Què passa.....
Han passat més de 50 h. des de la formulació de la última pregunta...
Per cert quina és la resposta a la pregunta formulada.
Apreto......,però es que ja són 52 hores i 47 minuts....
pasa q la resposta s'està enderrin degut a la teva insisténcia en que la que donen els ASF no és correcta. Perquè et sorprens, per deixar-me a mi malament quan el que estas donant la murga ets tú? Tanta insistència en no donar una dada que pogues fer el ridicol i el primer q la posa en dubte en public ets tú?
Ja et vaig dir una vegada en privat i ara en public que jo no cobro per fer aixó, que ho faig per passar-m'ho bé i que aqui no pots venir exigint horaris ni dates i si ho fas amb una mica més de delicadesa.Estariem apanyats!
De totes maneres reitero que si tot s'ha parat ha estat per petició teva...té co__llons la cosa, vols que esbrini una dada perque tú no estas d'acord amb una resposta i representa que tinc que plegar de la feina i deixar la meva vida privada a banda xq fa 52,47 minuts que no és formula ni és soluciona xq tú insisteixes en que jo busqui la veritat
No tornis a "apretar-me" xq potser jo prengui les meves mesures i també "apreti"
ara no em vinguis que et malinterpreto, q no volies molestar-me ni res per l'estil xq realment avui m'has tocat el que no sona...i espero que sigui la derrera vegada.
no et molestis en disculpar-te ni en public ni per privat.