Anem a veure;
Jo sóc client de BANC SABADELL des de fa molts anys i ho seguiré sent
Perquè?
1) Perquè em presta un bon servei i director de sucursal, gestors comercials, etc., amb els que pugui tenir relació no tenen cap culpa de la política de la "cúpula" bancària. Evidentment NO TRENCARE una relació flluida, per un "pataleig" ideològic.
2) Per acabar-ho d´adobar sóc client també de CAIXA TERRASSA, I què ?.... una cosa és l´esport i l´altra la prestació d´un servei financer que pot estar molt ben realitzat (i afegeixo que un director de sucursal de CET de Sabadell és incondicional del Centre d´Esports de tota la vida i soci des de que té us de raó....
3) BANC SABADELL tot i ajudar poc (i em decepciona que no sigui més), ajuda una mica.... altres entitats (a les que es vol donar un premi immerescut), no ajuden ABSOLUTAMENT RES al Sabadell. Sobre el tema de les ajudes (repeteixo limitades),que ha prestat aquesta entitat (aguantar "descoberts", finançament de remeses, etc.), podeu preguntar a qualsevol membre de directives anteriores. No tot es "sponsoritzar" ni donar diners a fons perdut.... mantenir oberta "l´aixeta bancària" també és important (i qualsevol d´aquí que sigui autònom o estigui dintre d´un departament financer d´alguna empresa ho sabrà....).
Concentrem-nos en aportar idees perquè algún dia aquesta col.laboració sigui més important i oblidem-nos de "protestes testimonials" de 15 o 20 foreros, que a BS i CS, la veritat és que se´ls en "refoten"....