Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
llarga
Navarroooo de donde vienes?
Cita de: Fum fum fum en 06 de Gener de 2009, 00:38:35 amNavarroooo de donde vienes?De festa, segur. Aquesta joventut...
Cita de: birrero en 06 de Gener de 2009, 00:39:46 amCita de: Fum fum fum en 06 de Gener de 2009, 00:38:35 amNavarroooo de donde vienes?De festa, segur. Aquesta joventut...Peras traigo...
Cita de: Xandri en 06 de Gener de 2009, 00:27:35 amCita de: Fum fum fum en 06 de Gener de 2009, 00:24:23 amCita de: Xandri en 06 de Gener de 2009, 00:23:20 amI jo que ja tenia la pregunta... PD: Vigila Fum, que quan la teva novia vingui per a qui, que ja no te l'hagin agafat abans de veurela. Quina deria teniu amb la meva novia... si no sabries que fer-ne tu amb tanta dona...Mira qui parla xD El que em pregunta com són les ties amb qui vaig PD: Si veus que jo sol no puc ja demanaria ajuda. Tu primer, apren-ne amb les de la teva edat... que **** feina tens.
Cita de: Fum fum fum en 06 de Gener de 2009, 00:24:23 amCita de: Xandri en 06 de Gener de 2009, 00:23:20 amI jo que ja tenia la pregunta... PD: Vigila Fum, que quan la teva novia vingui per a qui, que ja no te l'hagin agafat abans de veurela. Quina deria teniu amb la meva novia... si no sabries que fer-ne tu amb tanta dona...Mira qui parla xD El que em pregunta com són les ties amb qui vaig PD: Si veus que jo sol no puc ja demanaria ajuda.
Cita de: Xandri en 06 de Gener de 2009, 00:23:20 amI jo que ja tenia la pregunta... PD: Vigila Fum, que quan la teva novia vingui per a qui, que ja no te l'hagin agafat abans de veurela. Quina deria teniu amb la meva novia... si no sabries que fer-ne tu amb tanta dona...
I jo que ja tenia la pregunta... PD: Vigila Fum, que quan la teva novia vingui per a qui, que ja no te l'hagin agafat abans de veurela.
vamoss fiestaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa
Cita de: Navarrog en 06 de Gener de 2009, 00:40:36 amvamoss fiestaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa Vaya horas de llegar. Que haces tan pronto en casa?
cañadas,sergio iglesias,criville
Cita de: Fum fum fum en 06 de Gener de 2009, 00:43:12 amCita de: Navarrog en 06 de Gener de 2009, 00:40:36 amvamoss fiestaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa Vaya horas de llegar. Que haces tan pronto en casa?esque me encontrado a los reyes magos, q venian a mi casa y digo venga va y les he invitado a un cafe y todo, son muy majos! me han dicho que este año nos ivan a regalar el ascenso
esque me encontrado a los reyes magos, q venian a mi casa y digo venga va y les he invitado a un cafe y todo, son muy majos! me han dicho que este año nos ivan a regalar el ascenso