Als amants de les estadístiques els podriem demanar els vagatges golejadors que han tingut els nostres davanters als darrers anys, i segur que quedaríem força estorats. D'entrada crec que tot davanter que triomfi al Sabadell, jo si fos secretari tècnic d'un gran club europeu el fitxaria segur. Triomfar al Sabadell com a davanter centre em sembla que és de les fites més complicades per no dir impossibles que hi pot haver el en futbol actual! Aquests darrers anys ens ha perseguit el gafe amb la posició de davanter centre, i estic segur que aquí portem l'Eto'o i acaba la temporada amb cinc gols si arriba.
És evident que tampoc és que haguem fitxat a super-davanters, i que tampoc hem gaudit de grans equips que acompanyessin al punta de torn, però si és cert que en ocasions hem incorporat a jugadors que tenien un currículm important com a davanters i després res de res: Madrigal, Gallo, Joel, Javi Rodríguez, Lay, etc, etc, etc.
No se si és que mai hem tingut entrenadors amb plantejaments valents que hagin apostat per un futbol que aposti més pel gol i menys per no encaixar-lo, però diria que des de Manel, Garzón, Diego Torres, Molist i Ollès, poquets més han estat els davanters que han acabat amb bons vagatges golejadors al Sabadell, en els darrers anys. En fi, ens haurem de conformar amb esperar que algún dia un davanter que porti la nostra samarreta es torni boig, i acabi la temporada amb 15 gols...