Autor Tema: cavalgata de reis  (Llegit 3352 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
cavalgata de reis
« el: 08 de Gener de 2009, 20:31:37 pm »
Nose vosaltres, però aquest any la cavalgata de reis a sigut novament dolenta, cada cop dura menys i s'ho curren menys la veritat... però bueno la meva sorpresa va arribar al veure com a la ultima carrossa van posar l'himne del Barça... tota la gent del voltant cantant l'himne del club de barcelona... no vaig poder evitar i vaig escridassar una mica...

En fí, novament veiem com s'estiman al club del poble veí i no al Club de la ciutat...  :malament  :malament
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Xandri

• Visitant
Re: cavalgata de reis
« Respondre #1 el: 08 de Gener de 2009, 20:33:54 pm »
Doncs jo la vaig veure amb amics i tots vam dir que va ser molt dolenta per variar... vaig pensar que només faltava que possèssin l'himne del Barça i resulta que això també. :malament

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 08 de Gener de 2009, 20:43:21 pm »
Nose vosaltres, però aquest any la cavalgata de reis a sigut novament dolenta, cada cop dura menys i s'ho curren menys la veritat... però bueno la meva sorpresa va arribar al veure com a la ultima carrossa van posar l'himne del Barça... tota la gent del voltant cantant l'himne del club de barcelona... no vaig poder evitar i vaig escridassar una mica...

En fí, novament veiem com s'estiman al club del poble veí i no al Club de la ciutat...  :malament  :malament

Això van fer a la cavalgata? Patètic!!!
Sort que no vaig anar.hi perq vaya tela...

Hem passat de pintar gent blanca perq fessin de patges i de rei negre ( com s'hi aquí no hi hagués gent de color..), a tenir que fotre caravanes del Barça xDD

En fi... ara entenc perq al meu nevot el que més gracia li fa són les ambulàncies, policia i camions d'escombraries que van a darrere.

Xandri

• Visitant
« Respondre #3 el: 08 de Gener de 2009, 20:49:26 pm »

Això van fer a la cavalgata? Patètic!!!
Sort que no vaig anar.hi perq vaya tela...

Hem passat de pintar gent blanca perq fessin de patges i de rei negre ( com s'hi aquí no hi hagués gent de color..), a tenir que fotre caravanes del Barça xDD

En fi... ara entenc perq al meu nevot el que més gracia li fa són les ambulàncies, policia i camions d'escombraries que van a darrere.
No si ja Ferni... hi ha més vehicles d'aquests que no pas carrosses (o intent de ser-ho), ademés que molt poca gent de la que participa en les carrosses van amb bonar cara. :malament

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #4 el: 08 de Gener de 2009, 20:56:32 pm »
Pues yo eso del himno del Barça no lo escuché... Y mira que la vi dos veces. Una por la plaza de la Creu Alta y otra mientras caminaba hacia el coche, por la Concordia.
La verdad es que no sabria como describirla. No sorprende ya a nadie. Para empezar que no se que pintaban unos extraterrestres en una cabalgata, con una especie de cohete volador y todo , y que la verdad daba mas miedo que otra cosa. A ver si se enteran que no hace falta tanto, lo importante en esto es entretener a los niños y no asustarlos!  También me pareció ver a un tio montado en lo alto pedaleando y moviendo un timón....  A ver, que esto es la CAVALGATA DE LOS REYES MAGOS, no tiene porque ser un espectáculo propio de Els Comediants o La Fura dels Baus, que LOS NIÑOS NO LO VAN A ENTENDER!!!

Con esto, el único aliciente que tiene, es para la gente que se patea toda la Cavalgata de principio a fin con bolsa de plástico en la mano, y peleándose para ver quien coje mas caramelos...    6 kms de pateada para algo que en cualquier tiene te valdria poco mas de 1 euro.. Realmente patético    :ko

En fin, los que todavía creemos en los Reyes Magos, suerte que nos quedamos con el Espíritu, y en la cara de los niños, en vez de en el contenido...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #5 el: 08 de Gener de 2009, 21:07:01 pm »
Yo la vi al lado de la Plaza del ayuntamiento, y sí te puedo asegurar que pusieron el himno del Barça, además la gente lo canto...
También es cierto que unos amigos que lo vieron en la concordia me han dicho que no lo escucharón, pero mi primo lo vió en Ca n'Oriac y también me dijó que lo escuchó...

