que si no li agrada el futbol.... el pitjor enemic el tenim a casa nostra i correspon a aquesta espècie que es diu "renegats".... :****

Ale, i més bajanades... Vosaltres parleu de respecte al Sabadell però... respecteu els gustos o opinions dels altres? Si no el volia, perquè havia d'estar obligat a quedar-se'l per nassos? És que vosaltres, si compréssiu un negoci a Barcelona, i en aquest negoci hi hagués un escut del Barça, o de l'Espanyol, no el trauríeu? I si fóssiu a Terrassa, i hi hagués un escut del Terrassa? Més serietat, collons.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #22 el: 04 de Gener de 2009, 11:54:26 am »
Jo entenc q per a nosaltres que es llencés aquest escut sigui com un insult. Ara bé, crec que també ens hem de possar una miqueta en el lloc de la gent que o bé ni li agrada el futbol o bé no simpatitza amb els nostres colors, o simplement, no té ganes de pendre's la molestia de guardar o vendre una cosa que no és seva i es troba en el seu nou negoci.

Posseu-vos en la situació d'aquest bon home, li traspassen l'estanc i es troba allà amb un escut del Sabadell de l'any de la "Kika" ,que fas?
A veure en el meu cas el guardaria i pensaria que en faig, si dur-lo a l'estadi, preguntar el valor que pot tenir aquell escut, alguna cosa d'aquestes.
Pero evidentment tothom no és així, hi ha qui guarda coses de record, hi ha qui ho llença tot el q es troba considerant que és més porqueria i que allò fa més nossa que servei. Això ja depén de les manies de cadascú. Jo per exemple també sóc bastant maniàtic amb les coses antigues, sóc dels que penso que les nines de porcellana porten mala estrogança  :Hecho_polvo: i no compraria mai cap objecte de segona mà perq no se d'on ve ni qui la fet servir...

Resumint, que aquest senyor no és que sigui cap renegat ni cap mala persona, simplement es troba amb un objecte vell i gros en el seu nou negoci i decideix llençar-lo abans d'intentar trobar-li alguna altre utilitat, no hi ha més, i no crec que sigui motiu per a deixar d'anar a un estanc.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 04 de Gener de 2009, 12:21:52 pm »
Posseu-vos en la situació d'aquest bon home, li traspassen l'estanc i es troba allà amb un escut del Sabadell de l'any de la "Kika" ,que fas?
A veure en el meu cas el guardaria i pensaria que en faig, si dur-lo a l'estadi, preguntar el valor que pot tenir aquell escut, alguna cosa d'aquestes.

Tu faries el més lògic e intel-ligent. Però es veu que hi ha gent que no té visió de negoci ni sap guanyar-se clientela allà on va a obrir un negoci.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #24 el: 04 de Gener de 2009, 12:29:38 pm »
 :bandera :bandera

Jo hi anat varies vegades, mes aviat poques,hi no men avia adonat, li podiam regalar un pòster i que'l posi :w00t:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #25 el: 04 de Gener de 2009, 13:59:02 pm »

Tu faries el més lògic e intel-ligent. Però es veu que hi ha gent que no té visió de negoci ni sap guanyar-se clientela allà on va a obrir un negoci.

Si birrero, és el q faria jo, pero també entenc que hi ha gent q no es pendria la molestia de buscar un puesto per guardar aquesta reliquia i acostar-se algun dia a la NCA a veure que li podrien oferir per això.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #26 el: 04 de Gener de 2009, 14:30:13 pm »
yo tmb entiendo que hay gente que no le gusta el futbol, yo tengo amigos y amigas que nunca a visto un partido de futbol ni por la tele ni en el campo, y que no sabe ni de que color viste el Sabadell, o ni tan siquiera el Barça o el Madrid, que tmb a podio ser que le halla pasao a ese chico, es como si nosostros nos pasa con el escudo de algun club de golf, o algun deporte que no nos guste (salvando las distancias) igual hacemos lo mismo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #27 el: 05 de Gener de 2009, 11:18:41 am »
Home, si veus algun escut vell, simplement per un poc de cerebel que tingues, miraràs que és i si no el vols, que en pots traure.
Este tio no en té ni idea de negoci.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #28 el: 05 de Gener de 2009, 16:53:06 pm »
US he llegit
primer dir que em sap greu la desil.lusió que et vas emportar VISI
però a vegades no podem ser tan viscerals, no tohom té simpaties pel CES, a més no sabem si aquest nou estanquer te res contra el CES, potser només és desconeixament.
Perquè no se li proposa restituïr l'escut, vull dir ja que l'antic ha desaparegut, jo diria que per "ignorància", perquè no se li proposa exhibir un nou escut del CES, un escut del S XXI.
Així de "bon rotllo" podriem fer simpatitzar un nou arlekinat,  potser em direu INGENU però crec que abasn de prendre mesures dràstiques (tipus boicot) abans s'ha d'intentar dialogar

