bona nit a tots!
a les 23h en punt formularé la primera pregunta que obrirà dues hores de Marató Arlequinada
la mecànica és molt fàcil:
pregunta-resposta en un màxim de 5 minuts, si ningú no encerta, tornaré a formular jo. Qui encerti formularà i m'enviarà inmediatament la resposta xq jo la pugui validar de seguida i continuar el joc. Només validaré jo la resposta. Els participants només formularán o contestarán per aixó prego m'envieu la resposta el més ràpid possible.
Preguntes només a partir de l'any 2.000 qualsevol pregunta que no respeti aquest termini serà anul.lada i a qui la formula se li restarà 0,50 punts
Puntuació: 1 punt resposta encertada
-0.50 punts resposta erronia
Preguntes conflictives: només decidiré jo que fer amb elles i si arriva el cas, passaré a anul.lar-les i a formular de nou.
Recomanacions:
xq el joc sigui àgil, ràpid i amb el major número possible de preguntes sigueu el més concrets possibles no demaneu masses coses en una sola questió, pel demés poden ser tot lo difícil que volgueu.
Tancaré el joc a la 1h del dia 27 i penjaré la classificació en el mateix post minuts després, essent demà quant ja estem tots descansats que la faré "en maco"
Teniu 20 minuts x a qualsevol dubte o pregunta.
Sort a tots i sobretot que us ho passeu molt bé!!!
EL POST DEL JOC ESTÀ OBERT