Autor Tema: I PER QUÈ NO ENS DONEM DE BAIXA TOTS DE CAIXA SABADELL? I BS?  (Llegit 8220 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: I PER QUÈ NO ENS DONEM DE BAIXA TOTS DE CAIXA SABADELL? I BS?
« Respondre #20 el: 27 de Desembre de 2008, 13:10:58 pm »
La pregunta es... A todos esos que pensais retirar el dinero de Banc Sabadell y Caixa Sabadell por no ayudar al CES, ¿de verdad pensais que se van a poner a llorar? ¿Que sin vosotros no van a tirar adelante? Por favor... Y luego soy yo el de las chorradas...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 27 de Desembre de 2008, 13:25:12 pm »
La pregunta es... A todos esos que pensais retirar el dinero de Banc Sabadell y Caixa Sabadell por no ayudar al CES, ¿de verdad pensais que se van a poner a llorar? ¿Que sin vosotros no van a tirar adelante? Por favor... Y luego soy yo el de las chorradas...

:Paletas: :Paletas: :Paletas:, hombre hay bastante "Bill Gates"  por el Sabadell  ya lo sabes por el post de la crisis  xDDDD

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #22 el: 27 de Desembre de 2008, 16:12:47 pm »
Anem a veure;

Jo sóc client de BANC SABADELL des de fa molts anys i ho seguiré sent

Perquè?

1)  Perquè em presta un bon servei i director de sucursal, gestors comercials, etc., amb els que pugui tenir relació no tenen cap culpa de la política de la "cúpula" bancària.  Evidentment NO TRENCARE una relació flluida, per un "pataleig" ideològic.

2)  Per acabar-ho d´adobar sóc client també de CAIXA TERRASSA,  I què ?....   una cosa és l´esport i l´altra la prestació d´un servei financer que pot estar molt ben realitzat (i afegeixo que un director de sucursal de CET de Sabadell és incondicional del Centre d´Esports de tota la vida i soci des de que té us de raó....

3)  BANC SABADELL tot i ajudar poc (i em decepciona que no sigui més), ajuda una mica....    altres entitats (a les que es vol donar un premi immerescut), no ajuden ABSOLUTAMENT RES al Sabadell.  Sobre el tema de les ajudes (repeteixo limitades),que ha prestat aquesta entitat (aguantar "descoberts", finançament de remeses, etc.), podeu preguntar a qualsevol membre de directives anteriores.  No tot es "sponsoritzar" ni donar diners a fons perdut....  mantenir oberta "l´aixeta bancària" també és important  (i qualsevol d´aquí que sigui autònom o estigui dintre d´un departament financer d´alguna empresa ho sabrà....).

Concentrem-nos en aportar idees perquè algún dia aquesta col.laboració sigui més important i oblidem-nos de "protestes testimonials" de 15 o 20 foreros, que a BS i CS, la veritat és que se´ls en "refoten"....

No puc estar més d'acord.
The pride of Catalunya

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #23 el: 30 de Desembre de 2008, 14:25:40 pm »
si ens tanquen les biblioteques, es venen el nen jesús, passen de l'obra social excepte quatre coses de cultura i polítiques per a immigrants (tv3 al migdia...) i no inverteixen en esports d'èlit (però sí fotent propaganda millonària en molts camps de 1a divisió)...

SOM ******* O QUÈ?

PER QUE NO QUEDEM QUE TOTS ANIREM ENTRE EL 1 I EL 15 DE GENER A LA NOSTRA OFICINA A DONAR-NOS DE BAIXA I TREURE TOTS ELS CALERS DE CAIXA SABADELL I BS?
i si tenim hipoteca a treure-ho tot i anar a un altre banc, ja ingressarem només la hipoteca.
Recordeu que cal dir el motiu a l'oficina.

potser així se'ls obre el cervell...

I FER UNA LLISTETA PER VEURE QUI S'UNEIX A AQUESTA LLISTA DE PRESSIÓ POPULAR.

AMB MI JA HI PODEU COMPTAR

bones festes!

I qui ets tu per a dir a on em de tenir o no em de tenir els diners?   :grogi :grogi

Estic d'acord que siguis del Sabadell i vulguis el millor pel nostre club, però d'aquí a venir a reunir gent per a que es donguin de baixa de Caixa Sabadell i BS em sembla bastant lamentable, i de persona molt poc adulta, de bon rotllo t'ho dic, però em sembla un dels post més LAMENTABLES d'aquest fòrum.
Potser és perque per assumptes que no venen al cas t'interessa més que la gent tingui els diners en alguna altre caixa o banc?

Només falta que ens tinguis que dir a on tenim que anar a comprar el pa de cada dia...... ai senyor, on anirem a parar tots plegats.

ei para el carro, que jo no t'estic dient que has de fer ni on has de posar els diners.
legeix-t'ho be i ho veuràs...
per cert, tens el meu permís per anar a la missa del gall... i al chasis cerdanyola per cap d'any!
« Darrera modificació: 30 de Desembre de 2008, 14:31:11 pm per kitanovsky »

Xandri

• Visitant
« Respondre #24 el: 30 de Desembre de 2008, 16:10:54 pm »
si ens tanquen les biblioteques, es venen el nen jesús, passen de l'obra social excepte quatre coses de cultura i polítiques per a immigrants (tv3 al migdia...) i no inverteixen en esports d'èlit (però sí fotent propaganda millonària en molts camps de 1a divisió)...

