Autor Tema: POSAR EL NOM DELS JUGADORS A LES SAMARRETES  (Llegit 2374 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
POSAR EL NOM DELS JUGADORS A LES SAMARRETES
« el: 25 de Desembre de 2008, 11:16:47 am »
Fa ja molt temps que em volta el tema pel cap i no he sapigut trobar cap post que parli d'això. Si n'hi ha algun prego als moderadors que esborrin aquest.

A mí em fa molt mal veure "equipuchos" inclús de Tercera i més avall en el que cada jugador porta el seu nom identificant-lo a la samarreta. També a nivell d'equips de fulbito, etc, pràcticament tots porten el nom de cada jugador a la samarreta. No deu ser pas tan car.

I jo em pregunto: tan difícil és trobar algun sponsor que pagui el que costa posar els noms dels jugadors a un equip de Segona B ? quan pot costar això ?? Quina és la dificultat, si és que n'hi ha alguna ?

Quan veus un equip amb el nom dels jugadors estampat a la samarreta fa una boníssima impressió, dona un caliu especial, dona una personalitat definida, dona la sensació de que és un club en el que es cuiden els detalls, on hi ha organització a tots els nivells, on es cuida la imatge.

Proposo fer-li arribar la petició a la Directiva (no sé com) i que si no se'n surten, que els foreros busquem una manera de que es pugui fer. Ja es podria començar la segona volta amb els noms posats.

No sé si algú sap quan pot costar tot plegat, però si la Directiva no respon, es podria fer com l'any passat amb la iniciativa del Panso de fer un cartell, em refereixo a que entre tots podriem col·laborar econòmicament per portar a terme aquest tema i si ens en sortíssim, penso que seria un estímul extra pels jugadors, que els hi donaria un sentiment d'equip que ara mateix no tenen, un regal de l'afició perquè sapiguen que ens importen i que estem pendent d'ells i dels detalls perque es sentin a gust i ho donin tot.

Potser en una xorrada, pero a mi em sembla un tema prou important com per pensar-hi.

Prego que si algú té alguna resposta o alguna idea complementària la comparteixi, qui sap si es pot acabar fent.

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: POSAR EL NOM DELS JUGADORS A LES SAMARRETES
« Respondre #1 el: 25 de Desembre de 2008, 12:40:21 pm »
Yo creo que no lo hacen por el tema dinero, aunque a lo mejor si. Pero creo que no ponen los nombres porque así esas camisetas a la larga se aprovechan para alguien del futbol base. Hace un tiempo veías en el futbol base equipos con camiseta de años anteriores...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #2 el: 25 de Desembre de 2008, 12:44:55 pm »
home no es una xorrada, jo fa tens que ho dic, si vols ser gran tens que començar per petits detalls (com dius tu si ni han equips de tercera, perque no nosaltres).
I els preus no se quan pujarà pero no crec que massa,  fa uns anys es van estampar els noms a les samarretes i no es va costar tant.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #3 el: 03 de Gener de 2009, 14:33:28 pm »
mejor no que luego no valen las camisetas para nada y al final casi todos se iran a la calle del club pero las camisetas se pueden volver a utilizar en amater o juveniles o el propio primer equipo  :xin-xin   luego llega molet con jako , camisetas nuevas y caixa para molet para lo unico que vale el susodicho :icecream:

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #4 el: 03 de Gener de 2009, 14:42:54 pm »
es un detalle que esta muy bien pero para un equipo pobre como el nuestro mejor no poner nada y aprovechar las camisetas de un año para otro  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 03 de Gener de 2009, 14:59:26 pm »
Millor que no. Així les samarretes d'aquest any les podran aprofitar els propers anys juvenils i 'B'. Hem d'assumir que som un equip amb recursos limitats. És el que hi ha.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #6 el: 04 de Gener de 2009, 11:08:32 am »
costa molt poc, jo sempre em poso el nom darrere les samarretes i costa molt poc, i que un club no ho pugui pagar es que ha se ser miserablement pobre.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #7 el: 04 de Gener de 2009, 11:17:39 am »
No es que costi diners posar els noms el que diuen es que d'aquesa manera les poden aprofitar altres equips  a la següent temporada
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #8 el: 04 de Gener de 2009, 11:38:41 am »
Home, a l'amater el que fem es que cada jugador te el seu dorsal fixe, sense nom ni res, pero cada jugador te el seu numero;)

