Autor Tema: Aquest dissabte m'han clavat una punyalada  (Llegit 6106 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
  • Gènere: Masculí
Aquest dissabte m'han clavat una punyalada
« el: 03 de Gener de 2009, 02:04:45 am »
Donant una volta per la rambla, hem entrat en un estanc que des de feia molts anys tenien una escut enorme del Sabadell que ja havia estat penjat al camp de la "VELLA creu alta", una autèntiva relíquia del Sabadell, sempre que entrava al estanc me'l mirava i comentavem temes del Sabadell amb el propietari del estanc.
Aquest dissabte, entrem al estanc i veiem que ha canviat de  propietaris, pregunto pel escut, i l'home em diu que quan es van quedar amb aquest l'estanc van agafar l'escut i el van llançar a les "escombraries".
M'hé quedat gelat, de pedra, sense paraules, he sortit del estanc amb cara de *****, el que hagués donat jo per conservar aquest escut.
Potser aquest home era del Terrassa ?, no li agradava el futbol ?  :bigcry:  :wall:
Ho sento tenia que explicar-ho.  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re: Aquest dissabte m'han clavat una punyalada
« Respondre #1 el: 03 de Gener de 2009, 02:44:03 am »
No ho sabia, això, però si es com tu dius es una ABERRACIÓ a la història!
L'anterior propietari no el volia?  :wall:  :bigcry:  :wavecry:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat visi

• President
« Respondre #2 el: 03 de Gener de 2009, 03:02:12 am »
No ho sabia, això, però si es com tu dius es una ABERRACIÓ a la història!
L'anterior propietari no el volia?  :wall:  :bigcry:  :wavecry:
Vull creure que pel motiu que sigui se'n va oblidar, sinó no ho entec, ves a saber que va passar.  ???
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #3 el: 03 de Gener de 2009, 09:08:47 am »
A la rambla hi ha dos estancs quin es dels 2?

Desconnectat visi

• President
« Respondre #4 el: 03 de Gener de 2009, 10:27:36 am »
A la rambla hi ha dos estancs quin es dels 2?

Doncs el que va direcció plaza doctor Robert cap a la Avinguda Barberà a ma dreta.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #5 el: 03 de Gener de 2009, 10:43:32 am »
jo conec a un senyor que fa escuts de forja i coses variades del CES,a la Penya ens ha fet escuts i aquest Nadal per sortejar entre els socis de la penya ens va fer un "botellero" en forma de cano, tot arlequinat i amb l'escut i li varem ficar una ampolla de cava, feia patxoca.

Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 03 de Gener de 2009, 10:49:38 am »
Crec que cap arlequinat hauria de comprar més en aquest estanc, després del comentari de Visi....  aquí ja no es tracta de ajudar més o menys (com es comentava de les entitats financeres), sinó de falta de tacte, despreci i fins i tot grolleria, d´un habitant (o de un comerciant que viu), de la ciutat.... :veryangry:

I no hi donis voltis, Visi, que si Terrassa, que si no li agrada el futbol.... el pitjor enemic el tenim a casa nostra i correspon a aquesta espècie que es diu "renegats".... :****
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #7 el: 03 de Gener de 2009, 12:42:03 pm »
És el que hi ha a la mateixa acera d'on hi havia hagut el club Cineart 3, una mica més avall anant cap a l'Avinguda?
En tot cas, boicot ja.... Respecte per la història !!

joseph

• Visitant
« Respondre #8 el: 03 de Gener de 2009, 14:23:35 pm »
Doncs es estrany, que l'antic propietari no el guardés ell ó el podía donar al club, ja que va estar varies temporades delegat de l'equip.
La veritat que si fa rabia haber perdut una reliquia d'aquestes.

:paret

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #9 el: 03 de Gener de 2009, 14:28:10 pm »
en la ciudad hay gentre que no le interesa nuestro club pero hay que repetarlo eso si no hacia falta tirarlo  :beer2

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #10 el: 03 de Gener de 2009, 15:33:28 pm »
VISItu darias lo que fuera por ese escudo pero el nuevo propieterio ni le va ni le viene pues lo mas seguro sea del BARCA como la mayoria de sabadellenses y si lo quiers entender bien y si no pues a sufrir.Y hacer boicot eso es una guasa.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #11 el: 03 de Gener de 2009, 15:39:32 pm »
que asco con la de gente que hubiera dado dinero por tener ese escudo y que acabe asi que rabia  :beer2 :beer2
visca el sabadell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #12 el: 03 de Gener de 2009, 16:34:10 pm »
El anterior delegado del primer equipo Eduard Perez Sanchez, tiene o tenia un estanco en la Rambla, supongo que será ese y se le olvidaria la reliquia.

