Fa ja molt temps que em volta el tema pel cap i no he sapigut trobar cap post que parli d'això. Si n'hi ha algun prego als moderadors que esborrin aquest.
A mí em fa molt mal veure "equipuchos" inclús de Tercera i més avall en el que cada jugador porta el seu nom identificant-lo a la samarreta. També a nivell d'equips de fulbito, etc, pràcticament tots porten el nom de cada jugador a la samarreta. No deu ser pas tan car.
I jo em pregunto: tan difícil és trobar algun sponsor que pagui el que costa posar els noms dels jugadors a un equip de Segona B ? quan pot costar això ?? Quina és la dificultat, si és que n'hi ha alguna ?
Quan veus un equip amb el nom dels jugadors estampat a la samarreta fa una boníssima impressió, dona un caliu especial, dona una personalitat definida, dona la sensació de que és un club en el que es cuiden els detalls, on hi ha organització a tots els nivells, on es cuida la imatge.
Proposo fer-li arribar la petició a la Directiva (no sé com) i que si no se'n surten, que els foreros busquem una manera de que es pugui fer. Ja es podria començar la segona volta amb els noms posats.
No sé si algú sap quan pot costar tot plegat, però si la Directiva no respon, es podria fer com l'any passat amb la iniciativa del Panso de fer un cartell, em refereixo a que entre tots podriem col·laborar econòmicament per portar a terme aquest tema i si ens en sortíssim, penso que seria un estímul extra pels jugadors, que els hi donaria un sentiment d'equip que ara mateix no tenen, un regal de l'afició perquè sapiguen que ens importen i que estem pendent d'ells i dels detalls perque es sentin a gust i ho donin tot.
Potser en una xorrada, pero a mi em sembla un tema prou important com per pensar-hi.
Prego que si algú té alguna resposta o alguna idea complementària la comparteixi, qui sap si es pot acabar fent.