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #9 el: 04 de Gener de 2009, 23:59:48 pm »
ya lo veis estos no se merecen llevar en nuestra camiseta su nombre :****

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #10 el: 05 de Gener de 2009, 00:19:36 am »
ya lo veis estos no se merecen llevar en nuestra camiseta su nombre :****

tampoco es para tanto entiendo que despues de el partido de esta mañana estas picao yo tmb escuchandolo sentia rabia e impotencia, pero la primera parte no han jugado mal, ahora a ganar en ibiza y a pensar en el Badalona y nuestra asignatura pendiente este año que es la nca a ver si empezamos como empezemos la primera vuelta  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #11 el: 05 de Gener de 2009, 11:17:11 am »
Cita de: pesoto
luego llega molet con jako , camisetas nuevas y caixa para molet para lo unico que vale el susodicho :icecream:

Que pasa, como no las vende tu amigo Jose Luís, tienes que rajar de un directivo del Sabadell?
Me parece que no tienes ni **** idea de los problemas que hubo con Joma cada vez que se pedían camisetas en los años que nos proporcionaba ropa. Almenos, Jako cumple con el club.
Has visto este año algún equipo base mal uniformado?
Deja de escribir tonterías e informate un poco mejor.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #12 el: 06 de Gener de 2009, 14:16:02 pm »
Cita de: pesoto
luego llega molet con jako , camisetas nuevas y caixa para molet para lo unico que vale el susodicho :icecream:

Que pasa, como no las vende tu amigo Jose Luís, tienes que rajar de un directivo del Sabadell?
Me parece que no tienes ni **** idea de los problemas que hubo con Joma cada vez que se pedían camisetas en los años que nos proporcionaba ropa. Almenos, Jako cumple con el club.
Has visto este año algún equipo base mal uniformado?
Deja de escribir tonterías e informate un poco mejor.

:clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #13 el: 06 de Gener de 2009, 15:53:32 pm »
toni 78  sabes que pasa si que me pico cuando perdemos y lo peor es que siempre decimos lo mismo bueno la proxima semana, y a la siguiente leña el mono para nosotyros otravez, creo que un club como el nuestro se merece algo mas y una aficion como la nuestra tambien pero hay gente por aqui que no entiende  ERAMOS 12 AMIGOS QUE IBAMOS AL CAMPO quedo yo  y pablo  como voy a estar contento si lo unico que veo es mal juego y excusas cada semana :bigcry:

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #14 el: 06 de Gener de 2009, 15:57:19 pm »
toni 78  sabes que pasa si que me pico cuando perdemos y lo peor es que siempre decimos lo mismo bueno la proxima semana, y a la siguiente leña el mono para nosotyros otravez, creo que un club como el nuestro se merece algo mas y una aficion como la nuestra tambien pero hay gente por aqui que no entiende  ERAMOS 12 AMIGOS QUE IBAMOS AL CAMPO quedo yo  y pablo  como voy a estar contento si lo unico que veo es mal juego y excusas cada semana :bigcry:
si yo te entiendo pero cogiendo rabietas por aqui solo consigues desahogarte jejeje para que se solucione el tema hemos de hacer algo mas gordo que aqui no se hara si te digo yo gente que antes iba cada domingo y que ahora no va tmb son mas de 10  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #15 el: 06 de Gener de 2009, 20:58:13 pm »
Això deu ser molt barat. El Vilanova, per exemple, ho porta, i quan es fitxa a algu se li posa el seu nom. I queda molt be :yes:
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #16 el: 06 de Gener de 2009, 21:32:05 pm »
SEVIRRIA  deja ami amigo en paz que el no habla hablo yo jose luis no vende camisetas es mecanico y entrenador,  pero si quiere decirle algo los domingos esta en la creu alta diselo a su cara que se pueda defender

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #17 el: 09 de Gener de 2009, 14:08:41 pm »
SEVIRRIA  deja ami amigo en paz que el no habla hablo yo jose luis no vende camisetas es mecanico y entrenador,  pero si quiere decirle algo los domingos esta en la creu alta diselo a su cara que se pueda defender

Si quiero decirle algo, ya le llamaré.
De lo demás, no dices nada? Hace años que en el futbol base nos arrastrábamos por los campos con camisetas variadas y dando pena. Este año, no.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!