VIC.....VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #29 el: 05 de Gener de 2009, 19:24:16 pm »
US he llegit
primer dir que em sap greu la desil.lusió que et vas emportar VISI
però a vegades no podem ser tan viscerals, no tohom té simpaties pel CES, a més no sabem si aquest nou estanquer te res contra el CES, potser només és desconeixament.
Perquè no se li proposa restituïr l'escut, vull dir ja que l'antic ha desaparegut, jo diria que per "ignorància", perquè no se li proposa exhibir un nou escut del CES, un escut del S XXI.
Així de "bon rotllo" podriem fer simpatitzar un nou arlekinat,  potser em direu INGENU però crec que abasn de prendre mesures dràstiques (tipus boicot) abans s'ha d'intentar dialogar

VIC.....VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL
Hola Vic, desil.lusió en aquell moment doncs si, vaig entrar en estat de shock i sort que van trucar al 061, i amb la màscara d'oxìgen a la unitat de crìtics del Taulí vaig superar aquell moment difícil, llavors amb l'ajut de la familia, els amics, els diazepams i les Voll-damms vaig portan bé el dia a dia.
De fet, no n'hi ha per tant, no es per fer-li boicot al estanc, al home no li va agradar aquell escut i el va tirar, que hi farem :-\
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #30 el: 07 de Gener de 2009, 10:29:00 am »
No és del cas, però com que m'ho ha recordat molt ho comento:
Resulta que ja fa anys que amb la dona tenim per costum anar dies solts per Ripoll, Camprodon, Setcases... doncs casualment un dia vam entrar a una botiga de Camprodon a comprar mató i formatge frecs, per la meva -grata- sorpresa em vaig trobar en un establiment decorat amb varis escuts del Sabadell, fotos i un calendari de l'any de la Maria Castanya.
Evidentment no vaig poder-me estar de preguntar del perquè d'aquell devoció pels nostres quadres :bandera :scut i resulta que el pare dels propietaris, resident de tota la vida a Camprodon, era un seguidor arlequinat. Com no, els vaig demanar de conèixer a aquest venerable senyor i així ho van fer. Em va explicar, entre moltes altres coses com, de jove, agafava el tren per venir fins a Sabadell a veure els partits. De ben segur tota una odissea per aquells temps.
En posteriors visites a Camprodon li vaig anar portant pòster actualitzats de la primera plantilla del Sabadell i fins i tot un pòster del partit del Centenari. Amb gran honor i joia puc afegir que aquests pòsters en altres visites posteriors que hi he fet he vist com també han passat a decorar la botiga.
Malauradament ja fa un temps que aquest senyor va morir, però els propietaris de la botiga, en l'última vegada que vaig pujar, ja farà quasi un parell d'anys (el nen encara és massa petit per segons quins trajectes) encara tenien la botiga decorada amb mateixos motius arlequinats. A veure com ho trobarem en la propera escapada.
« Darrera modificació: 07 de Gener de 2009, 11:42:09 am per Manelinho »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #31 el: 07 de Gener de 2009, 10:39:56 am »
Resulta que ja fa anys que amb la dona tenim per costum anar dies solts per Ripoll, Camprodon, Setcases... doncs casualment un dia vam entrar a una botiga de Camprodon a comprar mató i formatge frecs, per la meva -grata- sorpresa em vaig trobar en un establiment decorat amb varis escuts del Sabadell, fotos i un calendari de l'any de la Maria Castanya.
Evidentment no vaig poder-me estar de preguntar del perquè d'aquell devoció pels nostres quadres :bandera :scut i resulta que el pare dels propietaris, resident de tota la vida a Camprodon, era un seguidor arlequinat. Com no, els vaig demanar de conèixer a aquest venerable senyor i així ho van fer. Em va explicar, entre moltes altres coses com, de jove, agafava el tren per venir fins a Sabadell a veure els partits. De ben segur tota una odissea per aquells temps.
En posteriors visites a Camprodon li vaig anar portant pòster actualitzats de la primera plantilla del Sabadell i fins i tot un pòster del partit del Centenari. Amb gran honor i joia puc afegir que aquests pòsters en altres visites posteriors que hi he fet he vist com també han passat a decorar la botiga.
Malauradament ja fa un temps que aquest senyor va morir, però els propietaris de la botiga, en l'última vegada que vaig pujar, ja farà quasi un parell d'anys (el nen encara és massa petit per segons quins trajectes). A veure com ho trobarem en la propera escapada.

te falta terminar la frase....    Recuerda, sujeto y predicado     :shifty:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #32 el: 07 de Gener de 2009, 11:42:53 am »
Malauradament ja fa un temps que aquest senyor va morir, però els propietaris de la botiga, en l'última vegada que vaig pujar, ja farà quasi un parell d'anys (el nen encara és massa petit per segons quins trajectes). A veure com ho trobarem en la propera escapada.

te falta terminar la frase....    Recuerda, sujeto y predicado     :shifty:

Llegeix bé, home... :Paletas:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #33 el: 07 de Gener de 2009, 12:43:07 pm »
 :smart:   Explicate mejor!!!      :-*
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #34 el: 07 de Gener de 2009, 17:46:00 pm »
Doncs ara que ho dius, jo hi vaig estar en aquella tenda de Camprodon farà tres anys o així.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #35 el: 07 de Gener de 2009, 22:56:48 pm »
Va ser entrevistat al cara a cara del DS...i li vaig dur aquell diari....