SOM ******* O QUÈ?

PER QUE NO QUEDEM QUE TOTS ANIREM ENTRE EL 1 I EL 15 DE GENER A LA NOSTRA OFICINA A DONAR-NOS DE BAIXA I TREURE TOTS ELS CALERS DE CAIXA SABADELL I BS?
i si tenim hipoteca a treure-ho tot i anar a un altre banc, ja ingressarem només la hipoteca.

bones festes!

I qui ets tu per a dir a on em de tenir o no em de tenir els diners?   :grogi :grogi

Estic d'acord que siguis del Sabadell i vulguis el millor pel nostre club, però d'aquí a venir a reunir gent per a que es donguin de baixa de Caixa Sabadell i BS em sembla bastant lamentable, i de persona molt poc adulta, de bon rotllo t'ho dic, però em sembla un dels post més LAMENTABLES d'aquest fòrum.
Potser és perque per assumptes que no venen al cas t'interessa més que la gent tingui els diners en alguna altre caixa o banc?

Només falta que ens tinguis que dir a on tenim que anar a comprar el pa de cada dia...... ai senyor, on anirem a parar tots plegats.

ei para el carro, que jo no t'estic dient que has de fer ni on has de posar els diners.
per cert, tens el meu permís per anar a la missa del gall... i al chasis cerdanyola per cap d'any!
Tranquil, que al Ferni para anar al Chasis no necessita el permís de ningú, oi? :fun:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #25 el: 30 de Desembre de 2008, 20:20:57 pm »

SOM ******* O QUÈ?

bones festes!

Tranquil, que al Ferni para anar al Chasis no necessita el permís de ningú, oi? :fun:

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: com ho saps Xandri.. d totes maneres encara no se segur on aniré.

joseph

• Visitant
« Respondre #26 el: 03 de Gener de 2009, 14:32:22 pm »
El club tendría que buscar otros Bancos ó Cajas a nivel Estatal, seguramente si tuvieramos el apoyo por decir de B. Santander, serían muchos los socios ó aficionados  que cambiarían sus ahorros a esa entidad, aparte de darles en todas las narices a los que están presumiendo del nombre de la ciudad.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #27 el: 03 de Gener de 2009, 20:15:14 pm »
NOMES RECORDAR-VOS QUE CAJA DUERO -QUE NO ES PRECISAMENT EL SABADELL ATLANTICO- PATROCINA A TRES CLUBS, VALLADOLID,NUMANCIA I SALAMANCA.POTSER SERIA MES FACIL QUE ENS PATROCINES -PER POSAR UN EXEMPLE- CAJA MADRID QUE NO BANC SABADELL,CAIXA SABADELL,ETC.. :**** :**** :****
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #28 el: 03 de Gener de 2009, 20:30:58 pm »
NOMES RECORDAR-VOS QUE CAJA DUERO -QUE NO ES PRECISAMENT EL SABADELL ATLANTICO- PATROCINA A TRES CLUBS, VALLADOLID,NUMANCIA I SALAMANCA.POTSER SERIA MES FACIL QUE ENS PATROCINES -PER POSAR UN EXEMPLE- CAJA MADRID QUE NO BANC SABADELL,CAIXA SABADELL,ETC.. :**** :**** :****

la meva pregunta es, cajaduero patrocinaria aquests equips si estiguessin a segona b o tercera?
suposo que no, doncs esta clar, si es puja, ja tenim patorcinadors BS/CS

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #29 el: 03 de Gener de 2009, 21:14:15 pm »

la meva pregunta es, cajaduero patrocinaria aquests equips si estiguessin a segona b o tercera?

Es més difícil però existeix excepcions;

Equips de Segona B patrocinats per Bancs o Caixes (Temporada 2008-2009)

Zamora C.F.                         Caja Rural
U.D. Vecindario                    Caja Canarias
Villa Santa Brigida                  Caja Canarias
Granada C.F.                        Cajasur

Crec recordar que també el Real Murcia quan estava a Segona B estava patrocinat per Cajamurcia....

VOLER ES PODER....

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #30 el: 03 de Gener de 2009, 21:41:02 pm »

Crec recordar que també el Real Murcia quan estava a Segona B estava patrocinat per Cajamurcia....

VOLER ES PODER....

Menys el cas del Zamora que el desconec, nomes cal que miris qui son propietaris d'aquestes caixes i qui son els propietaris dels equips. I CajaMurcia en podriem estar parlant durant dies...

joseph

• Visitant
« Respondre #31 el: 03 de Gener de 2009, 23:22:13 pm »

VOLER ES PODER....

I no olvidem que som el tercer equip de Catalunya i amb una historia a l'esquena que es pot valorar molt positivamen, però clar em de donar una imatge de club ben gestionat, que sembla es el camí que portem actualment. PER INTENTAR .........