Autor Tema: Dubtes amb la Playstation 3  (Llegit 1524 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Dubtes amb la Playstation 3
« el: 10 de Gener de 2009, 23:25:35 pm »
Bones,

Tal i com vaig comentar en un post anterior (http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=17370.0), fa poc em vaig 'regalar' una PS3.

El motiu d'aquest post es que un cop l'he remenat uns dies, tinc una serie de dubtes. A veure si algun expert en aquesta consola em pot fotre un cop de ma o treure'm dels dubtes...

a) Remenant els ajustes del sistema, vaig activar sense voler la opcio 'ATRAC'. Algu sap que es? Sabeu com desactivar-la?

b) Crec que algu em va comentar que s'hi poden conectar teclats i mouses de PC... es cert? jo tinc uns logitech inalambrics... em servirien?

c) He vist que s'hi pot instalar un sistema operatiu 'extra'... Algu ho ha fet? quins sistemes acepta? Mac OSX? XP? Linux? Vista?

Gracies per l'ajuda!

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re: Dubtes amb la Playstation 3
« Respondre #1 el: 11 de Gener de 2009, 04:51:26 am »
a) Remenant els ajustes del sistema, vaig activar sense voler la opcio 'ATRAC'. Algu sap que es? Sabeu com desactivar-la?
la funcion atrac es para los juegos de coches, intenta copiar un poco el estilo wii, sirve para mover el mando y ke a la vez gire el coche y esas cosillas, yo todavia no la e provado pk solo tengo un juego ke sirva esa funcion y no se como activarla, asi ke tampoco puedo ayudarte a desactivarla :tongue3: pero pregunte y me dijeron eso sobre esa funcion atrac.

b) Crec que algu em va comentar que s'hi poden conectar teclats i mouses de PC... es cert? jo tinc uns logitech inalambrics... em servirien?
aki no tengo ni idea yo, tambien tengo entendido algo de eso, supongo ke sera enxufandolo a los perifericos USB i en alguna configuracion del menu ese de kuando enxegas la consola activarlo, la verdad es una cosa ke la provare algun dia para ver ke tal.

c) He vist que s'hi pot instalar un sistema operatiu 'extra'... Algu ho ha fet? quins sistemes acepta? Mac OSX? XP? Linux? Vista?
yo la e visto con Linux instalada, y de esa manera puedes guardar juegos en el disco duro, una forma de piratearla vaya!

no se si te resuelto las dudas o te dejado con mas dudas! :beer2

Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #2 el: 11 de Gener de 2009, 11:12:11 am »
a) la funcion atrac es para los juegos de coches, intenta copiar un poco el estilo wii, sirve para mover el mando y ke a la vez gire el coche y esas cosillas, yo todavia no la e provado pk solo tengo un juego ke sirva esa funcion y no se como activarla, asi ke tampoco puedo ayudarte a desactivarla :tongue3: pero pregunte y me dijeron eso sobre esa funcion atrac.

Estas seguro de eso?  Creo que lo del movimiento que comentas se llama sistema SIXAXIS, no? Lo del ATRAC lo veia mas yo como un codec para algun tipo de archivo o algun sistema 'anti-pirateria', quizas...

b) aki no tengo ni idea yo, tambien tengo entendido algo de eso, supongo ke sera enxufandolo a los perifericos USB i en alguna configuracion del menu ese de kuando enxegas la consola activarlo, la verdad es una cosa ke la provare algun dia para ver ke tal.

Sera questio de provar-ho, si... no crec que es desconfiguri res important per provar-ho...  :trebol

c) yo la e visto con Linux instalada, y de esa manera puedes guardar juegos en el disco duro, una forma de piratearla vaya!

Osease... transformes la PS3 en un PC 100x100, no? Amb tots els periferics que el sistema acepti, oi? webcams, teclats...

Un altre tema...

Vaig llegir que algun company del foro es venia una PS3 de 60GB pero ampliada a 150 GB... i a les mateixes instruccions, tambe comenta no se que de com canviar el disc dur... Es molt complicat? S'hi pot posar qualsevol disc dur del mercat? a quantes RPM ha de funcionar aquest disc dur?

Mil gracies!

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #3 el: 11 de Gener de 2009, 13:14:47 pm »
Referent a lo dels SO desde el Linux es pot emular el Xp però vaja...no se qui és el ***** que vol passar del cel dels sistemes operatius al infern :Paletas:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #4 el: 11 de Gener de 2009, 13:44:03 pm »
a) la funcion atrac es para los juegos de coches, intenta copiar un poco el estilo wii, sirve para mover el mando y ke a la vez gire el coche y esas cosillas, yo todavia no la e provado pk solo tengo un juego ke sirva esa funcion y no se como activarla, asi ke tampoco puedo ayudarte a desactivarla :tongue3: pero pregunte y me dijeron eso sobre esa funcion atrac.

Estas seguro de eso?  Creo que lo del movimiento que comentas se llama sistema SIXAXIS, no? Lo del ATRAC lo veia mas yo como un codec para algun tipo de archivo o algun sistema 'anti-pirateria', quizas...

cierto tienes razon,a esas horas de la noche ke escrito antes no andava yo muy fino! :exxxx
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #5 el: 11 de Gener de 2009, 14:37:44 pm »
l'Atrac és un còdec de so de la Sony :smart:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009