Autor Tema: Javi González  (Llegit 1420 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Leonderubi

• Visitant
Javi González
« el: 03 de Gener de 2009, 08:54:16 am »
Ahora q se confirma q Javi González podrá participar en la primera plantilla, nos podríais definir el juego y las características de este jugador.

De paso aprovecho para felicitar al cuerpo técnico del CE SABADELL B por este nuevo éxito y mensaje para futuros jugadores del B, si se trabaja bien siempre se puede tener una oportunidad en el primer equipo

Salud para el 2009 y a seguir creciendo.

joseph

• Visitant
Re: Javi González
« Respondre #1 el: 03 de Gener de 2009, 23:37:09 pm »
Solo puedo indicarte que la temporada pasada jugó en el Manlleu de Tercera, yo lo conocí jugando en el Cadete y Juvenil del Can Rull y la verdad es un jugador muy rapido, temperamental y buen disparo, aunque te diré que si no triunfó Guarch, dudo que con Moya vaya a tener minutos.
Aparte de lateral, tambien puede jugar de extremo, por lo menos en aquellos tiempos de futbol base, ojalá pudiera quedarse ya que soy consciente que traemos jugadores que en casa hay del mismo nivel, solo es paciencia y dar oportunidades, pero........

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12578
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 03 de Gener de 2009, 23:59:35 pm »
L'any passat parlaven bé d'ell a Manlleu. Aquest any, i veient que anàvem curts de plantilla, em va sorprendre que no fos part del primer equip. A veure si ara, el dia que tingui minuts, ens sorprèn gratament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4321
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 05 de Gener de 2009, 11:31:27 am »
Per lo poc que l'he vist, no me desagrada gens este jugador.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!