Autor Tema: Anem a recordar  (Llegit 3181 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
  • Gènere: Masculí
Anem a recordar
« el: 10 de Gener de 2009, 21:59:31 pm »
http://hemeroteca.lavanguardia.es/preview/1988/01/17/pagina-43/33028015/pdf.html?search=sabadell

13 de gener de 1988, un dels partits que passaràn a la historia del Sabadell, va ser un autèntic plaer viure aquell partit sota la pluja, imagino que bastants foreros també van ser-hi presents.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
Re: Anem a recordar
« Respondre #1 el: 10 de Gener de 2009, 22:16:55 pm »
Gracies pel document, molt bonic!
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #2 el: 10 de Gener de 2009, 22:21:47 pm »
 :bandera :bandera

:bola¡¡Ostres ¡¡es veritat, jo hi era,com passa el temps els diaris ara ja son en colors :bola
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #3 el: 10 de Gener de 2009, 22:32:12 pm »
partido historico remontada a todo un Real Madrid, y no lo eliminemos de la copa en aquella eliminatoria porque en el Bernabeu el arbitro se encargo que ellos fueran los que pasaran, gracias por compartirlo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #4 el: 11 de Gener de 2009, 00:11:09 am »
Ahhhh............. Yo no lo puedo recordar porque solo tengo 15 años, pero parece tan bonitoo.... :plora

y a la vez queda tan lejos, tan imposible de volver a estar allí....   :bigcry:......

Tiempo y paciencia. Si no son 3 seran 7 y si no 10, perovolveremos a estar donde merecemos. Donde merece una ciudad de 205.000 habitantes: En 1ª  :yes:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 11 de Gener de 2009, 00:15:59 am »
La remontada sota el diluvi, va ser impressionant. Amb el 0-2, a la mitja part, i calat fins als ossos vaig estar a punt d'anar cap a casa, però quedar-se va tenir el seu premi.
'Som, som, som els campions, ons, ons, i qui digui que no... és merengue, és merengue. I qui digui que no, és merengue i al piló!'
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 11 de Gener de 2009, 09:37:34 am »
Una nit apoteòsica ¡¡¡¡     Es va passar de la sensació de que la golejada estava "al caure" a la sensació de que si s´hagués hagut de remontar 3 o 4 també s´hagués fet....  A l´acabar el partit es parlava de salvar-se aquella temporada i jugar la Copa de la UEFA la temporada següent....

Recordo que estava fent la "mili" i poques vegades he pogut presumir tant d´equip com el dia següent al quartel.   L´únic dia que el superaria, seria el que vaig poder presumir a la "uni", el dia 19/05/06, dia després de l´últim ascens a Primera Divisió.

Bon document, Visi....  podria estar bé també que localitséssis també la remontada que se li va fer al Barça en partit de Lliga, temporada 1969-1970, per veure també l´òptica de la premsa barcelonina sobre aquest partit....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #7 el: 11 de Gener de 2009, 11:12:47 am »
jo també hi era al camp, millor dit dintre del camp, de recollipilotes, em recordo a la mitja part al xulo de l'hugo sanchez que anava amb una prepotència que no ens podiem apropar

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #8 el: 11 de Gener de 2009, 11:15:51 am »
Fue memorable! Jo encara recordo com vam tornar de forma irònicar els crits de "Hugo" "Hugo" als aficionats madridistes un cop vam marcar el tercer gol.

Gràcies per penjar el document!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #9 el: 11 de Gener de 2009, 13:35:04 pm »
Jo ja fa uns mesos ke "jugo" a la hemeroteca de la vanguardia , i si , es troben perles interessants. Animo a tots a que u facin. Sobretot m'he esforçat a trobar referencies a la nostra afició. Tinc guardat por ai el titular del dia abans d'anar a San Mamés on diu ben gran que 4.000 arlequinados apoyaràn al Sabadell en San Mamés , i coses com aquestes una pila , com la referencia als autocars gratuits pr anar al Prat a rebre els jugadors a l'arribada de Cadis. La veritat es que la Vanguardia s'ho ha currat amb el tema hemeroteca

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #10 el: 11 de Gener de 2009, 15:04:17 pm »
No vull morir-me sense tornar a viure tot aixó una altre vegada. :scut :bandera :beer2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #11 el: 11 de Gener de 2009, 16:30:10 pm »
Yo recuerdo estar oyendo el partido por la radio y a al oir el 0-2 en al descanso desconecté y me fuí  dormir. Al día siguiente recuerdo perfectamente estar desayunando y ver que en la tele hablaban de remontada del CE SABADELL. Lo tuvo que oir un par de veces para creérmelo. Aquella mañana en el instituto fue diferente...

Salud y a recuperar el tiempo perdido

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #12 el: 11 de Gener de 2009, 17:47:59 pm »
Una nit apoteòsica ¡¡¡¡     Es va passar de la sensació de que la golejada estava "al caure" a la sensació de que si s´hagués hagut de remontar 3 o 4 també s´hagués fet....  A l´acabar el partit es parlava de salvar-se aquella temporada i jugar la Copa de la UEFA la temporada següent....

Recordo que estava fent la "mili" i poques vegades he pogut presumir tant d´equip com el dia següent al quartel.   L´únic dia que el superaria, seria el que vaig poder presumir a la "uni", el dia 19/05/06, dia després de l´últim ascens a Primera Divisió.

Bon document, Visi....  podria estar bé també que localitséssis també la remontada que se li va fer al Barça en partit de Lliga, temporada 1969-1970, per veure també l´òptica de la premsa barcelonina sobre aquest partit....

A la teva salut company, per desgràcia en aquest partit no vaig ser-hi,  hagués estat un altre plaer.

http://hemeroteca.lavanguardia.es/preview/1970/02/03/pagina-51/39497039/pdf.html?search=sabadell
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #13 el: 11 de Gener de 2009, 18:00:57 pm »
Diluvi al camp...i un autèntic vendaval atacant del Sabadell a la segona part....Fins i tot als últims minuts no es va assenyalar un claríssim penal fet sobre Periko Alonso...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #14 el: 11 de Gener de 2009, 18:06:21 pm »
he estat buscant el de la Copa de Fires però no ho trobo...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #15 el: 11 de Gener de 2009, 20:34:01 pm »
Jo igual que el company Blanc-i Blau estava fent la mili i recordo escoltar el  partit amb un merengue, quins records

Desconnectat castell33

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #16 el: 12 de Gener de 2009, 00:53:23 am »
Quina passada el poder tornar a recordar tot allo,i sentir aquelles sensacions.Jo feia 8e EGB als Maristes i era l,unic de la classe que era del Sabadell i que vaig anar al partit.Que inflat i orgullos vaig anar aquella setmana del meu Sabadell.NO VULL MORIR-ME sense tornar a veure al meu sabadell a primera divisio.Entre tots ho farem,TORNAREM A SER GRANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #17 el: 12 de Gener de 2009, 09:14:48 am »
Jo estava darrera de la porteria on es van fer els cinc gols i vem acabar cridant Buyo t'estimo!!!

Una gran nit, i la tornada un robatori.
SANGUI

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #18 el: 12 de Gener de 2009, 14:46:59 pm »

UNA PORTADA A LA VANGUARDIA?
SÍ, AMB DOS C-O-L-L-O-N-S !!  el que mai ens faria emd!

http://hemeroteca.lavanguardia.es/preview/1986/05/19/pagina-1/32877413/pdf.html

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #19 el: 12 de Gener de 2009, 15:12:12 pm »
habeis encontrado también la que habla del ATRACO que sufrimos una semanita después en el Bernabeu ??
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma