Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Cita de: almuniaforever en 26 de Desembre de 2008, 22:49:20 pmCita de: umbria en 26 de Desembre de 2008, 22:47:04 pmCita de: almuniaforever en 26 de Desembre de 2008, 22:44:51 pmM'he fet esperar, però ja estic aquí. Umbria, conta amb mi per la Marató. me'n alegro!!!ets un gran participant!!!el post està obert i resten 14 minutsTant com un gran participant...Faré el que pugui, però amb màquines com el Birrero, Arlekinats sense fronteres, Xandri i tota aquesta mafia ho tindré complicat. Espero contestar almenys 1... Tranquil amb mi... que ja estic ressant per no quedar últim! (va en serio ) xD
Cita de: umbria en 26 de Desembre de 2008, 22:47:04 pmCita de: almuniaforever en 26 de Desembre de 2008, 22:44:51 pmM'he fet esperar, però ja estic aquí. Umbria, conta amb mi per la Marató. me'n alegro!!!ets un gran participant!!!el post està obert i resten 14 minutsTant com un gran participant...Faré el que pugui, però amb màquines com el Birrero, Arlekinats sense fronteres, Xandri i tota aquesta mafia ho tindré complicat. Espero contestar almenys 1...
Cita de: almuniaforever en 26 de Desembre de 2008, 22:44:51 pmM'he fet esperar, però ja estic aquí. Umbria, conta amb mi per la Marató. me'n alegro!!!ets un gran participant!!!el post està obert i resten 14 minuts
M'he fet esperar, però ja estic aquí. Umbria, conta amb mi per la Marató.
Quin post es??