VISItu darias lo que fuera por ese escudo pero el nuevo propieterio ni le va ni le viene pues lo mas seguro sea del BARCA como la mayoria de sabadellenses y si lo quiers entender bien y si no pues a sufrir.Y hacer boicot eso es una guasa.

Si no lo hago yo lo hace otro.
para que quejarse si no se consigue nada, etc etc.

A si va el pais  :malament :malament

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #13 el: 03 de Gener de 2009, 17:54:50 pm »
Pues el tio habra abierto un estanco, pero de negocios... NPI, antes de tirarlo lo podria haber vendido... así va el pais xD

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #14 el: 03 de Gener de 2009, 18:07:05 pm »
El anterior delegado del primer equipo Eduard Perez Sanchez, tiene o tenia un estanco en la Rambla, supongo que será ese y se le olvidaria la reliquia.

Si no lo hago yo lo hace otro.
para que quejarse si no se consigue nada, etc etc.

A si va el pais  :malament :malament

Pero k sentido tiene hacer boicot a un estanco k el nuevo propietario kizas ni le va el futbol?
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 03 de Gener de 2009, 18:54:27 pm »
El problema, és el de tots els que vivíem a Sabadell... s'ha omplert de gent del barcelonès, que veient que aquí les vivendes eren més barates, s'han traslladat cap al Vallès i ni sap que tenim un equip de futbol.

Aquest nou propietari, molta vista de negoci no té, ja que per començar el negoci, s'ha ficat a alguns clients (habituals i potencials) en contra, i no ha tret rendiment a un escut per el qual possiblement hagués tret calés. Per exemple, jo hagués pagat fins a 500€ per ell, ja que era a l'únic estanc que comprava coses quan ho he necessitat, i la raó per la que hi anava a comprar (segells, majoritàriament), era per que fa anys hi vaig veure l'escut.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #16 el: 03 de Gener de 2009, 19:03:56 pm »
El problema, és el de tots els que vivíem a Sabadell... s'ha omplert de gent del barcelonès, que veient que aquí les vivendes eren més barates, s'han traslladat cap al Vallès i ni sap que tenim un equip de futbol.

Aquest nou propietari, molta vista de negoci no té, ja que per començar el negoci, s'ha ficat a alguns clients (habituals i potencials) en contra, i no ha tret rendiment a un escut per el qual possiblement hagués tret calés. Per exemple, jo hagués pagat fins a 500€ per ell, ja que era a l'únic estanc que comprava coses quan ho he necessitat, i la raó per la que hi anava a comprar (segells, majoritàriament), era per que fa anys hi vaig veure l'escut.

:smart: para los k kieren tomar algo contemplando el escudo de nuestro sabadell, solo teneis k ir al bar La Llar, os aseguro k el escudo pekeño no es xDDDD aaaaaaa y hay makina para sacar tabaco, no tan barato, pero por el escudo lo vale no? xDD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 03 de Gener de 2009, 19:10:58 pm »
:smart: para los k kieren tomar algo contemplando el escudo de nuestro sabadell, solo teneis k ir al bar La Llar, os aseguro k el escudo pekeño no es xDDDD aaaaaaa y hay makina para sacar tabaco, no tan barato, pero por el escudo lo vale no? xDD

És que jo, no fumo.

Però si, és un bar, amb fons que té un decorat preciosament arlequinat!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #18 el: 03 de Gener de 2009, 20:10:18 pm »
AIXÓ DEL ESCUT ES UNA ABERRACIO I OBRA D´UN RENEGAT Ó IGNORANT DE TOT EL SENTIMENT QUE HI HA AL DARRERA.JO TAMBE CREC QUE AQUEST I********************A.ELS CONEC MIOLT BE.SON TOTS UNS RENEGATS DEL NOSTRE CLUB. :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :****
« Darrera modificació: 03 de Gener de 2009, 20:11:58 pm per X-Men Aigua »
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

joseph

• Visitant
« Respondre #19 el: 03 de Gener de 2009, 23:27:46 pm »
No olvideu el bar a la Rambla crec que es diu SPORT CAFE, ja un santuari de fotografies del C D SABADELL, barrejades amb altres però val la pena anar a pendra algo només per veura´l.
Estar molt aprop d'on era el Cine Rambla i desde fora ja podeu veura una gran fotografia de ISIDRO.