La política social del club, em refereixo, a la que busca la captació de socis i estableix les tarifes dels abonaments NOMES li ha precocupat una cosa desde fa ja molts i molts anys, i és que els de sempre que se que no marxaran, fer-los pagar tot el que es pugui i més, doncs passi el que passi aquí estaran. Si de pas, aconsegueixo fer algún soci més, doncs collonut!
Encara és hora que ens preocupem de fer una grada jove, d'establir més categories o classes de carnets, tenint molt més en compte les franjes d'edat, i sobretot, deixant-nos de mantenir l'entrada a l'estadi a 16 euros la general i 30 la tribuna, sisplau! La política de vale más pájaro en mano que ciento volando, pel que fa a la política de captació de socis, no crec que sigui la més encertada.
Ara bé, tampoc ens enganyem, si l'equip no chuta ja podem portar les "majoretes" de les Vegas cada diumenge o regalar jabugos, que serem els de sempre. Aquesta és la llei del futbol, ens agradi o no. Que l'equip chuti i que la directiva de torn es preocupi una mica més per la butxaca dels seus socis i per captar la joventut d'aquesta ciutat, és essencial per tenir més ambient a l'estadi. I per cert, NO estic d'acord amb que siguem un estadi fred, el que si tenim és un equip que pica a porta dos cops en noranta minuts... Així no s'anima ni Cristo! Davant del Barça B, per exemple, l'equip va fer un bon partit, es va arribar més a porta, o si més no, vam veure un equip aguerrit, amb ambició i la resposta de la grada crec que va ser prou clara. Estic d'acord amb que tenim massa ciment a l'estadi, però també crec que som una afició que amb molt poqueta cosa que ens doni l'equip, animem i apretem el calgui. Ara bé, si la resposta de l'equip és la que està sent a casa, tampoc podem demanar miracles i que ens tornem tots bojos d'alegria animant a un equip que amb proutes feines passa del mig del camp.
PD: A la web oficial del club, s'hi poden trobar unes fotografies d'una bombonera històrica i maravellosa que es diu "Nova Creu Alta", i que jo no canvio per res al món, ni per 1000 "Collaos"... Llarga vida al nostre estadi!