Yo no sé que se inventan, pero es realmente penoso...

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #6 el: 08 de Gener de 2009, 21:08:28 pm »
Yo la ví en el cruce Rambla-Gran Vía (donde el Viena) y no escuché ningún himno... Eso sí, el rey Baltasar estuvo a puntito de caerse de bruces :tongue3:

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #7 el: 08 de Gener de 2009, 22:27:41 pm »
a mi el que em va agradar més van ser els 600, és q m'agraden molt  :botador
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #8 el: 09 de Gener de 2009, 01:18:27 am »
a mi los 600 tambien y un camara ke iva por ahi firmando ajajajja
me gusto bastante la moto esa con el elvis en grande jajaja  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #9 el: 09 de Gener de 2009, 14:29:03 pm »
yo la vi cuando entraban a la avenida matadepera de can oriac, y lo del himno no lo senti pero si es verdad es penoso, lo que si vi la hostia que se pego uno de esos que iban subidos a unos zancos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #10 el: 09 de Gener de 2009, 16:23:12 pm »
Hoy he leído en el Avui+ SBD que el pleno municipal ha catalogado la Cabalgata de este año como una de las más exitosas (hay gustos pa todo). Por cierto, el principal grupo de la oposición, Convergència i Unió, se jacta de que las "mejoras" de la Cabalgata de este año han sido gracias a ellos, después de la moción que presentaron anteriormente.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #11 el: 09 de Gener de 2009, 20:22:39 pm »
Hoy he leído en el Avui+ SBD que el pleno municipal ha catalogado la Cabalgata de este año como una de las más exitosas (hay gustos pa todo). Por cierto, el principal grupo de la oposición, Convergència i Unió, se jacta de que las "mejoras" de la Cabalgata de este año han sido gracias a ellos, después de la moción que presentaron anteriormente.

pues se habran escaldao con las mejoras menos cabalgata de reyes parecia de todo :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #12 el: 09 de Gener de 2009, 20:23:10 pm »
la cavalcada va ser una m****a si posi com si posi l'ajuntament i l'oposició!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #13 el: 10 de Gener de 2009, 22:17:13 pm »

jo vaig veura la cavalcada a la creu de barbera, i nomes vaig veura passar els tres reis,i vaig anar corrent cap a casa perquè em pelava de fred,de fet no em va emocionar,potser el que marxava de lo normal eran els extraterrestres,que no se a que treu nas amb una cavalcada però era diferent :santa:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #14 el: 11 de Gener de 2009, 22:53:28 pm »
A mi em varen  explicar lo del hinme de can fanga i no m´ho podia creure.Aixo confirma el que jo i molta mes gent malauradament pensem,que es tracta d´una secta maligna i destructiva.Quina pena,si arrivo a estar jo alla,tambe els escridasso i els i dic de tot. :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #15 el: 12 de Gener de 2009, 11:30:07 am »
no tinc la menor dubte de que haguesis escridassat... ;D

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #16 el: 15 de Gener de 2009, 09:24:26 am »
Doncs a mi em va agradar força.

En comparació amb altres anys en les que havia imaginació zero, aquest anys ha sigut vistosa. ës un espectable que ha de ser lluminós i amb color per als mes petits i que tingui una vistositat i una coherencia general per al mes grans. Evident que es pot millorar, per insisteixo, comparant amb altres anys que una p.m.

L'himne del Barça no el vaig sentir. També l'hagués escridassat.
SANGUI

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #17 el: 15 de Gener de 2009, 17:32:40 pm »
Jo no la vaig veure, però tenia referències d'amics que millor que altres anys. Per tant està clar que "hay gustos para todos".